Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotos " veilig stellen " op je site ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    En als je die video kunt afspelen met een programma'tje met ingebouwde capture-functie...

    seppuku.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Manta99
      Wat je in feite wel kan doen, is de afbeelding als een soort film met 1 frame weergeven en die in lus laten draaien. In theorie zou zoiets perfect mogelijk zijn (en zonder kwaliteitsverschil met jpg). Dan kan je enkel het beeld te pakken krijgen als je het uit de buffer van je videokaart kan uitlezen. Progamma's als HypersnapDX kunnen dat bijvoorbeeld. Een eenvoudige printscreen werkt dan niet.
      Kun je mij dan zeggen in wat voor soort bestand je dat dient op te slaan?
      http://www.digifotofreak.nl

      Comment


      • #33
        Kun je mij dan zeggen in wat voor soort bestand je dat dient op te slaan?
        Je kan het opslaan als wmv of avi bijvoorbeeld. Welke tools je juist nodig hebt om van 1 jpg een avi te maken moet je even op google zoeken. Maar bovenstaande redenering was enkele theoretisch bedoeld, ik denk dat het niet echt aangeraden is om het ook effectief zo te doen.
        D600 | Nikkor 50mm | Nikkor 18-200mm | Sigma 10-20mm

        Comment


        • #34
          Tony je hebt hier wel een oude foto van me te pakken
          Weet niet of ik die ook al beveiligd heb
          De recentere foot\'s zijn beter beveiligd maar natuurlijk kan iemand die kwaad wil er altijd omheen helaas. Feit blijft wel dat een heleboel mensen niet precies weten hoe dus een grote groep heb je al afgezonderd.
          Maar ik zal niet ontkennen dat mijn foto's ook nog altyijd van m'n site gekopieerd kunnen worden.

          En mainte: hoe bedoel je Bewerken>> kopieren?
          Dat kan bij mij helemaal niet aangezien ik in een soort van pop-up scherm werk zonder browserbalk.
          www.turnfoto.nl

          Comment


          • #35
            Zoals Rept zegt kan je hier weinig/niets tegen doen.
            De foto's in een filmpje stoppen en andere maatregelen die hier zijn geplaatst gaan eerder een bezoeker wegjagen/de gebruiksvriendelijkheid van de site naar beneden halen ... alleen degene die de foto echt wil zal blijven en hem uiteindelijk toch te pakken krijgen

            Comment


            • #36
              Ik zet onder mijn foto's gewoon m'n naam en copyright. Verder doe ik echt geen moeite om ze te beveiligen.... je steekt er zelf veel meer tijd in om ze te beveiligen, dan de tijd die iemand nodig heeft om ze er toch af te halen....

              met java script en andere manieren kan je je code wel beveiligen, je kan rechts-klikken uitschakelen, maar dat haalt allemaal niets uit. Meestal komt de foto toch in de cache van je browser terecht en daar pluk je hem zo uit! Zelf als je dit zou kunnen omzeilen dat je de browser zegt om niets te cachen, dan is het nog steeds vrij eenvoudig om de foto te pakken te krijgen.... hij staat nl op het scherm!!! dus met een screen-capture tooltje (HyperSnapDX, Screen Capture in PaintShopPro, SnagIt,.....) kan je er zo aan! Zelfs voor foto's die groter zijn dan wat er "binnen een venster" past en je dus zou moeten scrollen, neem je ofwel meerdere captures die je aan elkaar plakt, en in SnagIt zit zelfs een functie om "scrollable captures" te nemen, die captured dus werkelijk de inhoud van het venster zelf, niet enkel van het gedeelte dat op het scherm getoond wordt!!

              Ik steekt er dus m'n tijd niet in. Ik plaats een copyright, en hoop gewoon dat mensen die een beetje respecteren. Verdere beveiliging is enkel meer werk voor jezelf....
              Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

              Comment


              • #37
                Originally posted by Aragorn
                Verdere beveiliging is enkel meer werk voor jezelf....
                Er bestaat online software die automatisch een watermerk in je foto's steekt.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Jaded
                  Originally posted by Aragorn
                  Verdere beveiliging is enkel meer werk voor jezelf....
                  Er bestaat online software die automatisch een watermerk in je foto's steekt.
                  Weet ik. Gebruik ook software om automatisch thumbnails aan te maken en copyright vermelding op de foto te zetten.... ik had het over de beveiliging van de site op zich; niet over de bewerking van de foto's....
                  Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

                  Comment

                  Working...
                  X