Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Media drive

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Media drive

Oorspronkelijk geplaatst door biele
    hoi, ik heb hier veel over gelezen n.a.v. de makro-reklame, en heb er zo eentje besteld bij Makro (want ze waren op toen ik er vorige week eentje wou kopen daar...). Lijkt mij ideaal om mee te nemen op vakantie ...
    Mijn voorkeur ging absoluut naar de Flashtrax (met display om je foto's te kunnen bekijken en audio mp3) maar die kost dan ook wel een stuk meer (bijna x3 )... Dus dan maar naar de imagetank van sitecom.
    Vergeet ook niet dat de meeste van die toestellen met foto-preview aboluut niet overweg kunnen met RAW/NEF-files (of maar met 1 formaat)... Dat neemt ook al een deel van het nut van zo'n schermpje weg...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Ik heb dat ding gekocht om in verlof te gaan en heb het dan ook intensief gebruikt. Het heeft tot mijn voldoening zonder haperen gewerkt en ik ben er dan ook erg tevreden over. Behalve de prijs die in een tweetal maanden geleden ervoor gegeven heb en die die toen 100 euro meer was dan nu in de Makro.

Wat mij betreft: een aanrader!

Comment

Ik na lezen van deze info als een speer naar de Makro... wisten ze niet wat ik bedoelde, zat niet in assortiment en was al zeker niet in de aanbieding

Tja, ik was in Nederland geweest natuurlijk. Wist ik veel dat daar andere producten verkocht werden. Jammer van de tijd en vooral van de Mediadrive die ik toch wel graag wilde. Balen!
        Pedro

============
        Nikon D70
        ============

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ackerp

Tja, ik was in Nederland geweest natuurlijk. Wist ik veel dat daar andere producten verkocht werden. Jammer van de tijd en vooral van de Mediadrive die ik toch wel graag wilde. Balen!

Te bestellen in Nederland bij www.kamera-express.nl

sitecom cn-604 mediadrive 20gb à 215 Euro

Comment

bij top foto in Duitsland kost de x drive 40 g ook maar 179€, + 18 € verzendkost

Comment

Ik heb me ook een media drive van Sitecom aangeschaft en het me al dik beklaagd. Eerst kon hij mijn SD-kaartjes niet meer lezen, wat opgelost was na ze te formatteren in mijn camera. Nu mis ik een hele reeks (ongeveer 200) van mijn reis. Het slechtste aan de media drive is dat je op geen enkele manier kunt nagaan of alles er werkelijk opstaat. Pas later thuis volgt dan de ontnuchtering wanneer dit niet het geval is.

Comment

Ik heb er zelf ook een, ik heb toch ook enkele tekortkomingen vastgesteld.

1. De batterij gaat echt niet lang mee, en je kan best de oplader overal mee naar toe zeulen.

2. Het ding is traag. 2GB overzetten duurt een half uur.

3. Het gebruikt een weinig standaard 5-pin mini-USB. Ik heb zo maar 1 kabel. Terwijl ik wel 3 of 4 kabels heb va het 4-pin mini USB formaat (zoals gebruikt op de meeste digitale fototoestellen)

4. Ook overzetten naar PC is tergend traag. USB2? Waarschijnlijk niet nodig geweest!
                pixelpusher

Comment

Hallo gasten,

Heb thuis die liggen van 30 Gb, en ben er wreed kontent van. Ik kopieer er mijn 256 en 512 CF Ultra op en ondervind geen enkel probleem. Ik heb de mijne gehaald in de Makro van Wijnegem en heb hem denk ik 179 € betaald. Gebruiksgemak is ok, kaartje erin, copy duwen en wachten en alles staat op de HD en je hebt weer een leeg geheugenkaartje.
                  Een aanrader.
                  Canon 10D - Sigma 24 - 70 f 2.8 EX DG - Canon 70 - 200 f 2.8 L - Canon 550 EX

Comment

Staat momenteel terug in aanbieding bij makro voor €99.

Ik vraag mij alleen nog af of het kaartjes van 2Gb aankan.
                    Canon 350D - Sigma 18-200mm F3,5 - 6,3 - Panasonic DMZ-FX01

Comment

Het is trouwens al een ander type dat nu in de macro staat.
                      CF nog altijd maar tot 1 gig.
                      Heb er eentje gekocht (van 20) en is zeer acceptabel van snelheid. harddisk is een toshiba en batterijprobleem is schijnt ook opgelost.

Mvg,
                      M
                      Can't go to sleep, clowns are going to kill me !
                      Olympus E-PL2 + 14-150.

Comment

Working...
                      X