Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heeft iemand jullie er weet van waar je een fotoboek kan maken met een lederen kaft? Was al bij smartphoto gaan kijken maar die hebben het niet. Bij Albelli bvb wel maar zijn die goed en duurzaam in hun afwerking?
Profotonet. Wel wat duurder maar zijn écht prachtige albums
+ 1 Weet niet van de kaft maar de foto's en afwerking zijn van schitterende kwaliteit. Ook de service is heel goed. Bij mij scheelde er iets aan het boek, 1 foto was een beetje schuin geprint. Nadat ik het gemeld had heb ik een volledig nieuw album ontvangen. Het oude mocht ik ook houden !!
Heb één keer een boek besteld via een één of andere actie en dit was volgens mij bij Albelli. (90% zeker dat het Albelli was). Het resultaat was bedroevend... Gewoon bij Profotonet bestellen, is wat duurder maar krijg je geen spijt van!
Comment