Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dagje vliegtuigen spotten in Zaventem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Dagje vliegtuigen spotten in Zaventem

    dit kan (in de toekomst uiteraard) ook interessant zijn: https://www.brusselsairport2040.be/n...steenokkerzeel

    Comment


    • #17
      Re: Dagje vliegtuigen spotten in Zaventem

      Iemand ondertussen al ervaring met de nieuwe spottersplaatsen in Zaventem?
      Tips, opmerkingen voor een newbie? Ik zou binnenkort graag een eerste keer eens gaan kijken

      Comment


      • #18
        Re: Dagje vliegtuigen spotten in Zaventem

        Hetzelfde hier, als mijn 70-200 gemaakt is, ga ik ook wel eens kijken. Een rustige plaats waar je niet publiekelijk te koop loopt of de aandacht trekt met je fotospul. En geen zin in clashen met veiligheidspersoneel want dat is me ook al overkomen tijdens een urbex. En mijn eerste reactie is dan helaas niet timide reageren en me excuserend verwijderen, daar moet ik nog wat aan werken haha

        V

        Comment


        • #19
          Re: Dagje vliegtuigen spotten in Zaventem

          Speciale plaatsen ingericht voor spotters door Brussels Airport op vraag en aangeven van de spotters zelf.

          https://www.brusselsairport.be/nl/co...bereikbaarheid
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #20
            Re: Dagje vliegtuigen spotten in Zaventem

            Oorspronkelijk geplaatst door Dave99 Bekijk bericht
            Iemand ondertussen al ervaring met de nieuwe spottersplaatsen in Zaventem?
            Tips, opmerkingen voor een newbie? Ik zou binnenkort graag een eerste keer eens gaan kijken
            Werkt goed, zeker voor de kleinere vliegtuigen. Geen hek meer op je foto.
            Voor de grotere heb je nog een klein opstapje extra nodig. Wel achteraan gaan staan dan.
            Met de vriendelijke groeten, Ruud.

            Comment

            Working...
            X