Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zet mijn foto's op www.fotopic.net , maar als ik vlug even een foto wil laten zien, gebruik ik tegenwoordig www.imageshack.us . Dat is veel gemakkelijker om snel een foto te posten.
Ik gebruik er twee: www.fotopic.net en www.pixelfish.be
En de imageshack is een optie om eventueel foto's te linken. De mogelijkheden moet ik nog even 'onderzoeken'.
Vriendelijke groeten
Luc
eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED
@ Force:
Ik zie dat je bij telenet bent,heb je dan geen plaats meer op je gratis websiteruimte van 50MB.
Ik heb daar een mapje gemaakt en daar bevinden zich dan de foto's die hier wil laten zien.
In plaats van vooraan http:// te zetten,komt er vooraan ftp://.
Ze vragen dan je gebruikersnummer en uw code,dan zie je de mapjes van je website en daar maak je dan een nieuwe map.
Waar je dan rechtstreeks je foto's die hier wil tonen kunt naar kopiëeren.
Comment