Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom soms zo'n korte titel(s) op het forum.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Ik ben het daarmee eens dat het geen verschil maakt of je nu een korte of lange titel geeft. Toch niet wat betreft typewerk..

    Maar moet er nu werkelijk voor alles een regel bestaan? Is het niet de bedoeling dat we hier gewoon gezellig over onze hobby kunnen lezen en schrijven?

    Als ik bij het schrijven van mijn titel al moet nadenken over regels dan hoeft het voor mij niet hoor..

    Maar ja, dat is mijn idee.
    Time is a precious little thing....

    Comment


    • #17
      Originally posted by Tuur
      Awel se, dat vind ik nu wel muggeziften... Sorry, maar als ik in mijn vrije tijd ook al moet beginnen met allemaal regels op te volgen dan hoeft het voor mij niet.
      Wat maakt het nu in hemelsnaam uit om een keer te klikken op iets om dan te zeggen dju, niks voor mij. Back en klaar...

      Maak het leven toch niet nog al moeilijker als dat het al is...
      Kijk Tuur, als al je reply's hetzelfde niveau hebben als de reply van jou, hoeven we ze niet meer te lezen en hetzelfde doen we met ultra korte titels. Ik hoop niet dat mijn reactie te lang is.

      Comment


      • #18
        .... deleted

        geen zin om ruzie te gaan maken over iets onbenulligs...

        groetjes en veel leesplezier

        Tuur
        Time is a precious little thing....

        Comment


        • #19
          Hallo,

          Of het nu lange of korte titels zijn, ik denk dat teddy-bear eerder bedoelt dat ze duidelijk moeten zijn .

          Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #20
            En daar ben ik het nu volledig mee eens...

            Dank voor uw bemiddelende reactie
            Time is a precious little thing....

            Comment

            Working...
            X