Hallo iedereen, ik werk al enkele jaren zeer tevreden met flickr als upload platform. Toen ze de nieuwe interface en al gewijzigd hebben en dat met als gebruiker 1 terabyte gratis aan foto's kon opslaan op hoge resolutie was ik natuurlijk ook dol enthousiast. Sindsdien heb ik nog niet veel problemen gehad. Het gaat soms wat trager enz, maar dat vind ik helemaal niet erg.
Sinds enkele dagen heb ik gemerkt dat ik enkel nog het originele formal van de foto kan gebruiken om up te loaden. Deze zijn natuurlijk veel te groot om hier op het forum te zetten.
Voordien kon je tussen enkele formaten kiezen.
Heeft er nog iemand problemen mee, en weet iemand of dit blijvend is of dat ikzelf iets moet aanpassen ??
Alvast Dank
Mvg John
PS : @ mods: indien dit niet op de juiste plaats staat , mag u dit altijd veranderen.
Sinds enkele dagen heb ik gemerkt dat ik enkel nog het originele formal van de foto kan gebruiken om up te loaden. Deze zijn natuurlijk veel te groot om hier op het forum te zetten.
Voordien kon je tussen enkele formaten kiezen.
Heeft er nog iemand problemen mee, en weet iemand of dit blijvend is of dat ikzelf iets moet aanpassen ??
Alvast Dank
Mvg John
PS : @ mods: indien dit niet op de juiste plaats staat , mag u dit altijd veranderen.
Comment