Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb er ooit veel gekocht en veel geld tegenaan gesmeten...
Nu lees ik enkel nog het Engelse Digital Photo.
Dat koop ik iedere maand... wel duur, maar keigoed.
Gaat alleen over Digitale fotografie.
Originally posted by mic
Ik heb er ooit veel gekocht en veel geld tegenaan gesmeten...
Nu lees ik enkel nog het Engelse Digital Photo.
Dat koop ik iedere maand... wel duur, maar keigoed.
Gaat alleen over Digitale fotografie.
Wat verstaan zij dan onder digitale fotografie? Want een ganse hoop boeken die je daarover vindt, noemen Photoshop-truujes allemaal "digitale fotografie"...
Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.
Ik koop weleens de Zoom, maar vind eerlijk gezegd de inhoudelijke kwaliteit en diepgang wat minder. Vandaar koop is die alleen als er een stukje in staat wat me aanspreekt.
Beetje vanalles, geen echte favoriet. Liefst met zo weinig mogelijk camerabesprekingen, deze maken je maar nerveus als je pas in een cam geinvesteerd hebt.
BD0251BE
Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote
Chasseurs d'Images, omdat ze niets beters hebben in de krantenkiosken in het Noordstation en zo oefen ik ook nog mijn Frans he.
Dat gaat stukken vlotter als je gemotiveerd bent om de tekst te lezen.
Foto@beeld: deftig nederlandstalig bladje
Digital Photographer: mijns inziens 't beste digitale blad
Black & White Photography: een goed bladje om deftige zwart-witjes te printen in "the old fashioned way"
Originally posted by Loesje
Chasseurs d'Images, omdat ze niets beters hebben in de krantenkiosken in het Noordstation en zo oefen ik ook nog mijn Frans he.
Dat gaat stukken vlotter als je gemotiveerd bent om de tekst te lezen.
Groetjes!!!
Loes
Volgens mij verkopen ze nergens iets beters dan Chasseurs d'Images...
Comment