Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon D 70 roadshow

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

niet echt nuttig om eigen toestel mee te nemen ... behalve voor bepaalde vragen dat ge hen wilt vragen ivm met eigen toestel.

alles is daar aanwezig van toestellen ...
    www.loft6.be

Comment

Originally posted by Infernoken
      Ben net terug van de eerste sessie in de Kinepolis Gent 13u00...

Al bij al gemengde gevoelens wat deze sessie betreft. Echt de basisdingen van digitale fotografie uitgelegd krijgen waar menig BD'r zeker niets meer aan heeft...

Maar de praktijk achteraf was wel 'tamelijk' leuk. Ze hadden wel enkel D70 staan met 50 1.8 lenzen, dus echt om de D70 te promoten...

Wat ze niet verwacht hadden was de 90% al een D70 heeft en eerder de mogelijkheden van het toestel had willen zien en dat vele lenzen en accessoires uitproberen.

De verantwoordelijke (ik veronderstel De Heer De Beukelaar) dan even aangesproken en deze heeft toch nog een 70-200 VR en een 17-55 DX uit zijn mouw weten te schudden om het een beetje te compenseren.

Wel een paar BD'rs tegengekomen, ik denk dat 50% van de bezoekers daar bij nikon van bij BD kwamen.

Dus spreek mekaar zeker eens aan, BelgiumDigital heeft meer leden dan je zou denken.

Conclusie:

Theorie deel van Nikon de moeite niet waard.

Praktische gedeelte iets beter, maar ik had echt meer lenzen, flitsers en misschien zelfs een volledige doka-studio verwacht...

Allé,

zal nog eens mailen naar De Beukelaar of ze dit toch voor de volgende sessies eens willen bekijken. Ga dan misschien nog eens ergens binnenspringen zonder het theoretische te volgen.
      Hello benbits,
      Ben dus ook naar Gent geweest. Deel volledig je mening. Ik overweeg dit toestel aan te schaffen en had dus ook ingeschreven en véél meer uitleg verwacht over de lenzen die het best geschikt zijn voor dit toestel. Ik begin, dus ik moet leren. Ja misschien moeten ze eens iets gelijkaardig doen voor de lenzen, klinkt interessant.
      Sorry voor de vorige blanco post, beetje te vlug geweest.
      Linda

Comment

Originally posted by linda16093
        Linda
        Off-topic tip: die blanco post kan je zelf verwijderen door het vuilbakje aan te klikken.

Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Originally posted by Hombre
          Originally posted by linda16093
          Linda
          Off-topic tip: die blanco post kan je zelf verwijderen door het vuilbakje aan te klikken.

Bedankt, had dit niet gezien.

Comment

ben net terug thuis van de roadshow in haaaselt. eerlijk gezegd had ik iets meer verwacht.. ik heb daar nie echt veel nieuwe dingen gehoord en die displays achteraf was ook vooral het printen !
            ik heb wel is de vraag gesteld of er infodagen komen voor zij die de D70 al hebben en dan meer in detail uitleg geven over hoe dat ding werkt: daar werd aan gewerkt en dat zo er ( waarschinlijk) wel komen ....

Comment

Working...
            X