Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ons huwelijk in the picture

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ons huwelijk in the picture

Een grotere firma kan het zich niet permitteren om met zwart geld te werken.

En de vraag is dan hoeveel dagen per maand men jouw werk kon factureren.
    Maar jij zal hopelijk ook oets meer verdiend hebben dan het gemiddeld belgisch loon (ca3000€ bruto).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      laat me niet lachen...die hebben het uitgevonden.
      hoe wordt je anders groot..?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht

En de vraag is dan hoeveel dagen per maand men jouw werk kon factureren.
        Maar jij zal hopelijk ook oets meer verdiend hebben dan het gemiddeld belgisch loon (ca3000€ bruto).
        Op jaarbasis ongeveer 250 dagen per jaar buiten Europa. Als je die dagen ook nog eens gemiddeld 16 uur per dag werkt op zowel weekdagen, weekends en feestdagen, is het toch logisch dat men iets meer zal verdienen dan het gemiddeld loon. Al mijn overuren waren aan 200% en werden ook aan de klant aangerekend bovenop die 2400€/dag. En toch kwamen de klanten terug.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          laat me niet lachen...die hebben het uitgevonden.
          hoe wordt je anders groot..?
          grt,bouk.
          Tsa bouk, het is toch moeilijk(er) hoor. Ik werkte ook voor een groot bedrijf dat heel veel voor de overheid werkte.
          Dan moet jij me eens uitleggen hoe je daar aan zwart geld komt.
          Er zijn inderdaad altijd manieren (zonder dat je de overheid er bij betrekt), maar die zijn niet zo eenvoudig.
          Wie veel voor particulieren werkt heeft het makkelijker op dat gebied, die vragen er zelf naar, maar de overheid........

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
            Het eten, de locatie, het kleed etc mag allemaal veel kosten, maar een fotograaf is het laatste waar men aan denkt en er is geen budget voor.
            Ik kan meevoelen met die beroepsfotografen. Als architect merk ik ook vaak dat mensen veel minder vragen stellen bij de kosten van de aannemer die de bakstenen stapelt dan de architect die ze uittekent, ook al zijn die zijn winstmarges veel hoger, maarja ze zien het als het kopen van iets tastbaar, terwijl ik weggegooid geld ben .
            Los daarvan: een ervaren fotograaf weet wel de momenten te vangen die je wil door te weten waar te gaan en staan op het moment van de waarheid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Tsa bouk, het is toch moeilijk(er) hoor. Ik werkte ook voor een groot bedrijf dat heel veel voor de overheid werkte.
              Dan moet jij me eens uitleggen hoe je daar aan zwart geld komt.
              een goochelaar verteld nooit zijn trucs.
              grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                Op jaarbasis ongeveer 250 dagen per jaar buiten Europa. Als je die dagen ook nog eens gemiddeld 16 uur per dag werkt op zowel weekdagen, weekends en feestdagen, is het toch logisch dat men iets meer zal verdienen dan het gemiddeld loon. Al mijn overuren waren aan 200% en werden ook aan de klant aangerekend bovenop die 2400€/dag. En toch kwamen de klanten terug.
                Yeah right...

Ook niet gestorven van uw eerste leugen zeker...

Gij waart nogal een goudmijn voor uw baas, zomaar eventjes kort bij een miljoen per jaar factureerbare uren presteren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wouterc Bekijk bericht
                  192 views, en nog geen reacties...
                  De wereld is dus blijkbaar nog niet verloren,
                  Dank aan allen die hier niet op geantwoord hebben.
                  Misschien hebben de gewillige fotografen van dienst zich al via Private Message aangeboden aan de topic starter?

Ze gaan hun tarieven en allerhande persoonlijke vragen niet openbaar op het forum zwieren natuurlijk.

De fotograaf die ons huwelijk getrokken heeft zit hier trouwens ook op het forum, waren er heel tevreden van.
                  Als de Topic Starter nog niemand gevonden heeft zal ik hem altijd aanraden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                    ......

De fotograaf die ons huwelijk getrokken heeft zit hier trouwens ook op het forum, waren er heel tevreden van.
                    Als de Topic Starter nog niemand gevonden heeft zal ik hem altijd aanraden
                    ook tevreden over de kosten..?
                    of had je een speciaal BD prijsje bedongen..?
                    grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      ook tevreden over de kosten..?
                      of had je een speciaal BD prijsje bedongen..?
                      grt,bouk.
                      Ik wist tevoren niet dat hij ook op BD zat, dat heb ik eigenlijk vorig jaar pas ontdekt.
                      Onze trouw is intussen ook alweer 5 jaar geleden.
                      Heb hem leren kennen via mijn neef als ik het goed herinner, omdat hij toen op hun huwelijk ook de foto's nam (inmiddels 8 jaar terug).

Goh ja, tevreden over de kosten.
                      Ik heb niet over prijs gediscussieerd, en heb eigenlijk ook geen andere prijzen van andere fotografen gevraagd of vergeleken toen. Dus ik weet niet of het goedkoop of te duur was.
                      Ik dacht: "dat lijkt me zeker een faire prijs voor het werk", want het was toch wel een mooi resultaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                        .....
                        Ik dacht: "dat lijkt me zeker een faire prijs voor het werk", want het was toch wel een mooi resultaat.
                        OK..een tevreden klant dus.
                        grt,bouk.

Comment

Working...
                        X