Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

korting mediamarkt.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: korting mediamarkt.

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
    Ik had eerder al gereageerd dat ik dat wel euk zou vinden die korting,.....
    Maar wat blijkt????

Voor de lol heb ik mijn bestelling van vorige week deze week opnieuw geplaatst (onder een verzonnen naam ) om eens te checken of ik mijn korting wel zou krijgen.

Wat blijkt.... 100% boerenbedrog

De frigo die ik vorige week kocht voor 249 euro btw in ( 43,21 btw) is nu geprijsd aan netto 247,11 euro (zonder btw)

Dus mijn netto korting zou iets meer dan 1 euro zijn.
    de samsung s4 mini koste gisteren ergens 274euro. kost nu 349euro... is perfect de btw erbij dus...
    Waar is dat boerenbedrog?

S3 mini koste gisteren ergens 160 euro, nu 199euro... is de btw erbij dus.

nowp ik zie het probleem niet
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      de samsung s4 mini koste gisteren ergens 274euro. kost nu 349euro... is perfect de btw erbij dus...

S3 mini koste gisteren ergens 160 euro, nu 199euro... is de btw erbij dus.

nowp ik zie het probleem niet
      Ik wél: de ondoorzichtigheid!
      Bedoeling is dat je de winkel binnengaat op zoek naar die paar koopjes, en intussen een heleboel zaken koopt die je niet nodig hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
        Ik wél: de ondoorzichtigheid!
        Bedoeling is dat je de winkel binnengaat op zoek naar die paar koopjes, en intussen een heleboel zaken koopt die je niet nodig hebt.
        Dat is geen bedrog, of een probleem, dat is typische marketing.
        En het feit dat sommige mensen er dus "in trappen" is een teken dat marketing werkt.
        op de webshop moest je geen moeite doen om de producten te herkennen hoor...

nog nooit opgevallen, dat in sommige winkels af en toe dingen van plaats veranderen?
        Zodat de klant toch alle gangen afloopt? (en meer meeneemt als nodig).

Maar boere
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Dan toch nog liever even thuis in de reclamefolder kijken, vervolgens internet raadplegen en dan toeslaan als het interessant is
          Hoewel...ik realiseer me net dat ik op de brievenbus "geen reclame" heb hangen

Comment

Mijn verhaal is nogtans echt hoor.

Voor de actie koste de frigo 249 btw in, tijdens de actie ging er een dikke euro af en ik zie nu dat de frigo 299 euro kost na de actie
            Blijkbaar zijn ze hun "schade" aan het inhalen.

Zo zie je maar dat ze zelfs op die "dumpingprijzen" nog goed hun geld verdienen.
            Ik kan jou gerust een copy van de factuur laten zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
              Mijn verhaal is nogtans echt hoor.

Voor de actie koste de frigo 249 btw in, tijdens de actie ging er een dikke euro af en ik zie nu dat de frigo 299 euro kost na de actie
              Blijkbaar zijn ze hun "schade" aan het inhalen.

Zo zie je maar dat ze zelfs op die "dumpingprijzen" nog goed hun geld verdienen.
              Ik kan jou gerust een copy van de factuur laten zien.
              Direct naar correcte instanties stappen.
              Dit is een zaakje voor test aankoop.

Comment

Ook ik ben er geweest, zag in de lenzenkast meteen dat een canon 50mm f1,8 opeens 119,99€ kostte ipv anders 99,99€ en ben meteen weer buiten gegaan!
                FLICKR PHOTOSTREAM
                Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Met dergelijke acties is het altijd belangrijk om goed voorbereid aan de slag te gaan.
                  Op voorhand kan je je altijd afvragen wat je wil als de prijs ervan gevoelig zou dalen. Dan heb je de normale winkelprijs in je hoofd en de prijs van de dozenschuivers. Je houdt hierbij rekening met de cashback-korting. Gewapend met die info volg je de aanbiedingen. Bij mij was het duidelijk: de d800 stond bij de meeste dozenschuivers aan 2200, met een cashback van 200 eur.
                  Als je dan voor 1700 eur een aankoop kan doen, moet je zelf alleen nog maar afwegen of dat dit een aanvaardbare prijs is voor jou.
                  Ik heb ook nog een lenske in gedachten waarvan ik de prijs ken en ik bereid ben om hem te kopen als ik ergens een goede korting krijg. Deze keer was dit lenske niet met korting te krijgen in de mm. Dus zal het nog even wachten zijn.

Greetz

Peter

Comment

Working...
                  X