Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografen gezocht! - TV1 Fatamorgana

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Berteldinck suggereerde mij reeds T-shirts met BD-logo opdruk

    Misschien ook beschikbaar moeten maken, buiten de opnaaibare (opkleefbare?) mini badges ook de T-shirt met BD opdruk
    Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

    Comment


    • #47
      Hallo Jochen,

      Neen ... nog geen vlag ...
      Maar wie weet is er onder de forumleden iemand die iemand kent die iemand weet die iemand ... .
      Zou wel leuk zijn voor tijdens de BD-SD's en bijeenkomsten ...
      En Teddy-bear op de Harley vooraan op de moto-SD met de BD-vlag .

      We zijn over andere "merchandise" nog aan het nadenken want de badges zijn bijna op ...

      Jaja

      Originally posted by Jochen
      Originally posted by jaja
      Hallo,

      Aan alle aanwezigen daar, hou de eer van BD hoog hé!
      Ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn wegens andere verplichtingen .
      Maar wel een leuk initiatief ...

      Jaja

      Hebben we geen vlag, Jacques? Of een spandoek of zo?
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #48
        Misschien ook beschikbaar moeten maken, buiten de opnaaibare (opkleefbare?) mini badges ook de T-shirt met BD opdruk
        We kunnen anders jaja zijn bodywarmer lenen, vallen we zeker op.

        Comment


        • #49
          Bwah... nu ik lees dat jij ook gaat Act, is er toch een waterkansje dat ik extra moeite gaan doen om jou en de anderen ook te vervoegen in Lier zaterdag en wat LOL te gaan tappen daar...

          Heb dit ook gemeld in de andere topic, = dubbel schrijf-schrijf...

          Comment


          • #50
            Originally posted by jaja
            Hallo Jochen,

            Neen ... nog geen vlag ...
            Maar wie weet is er onder de forumleden iemand die iemand kent die iemand weet die iemand ... .
            Zou wel leuk zijn voor tijdens de BD-SD's en bijeenkomsten ...
            En Teddy-bear op de Harley vooraan op de moto-SD met de BD-vlag .

            We zijn over andere "merchandise" nog aan het nadenken want de badges zijn bijna op ...

            een camera nekriem met "Belgium Digital" in plaats van onze Nikon en Canon....enz riemen


            Jaja

            Originally posted by Jochen
            Originally posted by jaja
            Hallo,

            Aan alle aanwezigen daar, hou de eer van BD hoog hé!
            Ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn wegens andere verplichtingen .
            Maar wel een leuk initiatief ...

            Jaja

            Hebben we geen vlag, Jacques? Of een spandoek of zo?
            BD0235BE

            http://www.pbase.com/macchap

            We do what we can with what we have and where we are

            Comment


            • #51
              tja teddieken, ik vind het ook spijtig dat er twee topics zijn, daarom heb ik die dicht bijeen gezet.
              en ja hoor, ik ga naar lier.
              Ga nog proberen een "professioneel" toestel te kunnen vastkrijgen, want lucas wil ook meegaan, dan kan hij mijn gele cam nemen en ik de 300 D is dat geen goede keuze?
              En teddieken ik ga waarschijnlijk mee naar Paradisio.
              dus ge ziet hé ik schiet een beetje wakker na mijn winterslaap.
              Moeilijke tijden voor moeilijke mensen hé?
              Maar ik vind wel dat het hier slecht op gang komt.

              ai, ik zie het nu maar pas. onze lucas had ingelogd, en ik heb op zijne naam geschreven, dus dit is niet Lucas, maar zijn lieve mama Act.
              LUCAS

              Comment


              • #52
                Ja zeg Act, het kan goed zijn dat jij naar Paradiso gaat, maar ikke dan weer niet.

                Weer noppes met de grote verbroedering...

                't is al erg genoeg dat je niet meekomt op 11/07, 't gaat niet het zelfde zijn als verleden jaar zo zonder u hoor!!

                Comment


                • #53
                  Ja maar teddieken, ik ben twee maand thuis.
                  spring op uwen harrietje en breng halve trouwboek mee, kunnen we lekker een privé shooting doen in mechelen.
                  mooie stad hoor.
                  kunnen we beginnen met mijn vijver, daar zwemmen heel veel eend(t)jes (je weet wel die van de challenge)

                  Comment


                  • #54
                    'k weet er alles van(Mechelen)hoor Act, 1/2trouwboek komt UIT een bloemkool van Mechelen, zo doende

                    Comment


                    • #55
                      Allé teddieken, dan kunnen we zeker afspreken dan rij je niet verloren.

                      Comment


                      • #56
                        Zijn er die langs St-Truiden passeren om naar Lier te gaan?

                        Ik wil ook wel mee maar ik heb zaterdag geen vervoer.
                        (Met een analoge reflex rond de nek voor de show, en mijn Oly voor de foto's )
                        Groetjes,
                        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                        Comment


                        • #57
                          Ik heb even geprobeerd om een lijstje samen te stellen van de BD-leden die aanwezig zullen zijn:

                          Act
                          Aragorn
                          Berteldinck
                          FilMar (????)
                          iO
                          Lucas
                          Sam Jae
                          Teddy Bear (????)


                          Kom je ook maar sta je er niet tussen? Laat maar weten dat pas ik het lijstje aan

                          Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Aragorn
                            Ik heb even geprobeerd om een lijstje samen te stellen van de BD-leden die aanwezig zullen zijn:

                            Act
                            Aragorn
                            Berteldinck
                            FilMar (????)
                            iO
                            Lucas
                            Sam Jae
                            Teddy Bear (????)


                            Kom je ook maar sta je er niet tussen? Laat maar weten dat pas ik het lijstje aan


                            ik kom ook.... maar kom met een niet-BD lid mee...dus afspreken vooraf is iets moeilijker

                            'k zal mijn ogen open houden voor BD-erkes tijdens de namiddag
                            some toys 4 big boys
                            http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                            Comment


                            • #59
                              Even iets rechtzetten:
                              Lucas komt ook maar de 300D die ik wilde lenen is in reparatie.
                              Dus kan hij niet over een apparaat beschikken.
                              Hij heeft wel zo een kleine trust, maar daarmee zal hij niet kunnen deelnemen denk ik.
                              Dus hij komt gewoon met mij mee om de sfeer op te snuiven.
                              Mag hij bij mij blijven, ok, mag dat niet, dan loopt hij gewoon rond, hij is groot genoeg letterlijk en figuurlijk.

                              Comment


                              • #60
                                @ Huggy
                                ik kom ook.... maar kom met een niet-BD lid mee...dus afspreken vooraf is iets moeilijker

                                breng die niet-BD'er gewoon mee we zullen hem dan wel " bekeren" !

                                Comment

                                Working...
                                X