Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nieuwe site online...
Collapse
X
-
-
Re: nieuwe site online...
Je hebt 2 keer "kijk mee naar die pittige damen" geschreven. Denk niet dat dat woord bestaat. Is het niet "dame"? Zie nog wel meer taalfouten staan. Persoonlijk vind ik dat storend en doet mij soms gauw genoeg krijgen van een website.
Comment
-
Hier kan uw al men modellen werk bekijken.
Hier kan uw al men Communie werk bekijken.
Hier kan uw al men Urban werk bekijken.
Hebt uw een vraag?
Blog
Bla Bla Bla... hier kunnen jullie alles volgen van me
SEO gewijs kan het ook iets beter,
bv de META Description op de homage is simpelweg: "de homepage van bram", hier hoort een betere omschrijving thuis, vermeld alvast fotografie en modellenwerk.
Je teksten zelf vind ik niet passen bij modellenwerk, 't lijkt soms meer op een dating service...
Layout-gewijs vind ik de site fris en leuk om door te klikken,
al krijgt de groene balk bovenaan net iets meer aandacht als het menu zelf.It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtde w hoort hier niet thuis.
Komt niet echt positief over.
SEO gewijs kan het ook iets beter,
bv de META Description op de homage is simpelweg: "de homepage van bram", hier hoort een betere omschrijving thuis, vermeld alvast fotografie en modellenwerk.
Je teksten zelf vind ik niet passen bij modellenwerk, 't lijkt soms meer op een dating service...
.
Comment
-
-
E en IJ zijn niet hetzelfde
Me = mij
Men modellen ... = mIJn modellen... enz.
Comment
-
Toch een fijne site in elkaar gestoken die ook mooi loopt, niet te veel toeters en bellen.
Als je in acht neemt wat men je hier laat weten dan mag je tevreden zijn denk ik.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
Comment