Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje aan de Mod

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    @ De Mod,
    Digitale photographie omvat niet alleen een opnametoestel, maar is constant in uitbreiding en wordt alsmaar complexer met meer en meer extra bijkomende apparatuur.
    Gezien er reeds een onderdeel "software" bestaat kan U dan geen onderdeel "hardware" bijmaken waar we terecht kunnen met onze vragen i.v.m. PC, grafische en audio kaarten, flitsapparatuur, storage tanks, beamers, GSM's, enz...?
    Graag Uw mening en Dank voor Uw prima beleid.
    Good-luck.
    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #17
      Hallo kodachrome, jou vraag is op dit forum al eens vaker besproken. Het probleem is ook waar leg je de grens. Iets dergelijks is natuurlijk op de eerste plaats een beslissing van de crew. Ik ga je vraag in de moderatoren-vergadering aan de crew voorleggen. Verwacht niet volgende week al dan niet een positieve beslissing daarover, want we moeten nog een vergaderdag afspreken.

      Comment


      • #18
        Originally posted by j@n

        A plat vendre?
        -Een verwijzing naar een fotosite. Dat heeft met fotografie te maken en daar is 'Algemeen' voor. Omdat dat ik het meer grappig vond dan informatief, heb ik de topic gisteravond al naar Chit Chat verzet.
        Naderhand had ik er enigzins spijt van. Het was dan wel grappig maar voor de maker serieus en daarbij vind ik het persoonlijk ook een verrassend aparte site.
        Ik hoop dat de topicstarter 'razzi' niet boos op mij is.

        Ik vond het apart en zeer kreatief en zeker geen Chit Chat ; maar boos? Neehee!

        http://www.razziphoto.com/

        Comment


        • #19
          Als ik het goed begrijp is 'chit chat' meer een vuilbak geworden waar allerhande topics die wel met fotografie te maken hebben terecht komen, maar door te enge regeltjes, misverstanden, humeur naar daar verplaatst worden.
          Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

          Comment


          • #20
            Ik weet bingel dat jij een van de forumleden bent die gevoelig is voor aanpassing door een moderator, maar om me te verwijten dat ik om reden van mijn humeur topics naar Chit Chat verplaats gaat te ver. Je gaat niet inhoudelijk in op mijn verhaal, maar weet er een negatieve draai aan te geven. Of heeft dat met jouw humeurigheid te maken?

            Comment


            • #21
              Originally posted by razzi
              Originally posted by j@n

              A plat vendre?
              -Een verwijzing naar een fotosite. Dat heeft met fotografie te maken en daar is 'Algemeen' voor. Omdat dat ik het meer grappig vond dan informatief, heb ik de topic gisteravond al naar Chit Chat verzet.
              Naderhand had ik er enigzins spijt van. Het was dan wel grappig maar voor de maker serieus en daarbij vind ik het persoonlijk ook een verrassend aparte site.
              Ik hoop dat de topicstarter 'razzi' niet boos op mij is.

              Ik vond het apart en zeer kreatief en zeker geen Chit Chat
              Ik eigenlijk ook, vandaar dat ik de topic terug plaats.

              Comment


              • #22
                Originally posted by kodachrome
                Gezien er reeds een onderdeel "software" bestaat kan U dan geen onderdeel "hardware" bijmaken waar we terecht kunnen met onze vragen i.v.m. PC, grafische en audio kaarten, flitsapparatuur, storage tanks, beamers, GSM's, enz...?
                Gelieve op te merken dat er een forum is met de naam "Camera's & Accessoires".

                Rond audio kaarten, GSM's, enz.... dit forum is en blijft nog steeds een fotoforum. Met dit doel is het ook opgestart, en blijft het ook bestaan.

                Groeten,
                Peter

                Comment


                • #23
                  Originally posted by j@n
                  Ik weet bingel dat jij een van de forumleden bent die gevoelig is voor aanpassing door een moderator, maar om me te verwijten dat ik om reden van mijn humeur topics naar Chit Chat verplaats gaat te ver. Je gaat niet inhoudelijk in op mijn verhaal, maar weet er een negatieve draai aan te geven. Of heeft dat met jouw humeurigheid te maken?
                  Ik wil hier alleen maar bedoelen dat ik het verplaatsen niet zo een goed idee vind. Beter is het een verkeerd geplaatst topic gewoon te verwijderen, de topicstarter te mailen, zodat hij/zij in het juiste forum kan posten.
                  Er is ooit maar 1 topic van mij verplaatst geweest, en aan de mail die ik na aandringen van jou gehad heb kon ik tenminste mijn conclusies trekken.
                  Ik verwijt je helemaal niets, waar heb ik ergens iets over jouw humeur gezegd ? Voel je je aangesproken, ik heb bij mijn weten mijn vorige post niet aan U gericht
                  Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                  Comment


                  • #24
                    Mag ik een simpel vraagje?
                    Deze site heet "Belgium Digital".
                    Ik stel vast dat photographie hier de hoofdschotel uitmaakt maar digital is ook:
                    cinematografie, radio, TV, Videobewerking, communicatie, satellietverbinding, plaatsbepalingen, astronomie, en nog zoveel meer.Ja zelfs mijn wekker en mijn wasmachine zijn digitaal.
                    Ik weet niet of de statuten bepalen dat enkel photographie als topic mag behandeld worden?
                    Onze Nederlandse tegenhanger specifieert wel dat het louter om Photozone (sic) gaat.
                    Gelieve deze opmerking niet als negatief te aanschouwen maar eerder als aandacht-vestiger op bepaalde punten die bij de verdere ontwikkeling van ons aller dierbaar "Belgium Digital" kunnen in aanmerking komen.
                    Nogmaals al mijn respect en dank aan de crew die instaat voor deze enige site.
                    Henri
                    lidnummer: BD0435BE

                    Comment


                    • #25
                      J@n Laat één ding duidelijk zijn, dit was geen kritiek of een vraag uit frustratie. Er zijn nu eenmaal twijfelgevallen , en er een topic van maken is nooit de bedoeling.. Ik schik me wel naar de regels zonder rancune.Wat mij betreft case closed.
                      D7000 + 28 tot 400mm

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by bingel
                        Als ik het goed begrijp is 'chit chat' meer een vuilbak geworden waar allerhande topics die wel met fotografie te maken hebben terecht komen, maar door te enge regeltjes, misverstanden, humeur naar daar verplaatst worden.
                        Nee ik zie ook nergens het woord humeur staan
                        Ik wil hier alleen maar bedoelen dat ik het verplaatsen niet zo een goed idee vind. Beter is het een verkeerd geplaatst topic gewoon te verwijderen, de topicstarter te mailen, zodat hij/zij in het juiste forum kan posten.
                        Er is ooit maar 1 topic van mij verplaatst geweest, en aan de mail die ik na aandringen van jou gehad heb kon ik tenminste mijn conclusies trekken.
                        Ik verwijt je helemaal niets, waar heb ik ergens iets over jouw humeur gezegd ? Voel je je aangesproken, ik heb bij mijn weten mijn vorige post niet aan U gerich
                        Jouw voorstel van dat verwijderen i.p.v. verplaatsen ga ik ook eens bespreken.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by kodachrome
                          Mag ik een simpel vraagje?
                          Deze site heet "Belgium Digital".
                          Ik stel vast dat photographie hier de hoofdschotel uitmaakt maar digital is ook:
                          cinematografie, radio, TV, Videobewerking, communicatie, satellietverbinding, plaatsbepalingen, astronomie, en nog zoveel meer.Ja zelfs mijn wekker en mijn wasmachine zijn digitaal.
                          Ik weet niet of de statuten bepalen dat enkel photographie als topic mag behandeld worden?
                          Onze Nederlandse tegenhanger specifieert wel dat het louter om Photozone (sic) gaat.
                          Gelieve deze opmerking niet als negatief te aanschouwen maar eerder als aandacht-vestiger op bepaalde punten die bij de verdere ontwikkeling van ons aller dierbaar "Belgium Digital" kunnen in aanmerking komen.
                          Nogmaals al mijn respect en dank aan de crew die instaat voor deze enige site.
                          Henri
                          De naam BelgiumDigital stamt uit een grijs internet verleden. Waarschijnlijk zou nu een duidelijkere naam zijn gekozen, maar het komt er wel op neer dat met BD min of meer dezelfde soort Photosite is als Photozone.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by LuCC
                            J@n Laat één ding duidelijk zijn, dit was geen kritiek of een vraag uit frustratie. Er zijn nu eenmaal twijfelgevallen , en er een topic van maken is nooit de bedoeling.. Ik schik me wel naar de regels zonder rancune.Wat mij betreft case closed.

                            Idem ditto. Eind goed, al goed

                            Comment


                            • #29
                              Eind??? nee he?
                              Het begon juist plezant te worden...

                              Ik steek alleen 't vuur aan... het brandend houden moeten jullie zelf doen.


                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by mic
                                Eind??? nee he?
                                Het begon juist plezant te worden...

                                Ik steek alleen 't vuur aan... het brandend houden moeten jullie zelf doen.



                                Mic ge zijt ne stoker

                                Comment

                                Working...
                                X