Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto diefstal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: foto diefstal

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    Dag 6 :
    God schiep de landdieren: het vee, kruipende dieren en wilde dieren. Vervolgens besloot God de mens te maken, naar zijn evenbeeld, om heerschappij te voeren over alle andere schepselen. God schiep eerst de mens (als hem) en in tweede instantie als man en vrouw (hen). Hij zegende ze met de woorden, "Wees vruchtbaar en wordt talrijk" en heers over de vissen, vogels en alle dieren die op aarde rondkruipen. Aan het eind van deze dag, na de schepping van de mens, staat er "God keek naar alles wat hij had gemaakt en zag dat het zeer goed was. "
    grt,bouk.
    Nog een geluk dat Hij niet heeft gezegd : "wipt en kwadreert U"

Wanneer heeft Hij trouwens de virussen geschapen ? En waarom ?? Om al de andere de duvel aan te doen of zo ???

Bouk doe me een lol en laat voortaan deze nietszeggende reacties. Het kan alleen misverstanden opleveren.

Paul

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Als, zoals in dit geval, de foto identiek is dan heb je die als auteur toch in RAW of alleszins in de originele hogere resolutie. Je hebt meestal ook nog meer foto's van hetzelfde onderwerp die niet gepubliceerd zijn.
      Zo is dat en meer moet dat zijn zijn.
      Ik vind die Bob maar een heel klein, zielig ventje en dat heb ik hem in mijn mail ook laten blijken.
      Ik heb wel géén antwoord gekregen. Beter zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
        ......

Bouk doe me een lol en laat voortaan deze nietszeggende reacties. Het kan alleen misverstanden opleveren.l
        vind het toch wel een veel zeggende reactie hoor en antwoord op de vraag van Jessey.
        maar soit.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
        X