Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar mijn fotottoestel en lenzen aankopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Waar mijn fotottoestel en lenzen aankopen?

    Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Aan de materiaalkeuze van TS te zien, zou ik eerder het tegendeel denken.
    Je hebt mensen die liever fotograferen dan op forums rond te hangen, en het omgekeerde ook... Een maat van mij zit op geen enkel fotoforum maar hij schiet wel maandelijks platen die in boeken en advertenties terechtkomen, mag ie nu alleen nog een canon 1000D kopen ?
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

    Comment


    • #32
      Re: Waar mijn fotottoestel en lenzen aankopen?

      Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
      Je hebt mensen die liever fotograferen dan op forums rond te hangen, en het omgekeerde ook... Een maat van mij zit op geen enkel fotoforum maar hij schiet wel maandelijks platen die in boeken en advertenties terechtkomen, mag ie nu alleen nog een canon 1000D kopen ?
      Dat zegt niks. Ik zie dagelijks foto's in boeken, magazines en kranten die op niks trekken.
      Meestal hebben die nog liever een heel slechte foto dan geen foto, dus om te beweren dat een foto in een magazine/boek/krant = kwaliteit... ik weet het niet hoor.
      Idem dito hier in HOF, soms zie ik adembenemend mooie foto's en andere zouden, indien van mezelf, reeds lang verticaal geklasseerd zijn.
      Op alle gebied hetzelfde niet, smaken hé.

      Comment


      • #33
        Re: Waar mijn fotottoestel en lenzen aankopen?

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Dat zegt niks. Ik zie dagelijks foto's in boeken, magazines en kranten die op niks trekken.
        Meestal hebben die nog liever een heel slechte foto dan geen foto, dus om te beweren dat een foto in een magazine/boek/krant = kwaliteit... ik weet het niet hoor.
        Idem dito hier in HOF, soms zie ik adembenemend mooie foto's en andere zouden, indien van mezelf, reeds lang verticaal geklasseerd zijn.
        Op alle gebied hetzelfde niet, smaken hé.
        Correctie, die maat van me maakt adembenemende platen, maar ik ga je 100% gelijk geven, denk dat dit de verstandigste en eenvoudigste weg is...
        1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

        Comment

        Working...
        X