Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modellen gezocht.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Lieven,

als er nog plaats is ben ik zeker geinteresseerd
    Je hebt trouwens ook een mailtje, dan heb je meteen mijn e-mail.
    Begin augustig heb ik de 3600, dus dat zou ideaal zijn
    Minolta A1 + X-Drive II + Minolta 3600 HS(D) Flash
    http://users.telenet.be/amano/

Comment

Een tip voor fotografen en modellen:
      Didier Van Acker heeft een site gebouwd speciaal voor die personen, nl. http://www.photograaf.be
      Registreren is gratis en je krijgt een fiche tot je beschikking waarin je alle nuttige info en foto's (max.7) kan opzetten.

ik haal tegenwoordig mijn modellen van die site en heb altijd een goeie samenwerking met hen gehad.

Euh..Lieven, ik ben ook geïnteresseerd voor die dag in augustus.

Grz,
      Guy
      Nikon D70 - Sigma 18/200 + Sigma 70/300
      Smile, You've been clicked!

Comment

leuk, maar hoe kan ik me als fotograaf registreren?
        gaat niet voor 't moment?

redelijk lastig, want dan kan je geen profiel aanmaken, en zonder profiel kan je niemand contacteren
        My Portfolio (like!)
        Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

Comment

die van Acker doet het gratis, ik ben geweigerd geweest omdat ik geen copy van mijn identiteitskaart wou doorsturen.
          Heb hem geantwoord dat hij daarmee de privéleven van de mensen echt schend.
          Wat doet hij dan met die documenten, ik heb er geen vertrouwen in.

dromer

Comment

Originally posted by dromer
            die van Acker doet het gratis, ik ben geweigerd geweest omdat ik geen copy van mijn identiteitskaart wou doorsturen.

dromer

Didier zet zich al jaren in voor het vak en heeft die site volledig belangenloos voor zijn hobby opengesteld voor "derden"...wat op zich ontzettend knap is en enorm veel tijd en moeite vergt...

doordat er tegenwoordig veel "charlatans" zijn die via zijn site "misbruik" willen maken van alles en nog wat, is 't redelijk normaal dat hij voorzichtig geworden is...

ik weet echter één ding... hij is ondertussen een begrip in België en daarbuiten.... en echt wel te vertrouwen!
            some toys 4 big boys
            http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Ik kan je best geloven dat er van die rare snuiters rondhangen.
              Maar, iemand zijn identiteit vragen, dat doe je niet, zelf de politie moet een geldige reden hebben om iemand te controleren, want daar gaat het over, trouwens ik heb hem geschreven dat ik het begrijp, iemand te weigeren die niet voldoet aan zijn voorwaarden.
              Ik ben niet zinnens mijn identiteitskaart aan eender wie door te geven, het mag nog zo goed bedoeld zijn, straks gaan ze nog een bewijs van goed gedrag en zeden vragen om lid te mogen zijn van een site.
              Ik kan enkel maar zeggen, wat hij doet is niet toegelaten bij wet.

groeten

dromer

Comment

Lieven, mail mij eens op dit adres ?

dromer

Comment

Van den Acker is zeer betrouwbaar en heeft een prachtige site, een initiatief dat zeer te waarderen is en waarvoor hij ook nog eens helemaal niets vraagt.
                  Als jij denkt dat het aantonen van je identiteit (voor de veiligheid van de aangesloten modellen, denk ik) een schending van je privacy is dan maak je toch gewoon geen gebruik van zijn diensten.

Ik heb niets te verbergen en heb geen enkele moetie met het opsturen van een kopie van identiteitsbewijs. En natuurlijk is het wel bij wet toegestaan om een identiteitsbewijs te vragen alleen ben je niet verplicht aan de vraag te voldoen
                  groeten

Comment

Ik kan je best geloven dat er van die rare snuiters rondhangen.
                    Maar, iemand zijn identiteit vragen, dat doe je niet, zelf de politie moet een geldige reden hebben om iemand te controleren, want daar gaat het over, trouwens ik heb hem geschreven dat ik het begrijp, iemand te weigeren die niet voldoet aan zijn voorwaarden.
                    Ik ben niet zinnens mijn identiteitskaart aan eender wie door te geven, het mag nog zo goed bedoeld zijn, straks gaan ze nog een bewijs van goed gedrag en zeden vragen om lid te mogen zijn van een site.
                    Ik kan enkel maar zeggen, wat hij doet is niet toegelaten bij wet.

groeten
                    dromer

Ik heb een beetje een probleem met deze uitlating, indien je niks te verbergen hebt dan mag men weten wie je bent.
                    Ik ga er ni meer woorden aan vuil maken.

my2cents

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Ik heb zeker niets te verbergen, ikzelf werk bij de politie, en als iedere brave burger die taken overneemt, dan zijn we aan het einde van de beschaving.
                      Ik zeg niet dat die man niet te betrouwen is,.

1. de modellen moeten zelf kunnen kiezen met wie ze in zee gaan.

2. Ik dien niet gekontroleerd te worden.

3. het opslaan van gegevens van derden is bij wet verboden.

Ik heb ook gezegt dat ik mij neerleg bij zijn beslissing, maar daar moet het dan ook bij blijven, ik heb de commentaar van sommigen niet nodig, die mij gaan zeggen wat ik mag of niet, en iemand bepaalde zaken in de schoenen schuiven of verdacht maken omdat hij zijn identiteit niet wil geven aan vreemden is grof overdreven.
                      Ik zal dan alleen maar zaken doen met mensen die vertrouwen hebben in anderen.

dromer

Comment

Ik heb zeker niets te verbergen, ikzelf werk bij de politie, en als iedere brave burger die taken overneemt, dan zijn we aan het einde van de beschaving.
                        Ik zeg niet dat die man niet te betrouwen is,.

1. de modellen moeten zelf kunnen kiezen met wie ze in zee gaan.

2. Ik dien niet gekontroleerd te worden.

3. het opslaan van gegevens van derden is bij wet verboden.

Ik heb ook gezegt dat ik mij neerleg bij zijn beslissing, maar daar moet het dan ook bij blijven, ik heb de commentaar van sommigen niet nodig, die mij gaan zeggen wat ik mag of niet, en iemand bepaalde zaken in de schoenen schuiven of verdacht maken omdat hij zijn identiteit niet wil geven aan vreemden is grof overdreven.
                        Ik zal dan alleen maar zaken doen met mensen die vertrouwen hebben in anderen.

dromer

wat ga jij doen als j'een contract opstelt met je modellen? ook met nicknames werken?

Dan ga je zelf de wet overtreden door persoonlijke gegevens op te vragen...

Vertrouwen moet je geven en krijgen hè...
                        Je kan bijvoorbeeld al beginnen met een site online te zetten...zodat men kan zien waar je mee bezig bent... 't vertrouwen zal dan al "iets" groter worden als je't mij vraagt...
                        some toys 4 big boys
                        http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Gegevens doorgeven aan modellen of een contract opstellen is iets heel anders.
                          Gegevens opvragen met als doel een kontrolerende functie uit te oefenen is tegen de wetgeving, je mag het draaien en keren zoals je wil.
                          Ikzelf stuur altrijd enkele foto's op naar modellen, en ook een contract, dat is iets tussen het model en mijzelf. Daar moet geen derde tussenkomen.

Nu mijn gegevens eerst geven aan een eigenaar van een site, die dan nagaat of je safe bent ?.
                          Nu mij verwijten dat ik iets te verbergen heb, gaat iets te ver naar mijn mening, dat is zo goed als zeggen, je bent een crimineel.

een eigen site opzetten, zal ik zeker doen, na mijn verhuis, daar kan je van op af.

En veronderstel nu, ik zeg niet dat het zo is of zal gaan, maar nu heeft iemand mijn iedentiteit en sluit een lening af op mijn naam via internet, wat dan ?, wie zal dat betalen ?, hoe kan ik zeggen dat ik het niet ben die deze af heeft gesloten ?.

Nee, ik blijf er bij, ik zal nooit aan iemand mijn identiteitsgegevens geven zonder geldige reden, en ik spreek uit beroepservaring.

groeten

dromer of Jean Leeman

Comment

En veronderstel nu, ik zeg niet dat het zo is of zal gaan, maar nu heeft iemand mijn iedentiteit en sluit een lening af op mijn naam via internet.
                            Geen bank zal, ook niet via het internet, een lening afsluiten met en kopie van een identiteitsbewijs. Doet een bank dat wel is de overeenkomst niet rechtsgeldig, nogal simpel.

groeten

Comment

GDenk je dat enkel de banken leningen afsluiten, Heel simpel bedacht.

Kom eens werken bij ons en je zal vlug begrijpen wie en wat allemaal leningen afsluit.

Voor je iets zegt, goed nadeneken jong.

dromer

Comment

Beste mensen

Waarom niet eens een algemene oproep doen aan modellen en fotografen om ergens in open lucht tesamen te komen en een sessie te houden, voorbeeld " het minnewaterpark te Brugge ".
                                We zetten er een datum op en zij die komen zijn welkom.
                                Hopelijk is dit een goed idee.

dromer

Mij lijkt het alvast een leuk en goed idee.
                                Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

Comment

Working...
                                X