Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

laptop ipv x-drive

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Loodgieterke
    perrush ik heb mij er speciaal een laptop voor aangeschaft en ben er zeer blij om dat gedaan te hebben nu heb ik 80 GB en een 17 inch ter beschikking en kan ik op verplaating op een degelijke manier sorteren in mijn foto's
    Zo heb ik er ook één (acer), maar dat noem ik geen laptop meer dat is meer een sleurcomputer
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #17
      depends wat je koopt.

      ik heb een travelmate 800. het weegt net genoeg, maar niet teveel en ik kan er makkelijk 4 uur mee werken.

      je hebt daarintegen ook desktoponderdelen die in een soort laptop gestoken zijn: groot scherm, grote HDD, snelle cpu, goede gpu, weinig autonomie en pokke zwaar.

      wil je echt iets licht? koop een tablet. kleine laptopjes, ong 20 gig hdd, oudere gpus, minder snelle cpus, hoge prijs.
      ik vrees enkel dat je voor de prijs van een tablet een aantal cf kaartjes hebt...
      zie wat je koopt, weet wat je koopt en bekijk je budget =)

      foto als spiegel of als venster?

      Comment


      • #18
        Ik heb dus voor een laptop gekozen, een acer travelmate 660. waarom? omdat ik dan ook, middels de Nokia-gprs kaart, ook een verbinding met het internet heb zodat ik tijdens het vliegtuigspotten de uurregelingen kan raadplegen (heel makkelijk als je specifieke toestellen wil fotograferen en er vertraging is), en door de GPS ontvanger ik ook, voor het geval dat ..., altijd en overal de weg kan opvragen of een navigatiehulp heb. die laptop gebruik ik dus ook als tijdelijke dataopslag als mijn memorycards vol zijn. wat betreft het "meesleuren", daar heb ik niet echt last van, dus veel zinnigs kan ik jullie daar niet over meedelen
        My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

        Comment


        • #19
          Na lang twijfelen kocht ik toch maar een labtop en ik heb daar nog geen minuut spijt van gehad. Ofwel heb ik hem in de wagen ofwel in de caravan. Als ik een wandeltocht doe zit hij uiteraard niet in mij rugzak, ik kom altijd wel toe met enkele CFkaarten. Voettochten van enkele dagen doe ik niet, ik kom dus s'avonds altijd terug bij mijn draagbaar PC-tje waar ik niet alleen mijn foto's op aflaad en bekijk maar ook nog wat speel ermee, net zoals thuis. Ook een DVD-filmke bekijken kan of wat muziek beluisteren, dagboekje bijhouden, routeplanner raadplegen onderweg en nog zoveel dat ik het niet kan opnoemen. Het is vooral leuk en veelzijdig speelgoed dat je overal kan meenemen en nee, ik kan hem niet meer missen.
          fredje

          Comment

          Working...
          X