Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografen gezocht! - TV1 Fatamorgana

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by j@n
    Wat is eigenlijk de bedoeling van die bijeenkomst?
    lees effe hier voor de uitdaging te kennen
    http://www.fatamorgana.be/tv1_master/subsite/fatamorgana/HomeFrame/

    Comment


    • #17
      Wie van de BD'ers gaat? Ik heb wel zin...
      Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

      Comment


      • #18
        Komaan mannen laat julie niet kennen. Het gaat fotografisch zeker de moeite zijn (meer mag ik verklappen) Vergeet julie alvast niet aan te melden bij Frans Dams (zie link hierboven) Je mag me ook altijd telefonisch info vragen op 0475/662282.

        Comment


        • #19
          OK.

          Ik heb dus zonet een mailtje gestuurd naar Frans Dams dat ik er zaterdag bij zal zijn!

          Ik heb natuurlijk nog wel verdere info nodig zoals waar het juist te doen zal zijn, tijdstip van verzamelen e.d...
          Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

          Comment


          • #20
            95% kans dat ik er ook zal zijn. Misschien dat ze wat BV-modellen hebben kunnen overtuigen. Zelfs als we maar een halfuurtje ons ding moeten doen, lijkt het me leuk om een tv-programma achter de schermen te ervaren. En als we wat sneller ter plekke zijn kunnen we er misschien een mini-SD van maken.
            Hopelijk is het weer wat goed. (en geraak ik uit m’n bed, na Werchter)

            Greetz

            Sam Jae

            Comment


            • #21
              Had al andere plannen as zaterdag.
              Dit zou toch niets voor mij zijn vrees ik ....

              Comment


              • #22
                Ter verdere info. Het geheel speelt zich af in het centrum van Lier, met het Zimmerplein (waar de bekende Zimmertoren staat)als kern. De catwalk is 2 km lang en er zijn 101 modellen met 150 kreaties waarbij het jaar 2020 in de kijker staat. Normaal gaat dit alles van start om 14 uur maar ik raad iedereen aan om tijdig (13 uur) aanwezig te zijn. Dit om toe te laten van tijdig ter plaatse te kunnen zijn en de wagen binnen aanzienlijke afstand te kunnen parkeren.

                Comment


                • #23
                  ik ga passen
                  zaterdag uitslapen na Werchter
                  en 's avonds weer uitgaan
                  en 't is ni bij de deur

                  alé amuseer jullie daar
                  en mss komt BD in 't nieuws hé
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Sam Jae
                    95% kans dat ik er ook zal zijn.

                    Greetz

                    Sam Jae

                    Sam Jae,

                    misschien kunnen we ergens afspreken? Lijkt mij leuker met 2 dan alleen

                    mail mij anders maar als je wilt afspreken!
                    Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

                    Comment


                    • #25
                      @ aragorn & sam jea ik ga der ook naar toe, spreken we iets af?
                      mail maar effe terug ok?

                      Comment


                      • #26
                        Ik ga straks aan jullie laten weten of ik kom. Waarschijnlijk wel. Dan kunnen we al met een klein groepje gaan. Fijn !

                        Comment


                        • #27
                          Een Canon G5 zal wel er wel niet professioneel genoeg uitzien zeker?

                          seppuku.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by berteldinck
                            @ aragorn & sam jea ik ga der ook naar toe, spreken we iets af?
                            mail maar effe terug ok?

                            effie kijken hoe ik er kan geraken met het openbaar vervoer...

                            de d70's zullen goed vertegenwoordigd zijn!

                            Greetz

                            Sam Jae

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Sam Jae
                              effie kijken hoe ik er kan geraken met het openbaar vervoer...
                              Sam, Als ik het juist heb kom je van Antwerpen hé?

                              misschien als het gemakkelijker is om tot in Mortsel te komen, dan kan je met mij meerijden! Mail me!
                              Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by berteldinck
                                Originally posted by j@n
                                Wat is eigenlijk de bedoeling van die bijeenkomst?
                                lees effe hier voor de uitdaging te kennen
                                http://www.fatamorgana.be/tv1_master/subsite/fatamorgana/HomeFrame/
                                Oh nee, dat lijkt me niks, zo'n behangprogramma voor de treurbuis.

                                Comment

                                Working...
                                X