Beste fotovrienden,
Ik kon dit moeilijk bij de gestolen voorwerpen plaatsen dus maar in deze rubriek ...
Mijn dochter had een fototoestel nodig voor een of ander practicum op school. Ik dacht, de ouwe Nikon D70s met de weinig gebruikte 18-70 kitlens in een compact lowepro tasje dat moet ruimschoots volstaan.
Helaas, het tasje is deze avond blijven staan op de bus.
Toen ze thuiskwam heb ik vlug contact opgenomen met "De Lijn" (070/220200). Na een kwartier wachten eindelijk iemand aan de lijn. En in welke provincie woont u meneer ? Oost-Vlaanderen, de procedure zegt voor waardevolle spullen nemen wij nota van het verloren gerief en binnen de zeven werkdagen zouden we misschien nieuws mogen verwachten. Het is niet mijn gewoonte maar deze keer heb ik mij echt kwaad gemaakt. Terwijl zij maar bleef die procedure herhalen en zeggen "ik ga mijn job niet riskeren" en "dat fototoestel was de verantwoordelijkheid van uw dochter", zag ik in gedachten die bus verder rijden en mensen op- en afstappen. In het heetste van de strijd vroeg ik haar naam, meneer die heb ik gezegd in het begin van het gesprek en ze wou die niet meer herhalen. Ik heb het toch maar laten noteren maar ondertussen was er veel tijd verloren gegaan. Eigenlijk was ik beter in de wagen gesprongen op zoek naar die bus maar ik heb foutief geoordeeld dat een helpdesk er was om mensen te helpen. Nee ze openen enkel een ticket en daar stopt alle hulpverlening .....![Mad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/mad.gif)
We zijn ook nog naar de stelplaats gereden in Gentbrugge en daar heeft een vriendelijke mevrouw (na haar werkuren) nog geprobeerd om iets te weten te komen maar de bus was al naar de stelplaats( St Lievens Houtem ?) en de chauffeur(s) waren al naar huis. Logisch na al het tijdverlies ....
Jammer , het toestel had een emotionele waarde voor ons gezin (behalve voor mijn dochter), het was mijn eerste reflex, mijn vrouw heeft het zeer veel gebruikt en nadien mijn zoon.
En de lens was echt in prima staat met voorzetlens, goed scherp na een afstelling bij Nikon.
Jammer, jammer, jammer,
Veel zal het niet uitmaken maar ik plaats hier toch maar eventjes de serienummers :
serienr AF-S DX ED18-70/3.5-4.5G : L3136283
D70s : 4063913
Groetjes,
Dany.
Ik kon dit moeilijk bij de gestolen voorwerpen plaatsen dus maar in deze rubriek ...
Mijn dochter had een fototoestel nodig voor een of ander practicum op school. Ik dacht, de ouwe Nikon D70s met de weinig gebruikte 18-70 kitlens in een compact lowepro tasje dat moet ruimschoots volstaan.
Helaas, het tasje is deze avond blijven staan op de bus.
Toen ze thuiskwam heb ik vlug contact opgenomen met "De Lijn" (070/220200). Na een kwartier wachten eindelijk iemand aan de lijn. En in welke provincie woont u meneer ? Oost-Vlaanderen, de procedure zegt voor waardevolle spullen nemen wij nota van het verloren gerief en binnen de zeven werkdagen zouden we misschien nieuws mogen verwachten. Het is niet mijn gewoonte maar deze keer heb ik mij echt kwaad gemaakt. Terwijl zij maar bleef die procedure herhalen en zeggen "ik ga mijn job niet riskeren" en "dat fototoestel was de verantwoordelijkheid van uw dochter", zag ik in gedachten die bus verder rijden en mensen op- en afstappen. In het heetste van de strijd vroeg ik haar naam, meneer die heb ik gezegd in het begin van het gesprek en ze wou die niet meer herhalen. Ik heb het toch maar laten noteren maar ondertussen was er veel tijd verloren gegaan. Eigenlijk was ik beter in de wagen gesprongen op zoek naar die bus maar ik heb foutief geoordeeld dat een helpdesk er was om mensen te helpen. Nee ze openen enkel een ticket en daar stopt alle hulpverlening .....
![Mad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/mad.gif)
We zijn ook nog naar de stelplaats gereden in Gentbrugge en daar heeft een vriendelijke mevrouw (na haar werkuren) nog geprobeerd om iets te weten te komen maar de bus was al naar de stelplaats( St Lievens Houtem ?) en de chauffeur(s) waren al naar huis. Logisch na al het tijdverlies ....
Jammer , het toestel had een emotionele waarde voor ons gezin (behalve voor mijn dochter), het was mijn eerste reflex, mijn vrouw heeft het zeer veel gebruikt en nadien mijn zoon.
En de lens was echt in prima staat met voorzetlens, goed scherp na een afstelling bij Nikon.
Jammer, jammer, jammer,
Veel zal het niet uitmaken maar ik plaats hier toch maar eventjes de serienummers :
serienr AF-S DX ED18-70/3.5-4.5G : L3136283
D70s : 4063913
Groetjes,
Dany.
Comment