Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eglobal central

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: eglobal central

    Via marktplaats zag ik een advertentie van Eglobal. Ik wil graag een Canon 600 ex-rt en een canon 85mm F/1.2 aanschaffen. Hier in NL rond de €2500,00 bij Eglobal €1800,00.

    Dan maar eens op zoek gaan of er wat geschreven wordt over deze webwinkel. Ik bestel erg veel via ebay.com, van filters voor nog geen €2,00 tot triggers van €110,00. Altijd goed gegaan en nooit problemen.
    Geluk, NEE in China zitten ze niet te wachten op negatieve feedback, dit sloopt hun winkel. Echter voor €110,00 durf ik nog wel het risico te nemen, maar voor €1800,00 twijfel ik toch echt wel.

    Wat betreft de levering van spullen; Als je een bestelling doet in China dan duurt het minimaal twee weken. De levertijd die Eglobal heeft werkt iets anders. Zij moeten een filiaal in europa hebben om aan een dergelijk levering te kunnen voldoen van drie dagen.

    Comment


    • #47
      Re: eglobal central

      Tja,...

      Voor zo een bedrag zou ik toch niet wagen om dat in Hong-Kong te gaan kopen. Grote vraag is:
      * wat kost een zending naar Hong-Kong
      * Hoe zit het nu juist met die twee jaar garantie
      * Gaan ze moeilijk doen of niet?

      Je zult het al begrepen hebben, ik spreek in geval er iets moet stukgaan, en je beroep moet doen op herstelling.

      In dit specifieke geval zou ik er toch voor kiezen om in België en/of Nederland te kopen. Zoek geen problemen, en bezint eer je begint. Dat is de beste raad die ik jou kan geven,... maar het zijn en blijven uw centjes natuurlijk.

      Greetz, JP.
      JPVD fotografie
      Canon EOS 7D en Canon EOS 60D
      Glas: Canon, Tamron en Sigma objectieven | statief - lichtmeter - filters - remote

      Comment


      • #48
        Re: eglobal central

        Oorspronkelijk geplaatst door Kip Bekijk bericht
        Wat betreft de levering van spullen; Als je een bestelling doet in China dan duurt het minimaal twee weken. De levertijd die Eglobal heeft werkt iets anders. Zij moeten een filiaal in europa hebben om aan een dergelijk levering te kunnen voldoen van drie dagen.
        Ik was voor mijn werk regelmatig in China. Als ik wisselstukken vanuit België nodig had, kreeg ik die met DHL altijd binnen de 24 tot 36 uur na bestelling in handen.

        Comment


        • #49
          Re: eglobal central

          Heb me vandaag account aangemaakt dit om mijn bevindingen van mijn aankoop te delen met jullie.

          Ook ik was aangenaam verrast van hun prijzen, zou mij bij Coolbleu €2777 kosten bij Eglobalcentral €1925.

          Op 11/03 Bestelling geplaatst...

          Nikon d7100 en 2 sigma lenzen.

          Op 12/03 Order in behandeling...

          Vraag van hun om scan van id - en cc (middelste 8 cijfers af te dekken).
          Daar betalingsadres en leveringsadres niet de zelfde waren, moest ik ook id scan van mijn vrouw doorsturen.

          Op 14/03 Mail gestuurd voor info...

          Géén antwoord op gekregen!! Heb dan een aantal dagen gewacht, op mijn account bij eglobalcentral kon ik de status van bestelling volgen.

          Op 19/03 Chat...

          Tijdens chat met medewerker werd nogmaals leverings - en betalingsgegevens gecontroleerd. Kreeg te horen dat de verwerking een aantal dagen kon duren.

          Op 21/03 In behandeling...

          Op 25/03 Verpakt & verstuurd...

          Alles naar luchthaven DHL, via tracking code alles te volgen.

          Op 26/03 Order verstuurd...

          Hong-Kong _ Leipzig _ Brussel

          Op 27/03 Order verstuurd...

          Brussel _ Zwijnaarde
          Rond 11:30 levering bij mijn vrouw.

          Heb alles reeds gecontroleerd.....Ben een blij man

          Comment


          • #50
            Re: eglobal central

            PS:

            Géén extra kosten!!!!

            Géén invoer of andere taxen moeten betalen.

            Mvg,

            Geert

            Comment

            Working...
            X