Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

levensduur van een digitale body?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: levensduur van een digitale body?

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
    Uw Nikon D300 kan niet tien jaar oud zijn deze is pas eind 2007 op de markt gekomen.
    Hallo, hij heeft het over een 300D, en dat is dus een Canon. Die kan wel degelijk 10 jaar oud zijn.
    ______
    www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
      Hallo, hij heeft het over een 300D, en dat is dus een Canon. Die kan wel degelijk 10 jaar oud zijn.
      U heeft gelijk, de 300D van Canon was de eerste betaalbare DLSR instapcamera pas twee jaar later kwam de D70 van Nikon als DSLR voor het grote publiek.
      De verwarring kwam omdat hij over een alternatief van Nikon (Df) opperde.
      Last edited by Eenbes; 21 mei 2014, 08:43.

Comment

Inderdaad een 300D van Canon.

Geen idee wat de levensduur van sluiters bij analoge camera's was. Nu ik heb geen vrees dat de camera het zal begeven omdat de sluiter versleten is. Dat is die bij de Canon zeker niet. Maar de rest heeft wel de geest gegeven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
          Inderdaad een 300D van Canon.

Geen idee wat de levensduur van sluiters bij analoge camera's was. Nu ik heb geen vrees dat de camera het zal begeven omdat de sluiter versleten is. Dat is die bij de Canon zeker niet. Maar de rest heeft wel de geest gegeven.
          U heeft gewoon pech: een kennis van mij heeft dezelfde camera ook ruim tien jaar en hij fotografeert dagelijks en legt vanuit zijn rolstoel alles wat er gebeurt in buurt vast en dat moeten al vele tienduizenden kliks zijn.

Comment

Working...
          X