Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Onze vriend Frank heeft een vast team van fotografen. maw, je komt er gewoon niet bij. Ikzelf heb reeds verschillende malen dit geprobeerd en ik kreeg steeds hetzelfde antwoord terug: enkel indien een ernstig speciaal weerfenomeen te zien is, kom je er misschien op. Zijn voorkeur gaat naar zijn horde. Foei, ik heb dan ook een vriendelijk boodschapke gestuurd dat ik bij speciale fenomenen, en naar de Vrt en naar VTM ... die beelden opstuur. Alleen voor VRT komt er nog een vervelend signatuur erbij.
Nu, ik zal thuis eens zijn url opzoeken. Je kan ook eens zien via http://www.mira.be waar hij dagelijks medewerker is.
Ik heb een tijdje geleden een foto doorgemaild van een biksem ( te zien op http://www.fotobord.be/ 20 sec wachten en dan zoeken naar Vandergheynst Lieven )
en kreeg een onbeleefd e-mail terug " hij zou mijn foto tonen, maar ik moest hem geen nieuwe meer doorsturen ".
ik heb hem dan ook maar een mailken terug gezonden " Beste Frank,
ge moet geen schrik hebben, ik ga mij niet verlagen tot het niveau van uw weerfotografen "
In Nederland laten ze op RTL4 elke dag een paar foto s zien van inzenders (ook BD ers heb ik daar wel eens voorbij zien komen). Maar ja of die op foto s uit Belgie zitten te wachten weet ik niet
Ik heb een tijdje geleden een foto doorgemaild van een biksem ( te zien op http://www.fotobord.be/ 20 sec wachten en dan zoeken naar Vandergheynst Lieven )
en kreeg een onbeleefd e-mail terug " hij zou mijn foto tonen, maar ik moest hem geen nieuwe meer doorsturen ".
Wow, enkele prachtige foto's die jij daar hebt !
K.
Canon EOS 300D + 18-55 kitlens + Canon 55-200 USM II
Zo een antwoord is logisch. Ik verwijder mijn ongevraagde e-mail (spam) ook. Die man krijgt dagelijks zoveel mails met foto's alleen al van de mensen waarvan hij weet dat ze wel een realistisch beeld zullen schetsen, dat hij niet nog eens tientallen andere kan accepteren. Ik zou het hetzelfde doen.
Als je eens een zeldzaam optisch verschijnsel of een rare wolkenformatie kan je het wel eens proberen natuurlijk.
Kan er wel inkomen dat ze met een vast team werken ... ik zie me niet elke dag uit tientallen / honderden / duizenden digitale kiekjes kiezen welke er nu eens op tv mogen ... besef ineens wat een lastige job JaJa heeft
Voor de mensen uit de kempen. je kan altijd foto's sturen naar RTV die laten elke dag wel een foto zien van een inzender. Mij is het al een keer of 5 gelukt. hun adres is info@rtv.be
Sommigen zijn wel heel streng voor Frank. Jullie zijn vast niet de enigen die een foto op sturen en als hij daarmee begint moet hij iemand in dienst nemen gewoon om die foto's te verwerken en dat kan de bedoeling toch niet zijn hé.
Eindelijk eens iemand die het doorheeft en wat medelijden heeft.
En wat het weer betreft, acht, 't is toch geen weer momenteel ...
Jaja
Originally posted by Tony smeT
Kan er wel inkomen dat ze met een vast team werken ... ik zie me niet elke dag uit tientallen / honderden / duizenden digitale kiekjes kiezen welke er nu eens op tv mogen ... besef ineens wat een lastige job JaJa heeft
Comment