Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ons huwelijk in the picture

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: ons huwelijk in the picture

    Ik veronderstel dat je dochter die fotograaf heeft gekozen voor z'n stijl van fotograferen?
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #17
      Re: ons huwelijk in the picture

      Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
      Ik veronderstel dat je dochter die fotograaf heeft gekozen voor z'n stijl van fotograferen?
      Zeker niet, het resultaat leek in de verste verte niet op de albums en de portfolio's die ze op de huwelijksbeurs had ingekeken. En by the way, het was een fotografe.

      Comment


      • #18
        Re: ons huwelijk in the picture

        Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
        Sorry Bouk,
        ik begrijp soms je uitspraken niet al te best.
        OK..maar die zijn er wel meer hoor)(.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #19
          Re: ons huwelijk in the picture

          Ik wilde er eerst op antwoorden maar heb dat dan toch niet gedaan. "Wij willen er u gerust voor vergoeden" was voor mij de druppel. Voor niks gaat de zon op. Van al de rest moeten mensen leven en moet er betaald worden, anders moeten ze inderdaad nonkel Jef maar vragen.
          ______
          www.vue.photo

          Comment


          • #20
            Re: ons huwelijk in the picture

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            OK..maar die zijn er wel meer hoor)(.
            grt,bouk.
            Valt echter vooral op de laatste tijd.
            Heel veel 'twis in de zak'.......in reacties, maar dat is Waregems, dat zul je dan ook moeten opzoeken .
            Of is de oorzaak te zoeken bij de buurvrouw die misschien met vakantie is ?
            Ofwel ben je zelf aan vakantie toe ?
            Groetjes

            Comment


            • #21
              Re: ons huwelijk in the picture

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              .......
              Heel veel 'twis in de zak'.......in reacties, maar dat is Waregems, dat zul je dan ook moeten opzoeken .
              gevonden hoor.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #22
                Re: ons huwelijk in the picture

                Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                Ik vraag me af wat voor budget de TS in gedachten heeft ?

                300 euro voor 20 uur werk, nog te zwijgen over sleet/verzekering materiaal, benzine ...

                Het eten, de locatie, het kleed etc mag allemaal veel kosten, maar een fotograaf is het laatste waar men aan denkt en er is geen budget voor. Dan maar vlug nonkel Jef inschakelen die er niks van bakt. Of een semipro zoeken die voor bijna niks wil werken. En werken is het zeker !

                Wat er gegeten werd, weet je 30 jaar later niet meer, maar een goeie foto is een mooie herinnering. Maar de fotograaf mag aan de prijs van n poolse trucker werken ????
                Als ik voor iedere 20 uur werk 300 euro netto in mijn zak kon steken zou ik eerder lachen dan klagen. ik werk gemiddeld 70 uur per week tel eens uit?

                Comment


                • #23
                  Re: ons huwelijk in the picture

                  Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                  Als ik voor iedere 20 uur werk 300 euro netto in mijn zak kon steken zou ik eerder lachen dan klagen. ik werk gemiddeld 70 uur per week tel eens uit?
                  Tel dan maar wat beter. 20 uur is een halve werkweek, dus zit je aan 2400 Euro per maand... bruto. Een zelfstandige krijgt dan nog geen hospitalisatieverzekering, geen groepsverzekering, da's ook allemaal zelf te betalen, en de foto's zijn dan nog niet bewerkt. Hoop en al hou je er dan in werknemerstermen misschien 700€ per maand aan over. Daar zou ik het niet voor willen doen. Een zelfstandige consultant in de telecom verdient er 600 per dag. Ook bruto, maar daarmee kan je wel leven en zorgen voor later.
                  ______
                  www.vue.photo

                  Comment


                  • #24
                    Re: ons huwelijk in the picture

                    Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                    Een zelfstandige consultant in de telecom verdient er 600 per dag. Ook bruto, maar daarmee kan je wel leven en zorgen voor later.
                    Zoals we gezien hebben bij Euphony

                    Comment


                    • #25
                      Re: ons huwelijk in the picture

                      Ben ik niet van op de hoogte. Wat was daar aan de hand dan?
                      ______
                      www.vue.photo

                      Comment


                      • #26
                        Re: ons huwelijk in the picture

                        Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                        Ben ik niet van op de hoogte. Wat was daar aan de hand dan?
                        Euphony is failliet nu. Hadden veel opdringerige zelfstandige consulenten in dienst.
                        Last edited by notex; 14 juni 2014, 09:05.

                        Comment


                        • #27
                          Re: ons huwelijk in the picture

                          En wat heeft dat te maken met zelfstandigen die 2400€ per maand te weinig vinden?

                          Een zelfstandige moet minstens 50.000€ per jaar aan bruto inkomsten hebben (dus na aftrek van de bedrijfskosten) om na belastingen en SZ iets over te houden dat leefbaar is.
                          Anders kan je beter als arbeider gaan werken.

                          Comment


                          • #28
                            Re: ons huwelijk in the picture

                            Iemand Rozeken nog gehoord of gezien ? Nonkel Jef ?

                            Tjerri

                            Comment


                            • #29
                              Re: ons huwelijk in the picture

                              De beste is eigenlijk dan nog dat Rozeken vermeldt dat de fotograaf om 18u zijn taak er op zit, hij mag das zelfs niet mee aan tafel.... dus zelfs geen betaling in natura.
                              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                              Comment


                              • #30
                                Re: ons huwelijk in the picture

                                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                                En wat heeft dat te maken met zelfstandigen die 2400€ per maand te weinig vinden?
                                Het ging over de manier hoe die zelfstandige consulenten aan hun hoge verdiensten kwamen bij die firma.

                                Overigens is 600€ per dag nog niet genoeg voor iedereen. Mijn werkgever vroeg voor mij 2400€ per dag van 10 werkuren voor opdrachten in het buitenland. Dat was dan nog exclusief onkosten (vliegtickets, hotels, enz). Voor wachtdagen was het 1800€ en in België en Nederland moest men slechts 150€ per uur voor mij betalen.
                                En mijn baas klaagde ook dat hij te weinig verdiende. Misschien zijn eigen fout want er circuleerde geen cent zwart geld in de firma.

                                Comment

                                Working...
                                X