Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meisje (18) aangereden door trein tijdens fotoshoot.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Meisje (18) aangereden door trein tijdens fotoshoot.

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
    Je kan ook denken aan sporen bij de paarden. Die hebben met natuur helemaal niets te maken.
    Je hebt ook moddersporen, voetsporen .... Kwestie van de fanatasie te rpikkelen .... en toch rekening te houden met de realiteit met haar zwakheden, gevaren ....
    Of het juiste spoor kwijt zijn
    of het spoort niet
    of het rechte spoor

zoveel mee te doen

Docent treft geen enkele blaam.
    Jammer dat dit moest gebeuren
    https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
      Of het juiste spoor kwijt zijn
      of het spoort niet
      of het rechte spoor

zoveel mee te doen

Docent treft geen enkele blaam.
      Jammer dat dit moest gebeuren
      Ik weet echt niet waar sommigen hier lezen dat een docent een blaam treft in dit spijtige ongeval.
      Iemand schreef dat er ergens een docent is die toevallig net een opdracht 'sporen' had gegeven.
      Ik heb daar op gereageerd dat dit niet snugger is, omdat er altijd zijn die dit associëren met treinsporen, wat ook logisch is.
      Nergens maar dan ook nergens werd die docent in die bepaalde school in verband gebracht met het gebeurde ongeval.
      Misschien waren die meisjes zelfs helemaal geen studentes fotografie, en hadden ze zelfs geen enkele opdracht gekregen, maar waren het gewoon amateurs !?
      Goed lezen vooraleer te reageren is nooit slecht.
      Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
        Dit klopt indedaad en ook dergelijke stomme taferelen zie ik hier dagelijks 's morgens om 5 uur. Wagens die slalommen, fietsers die slalommen, voetgangers die zelfs niet meer via de openbare weg oversteken, maar gewoon van perron tot perron over de sporen lopen.
        Ook ik houd dan mijn hart vast.... Heb alleen maar medelijden met de machinist die het mee maakt maar helaas helemaal er niets kan aan doen. De trein rijdt helaas rechtdoor en is niet zomaar tot stilstand te brengen. Hij is het slachtoffer, want die beelden vergeet hij nooit meer.
        In de tijd dat ik nog regelmatig aan speleologie deed zat er in onze groep een treinmachinist. Volgens hem waren de machinisten die geen dodelijke ongevallen (of zelfmoord) hebben meegemaakt enorm dun gezaaid.
        Ik durf er niet aan te denken dat ik ooit zou betrokken worden in een dodelijk ongeval en bestempel me daarom ook als een voorzichtig chauffeur. Ik moet, iedere keer als ik de lange afstand rij naar mijn geliefde Noorderse landen, geen aangenaam gezelschap zijn voor mijn vrouw want ik zeg geen drie woorden omdat ik weet dat dit mijn concentratie aantast. Ik eet ook niet omdat ik daardoor slaperig word. Als ik dan denk aan diegenen die SMS'en en GSM'en achter het stuur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
          Eh... volgens mij zijn er wel meer invullingn voor "sporen" behalve rails.
          Voetsporen, dierensporen...
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
            In de tijd dat ik nog regelmatig aan speleologie deed zat er in onze groep een treinmachinist. Volgens hem waren de machinisten die geen dodelijke ongevallen (of zelfmoord) hebben meegemaakt enorm dun gezaaid.
            Ik durf er niet aan te denken dat ik ooit zou betrokken worden in een dodelijk ongeval en bestempel me daarom ook als een voorzichtig chauffeur. Ik moet, iedere keer als ik de lange afstand rij naar mijn geliefde Noorderse landen, geen aangenaam gezelschap zijn voor mijn vrouw want ik zeg geen drie woorden omdat ik weet dat dit mijn concentratie aantast. Ik eet ook niet omdat ik daardoor slaperig word. Als ik dan denk aan diegenen die SMS'en en GSM'en achter het stuur
            Er zijn zelfs beginnende machinisten die de 2e dag dat ze alleen rijden, zoiets voor hebben. Dan heb je wel veel goesting om n andere job te zoeken, denk ik. Nu krijgen de machinisten veel pyschologische bijstand en n paar dagen vrijaf als ze het nodig hebben, maar vroeger had je dat niet ...

Er zijn ook bepaalde lijnen die ervoor bekend staan dat er wanhoopsdaden gebeuren ("personenongeval" noemen wij dat), vooral nabij psychiatrische instellingen.
            Canon-man. Concerten en natuur.
            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Working...
            X