Die krijgt hij maar nadat hij de praktijkleraar in 't ziekenhuis gemept heeft !
<font color=blue>embee - Oly C2100UZ</font id=blue>
<font size=1>"Some people say I cannot play the piano, but no one can say I didn't enjoy it."</font id=size1>
@ DDICE: Heb jij voor die ene 7 een tweede zit ?? Amaai ,daar zijn ze streng zeg !
Mijn uitslag is pas vrijdag bekend... dus dat wordt nog effe wachten.
Maar vermits ik voor een thesisjaar heb gekozen(werken, alleen wonen en studeren combineren is verdomd moeilijk, laat staan een thesis erbij maken), zal ik elk vak onder de 12 natuurlijk opnieuw moeten doen. En ik vermoed dat dat bij zo'n 3 vakken van de 9 het geval zal zijn.
Maar ik maak me niet bepaald zorgen: veel echte buizen (voor onze noorderburen: minder dan 10/20) zullen er niet zijn (bij mijn weten één 9), dus dat wordt gewoon effe grondig herhalen...
greetz,
Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 /Ext EF 1.4x II
Het ging heel goed, ik volg het tweede jaar moderne wetenschappen: dit zijn de uitslagen met commentaar.
Volgend jaar naar Wetenschappen
80
Doe zo voort WP! en geniet van je vakantie!
Oordeel van de jury afgewezen!!!!!!!!!!,
Totaal gewogen resultaat 63%
Dus ik begin er in september er opnieuw aan :-(
welliswaar wetende da'k voor zo goed als elk vak een vrijstelling heb! Dus er wacht mij waarschijnlijk een IAJ jaar waar ik ineens de richting fotografie ook ga meenemen.
Oeps wat zijn ze daar streng ! Van mij had je er gerust doorgemogen.
Nu geniet maar van de vakantie en volgend jaar loopt alles op rolletjes!
BTW wat is een IAJ jaar?
eMJeke (S40)
http://www.pbase.com/emjeke
Pieter Jelle ook proficiat hé! Goed gedaan... geniet ook maar van een fijne vakantie en veel schoon fotokes maken !
IAJ = individueel aangepast jaar = dat wilt zeggen dat ik vakken vanhet tweede ook kan meenemen.
Ik krijg geen tweede zit. En we krijgen ook geen punten op gedracht
Ik zit in Audiovisuele techniek optie Cinematografie. Fotografie is daar ook een optie van waardoor ik dat in mijn IAJ ook kan meedoen normaal.
Het ging heel goed, ik volg het tweede jaar moderne wetenschappen: dit zijn de uitslagen met commentaar.
Zedenleer:91:Uitstekend
Nederlands:75:Zeer goed
Frans:81:zeer goed
Engels:61:één volledig geflopte oefening past time
Geschiedenis:89
Aardrijkskunde:81:zeer goed gewerkt
Wiskunde:76:goed gewerkt
Fysica:83
Biologie:85
Plastische Opvoeding:65
Lichamelijke opvoeding:75:goed
Technologische opvoeding it:92:Zeer goed technisch inzicht
Technologische opvoeding en:87:Zeer goed
Wetenschappelijk werk biologie:81
Economie:92roficiat
Dactylo:83:Zeer goed
Gedrag:80
Volgend jaar naar Wetenschappen
80
Nikon Coolpix 885
Fantastisch toestel.
MSN : proot@mine.be, add me
Awel, als ik ooit kinderen heb, hoop ik dat ze met zo'n rapport naar huis komen
Alleen beter doen voor engels, LO, nederlands en wiskunde volgende keer, OK ???
*This Post (or reply) was written in recycled Electrons*
==+ Canon PowerShot S30 +==
Geen tweede zit MOGEN doen ?!? Da's nog straffer ! Daar snap ik helemaal niets van... Is dat hogeschool of kleuterklas ?
't is blijkbaar wel een hoofdvak voor jou, heeft dat ermee te maken ?
greetz,
Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 /Ext EF 1.4x II
Amai, da vind ik toch streng... dat ze het nu misschien niet delibereren omdat het een hoofdvak is, da's nog begrijpelijk, maar een tweede zit weigeren ? Straffen toebak...
greetz,
En Pieter Jelle mag gerust ook voor BD beginnen te programmeren met zo'n punten .
Ik trouwens vandaag ook een examen gedaan (Itil - IT Service Management). 'k Zal iets laten weten wanneer ik de punten heb, om geslaagd te zijn moet ik 26/40 hebben. 'k Zal al op voorhand naar excuses beginnen zoeken, wegens veel te drukke job niet gestudeerd .
Comment