Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar foto's op het net laten afdrukken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Bedankt RR, als ik de kaart van je vrouw ook mag gebruiken (als 't misgaat is het haar schuld ) dan is dat ook weer opgelost ...



    Originally posted by roadrunner
    Ja,ik heb er al verscheidene malen zwartwit laten afdrukken en die zijn prima (al zouden ze op mat papier natuurlijk nog beter zijn ).Ik betaal altijd via Visa (kaart van m'n vrouw,als er iets misgaat is het haar schuld )

    Ik zou echt niet weten welke printservice goede kwaliteitsafdrukken levert en via overschrijving bij ontvangst werkt.Geen idee!
    eMJeke
    website

    Comment


    • #17
      bedank ,had al eens alle fotos geladen bij puxum,en dan op het laatst ''betalen enkel met visa '' das pas ambetant,iedereen heeft ,denk ik, de mogelijkheid met een overschrijving,en gemakkelijk,maar er zijn er veel minder met een kredietkaart.
      En ,Black B@ndit,op cd branden ,binnendragen ,afhalen,is niet zo vlot,maar ja, als het niet anders kan.
      zal ook eens zien bij Fotolaboclub,zpals hombre.
      bedankt hoor ,voor de tips.
      Imac en Canon... de max

      Comment


      • #18
        Als je niet veel foto's drukt, doe het dan zelf, veel goedkoper en je bewerkt de foto hoe jij het wil, ik heb eens foto's op die wijze laten drukken, het was om je ogen uit te schreeuwen.
        Aaale kleuren zaten verkeerd.

        dromer

        Comment

        Working...
        X