Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modellen gezocht.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

nu is't dus "up to you"
    some toys 4 big boys
    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Originally posted by teddy-bear

Zie http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=28762

Heeft er eigenlijk iemand een idee wat er met die fotos van de modellendag gebeurd is? Ik heb er eigenlijk zelf geen enkele reaktie op gekregen.
      http://www.razziphoto.com/

Comment

Ook ik ben al enige tijd via het internet op zoek naar modellen.
        Ik zoek echter wel een model voor naaktfotografie, wat het er niet gemakkelijke op maakt.
        Kontakten zijn er via het net genoeg te vinden.
        Maar 2 dingen doen bij mij vragen rijzen :
        1. De prijs.
        Als amateurfotgraaf zonder commerciele bedoelingen kan je moeilijk een hoog tarief betalen.
        Sommigen durven wel tot 300,00 euro vragen, terwijl echte amateurs tevreden zijn met 50,00 euro + cd + verplaatsing.
        Van een modellenbureau kreeg ik een richttarief van 125,00 + 25 euro verplaatsing.
        Wat is jullie ervaring met de prijzen? Wat is gangbaar en redelijk?
        2. Sommige modellen die eerst spontaan reageerden op een advertentie, reageren soms helemaal miet meer na enkele mails.
        Is het de gewoonte in dit wereldje om -als de interesse wegvalt- zomaar af te haken zonder een laatste mail?
        Onlangs bezocht ik een site (weet niet meer welke) waarop diverse fotoshoots in kalender stonden, met in een kolom ernaast of het model kwam opdagen of niet, en indien niet of ze verwittigd had.
        Je mag eens raden welk het hoogste percentage was.
        Hoe kan je dit voorkomen?
        Op voorhand al eens samenkomen en het kontrakt tekenen? Is dat gebruikelijk? Of wordt dat kontrakt net voor de shoot getekend?

Vraagje in de rand :
        Ivm een andere vraag van Dromer : Openbare Zedenschennis bij naaktfotografie in de natuur.
        Weet iemand mooie locaties in de natuur waar je vrij rustig kan werken zonder de Arm der Wet op zijn tenen te trappen?

Comment

Beste dirkenrudy.
          Om op je eerste vraag te antwoorden, tja, modellen die al enkele shoots gedaan hebben en waarvan het resultaat redelijk goed zit durven een tandje bij te steken en hoge prijzen vragen, sommige van onze leden konden dit niet geloven maar het is zo.
          Ik heb nu geleerd om in het eerste contact juist uit te leggen aan het model wie ik ben, wat ik doe, wat ik wil en stuur een contract mee op in bijlage, zodanig dat ze/hij weet wat juist is.
          Om naaktfotografie te doen ben je beter af in Nederland dan in ons kleinzielig België, dat nog steeds blijft hangen in een taboesfeer van misbruik. De zaak Detroux zal hier wel een groot deel voor tussenzitten.
          Indien ik van U was zou ik dus in Nederland gaan zoeken via internet en contact zoeken met de verantwoordelijken of een naturistenkamp en zeker een goede uitleg geven.
          Indien je een eigen site hebt ?, klaar en duidelijk foto's laten zien, dat lukt zeker.
          Ik wens jullie alvast goede moed en als je iets vind laat eens een seintje

groeten

dromer

Comment

kijk eens op http://www.be/

Comment

Originally posted by razzi

Heeft er eigenlijk iemand een idee wat er met die fotos van de modellendag gebeurd is? Ik heb er eigenlijk zelf geen enkele reaktie op gekregen.
              In zoverre ik het begrepen heb zijn ze uiteindelijk, na heel wat perikelen waar de organisatoren helemaal geen schuld aan hadden, eerder het slachtoffer waren, bij de modellen geraakt zoals het hoort.
              Waarvoor nogmaals hoedje af voor de organisatie.
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Originally posted by Lazy Charles
                Originally posted by razzi

In zoverre ik het begrepen heb zijn ze uiteindelijk, na heel wat perikelen waar de organisatoren helemaal geen schuld aan hadden, eerder het slachtoffer waren, bij de modellen geraakt zoals het hoort.
                Waarvoor nogmaals hoedje af voor de organisatie.
                Ik wel hoor.
                ik heb vrij rap na ik mijn CD had afgegeven, reakties gehad van Jenny, en ook van Daineries.
                Daineries heeft mij niet rechtstreeks gecontacteerd, maar wel langs Frans om.
                Dus dat vond ik wel leuk.
                Daineries had ik niet in de studio, maar wel ff in de zaal gefotografeerd.

Comment

Beste mensen, heb mijn eerste fotoshoot gedaan en ben echt in de wolken.
                  Ik had een model dat zoveel uitstraalde, dat ik er bijna de tranen in mijn ogen van kreeg ( overdreven ).
                  Nu nog echt de bewerkingen doen en dan aan jullie om eens een oordeel te vellen.

groeten

dromer

Comment

Hoi iedereen,

Ik ben een beginnend model, ik heb zojuist mijn portfolio laten maken, en ik ben nu op zoek naar opdrachten.
                    Heeft iemand enig idee, hoe en waar ik het beste kan zoeken?
                    Gelieve te antwoorden via e-mail.

Groetjes

Tina
                    tina.vermeylen@pandora.be

Comment

Hoi iedereen,

Ik ben een beginnend model, ik heb zojuist mijn portfolio laten maken, en ik ben nu op zoek naar opdrachten.
                      Heeft iemand enig idee, hoe en waar ik het beste kan zoeken?
                      Gelieve te antwoorden via e-mail.

Groetjes

Tina
                      tina.vermeylen@pandora.be

Comment

Originally posted by dromer
                        Beste mensen, heb mijn eerste fotoshoot gedaan en ben echt in de wolken.
                        Ik had een model dat zoveel uitstraalde, dat ik er bijna de tranen in mijn ogen van kreeg ( overdreven ).
                        Nu nog echt de bewerkingen doen en dan aan jullie om eens een oordeel te vellen.

groeten

dromer
                        resultaten?
                        My Portfolio (like!)
                        Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

Comment

@dromer
                          voor ergens in augustus heb ik een aanvraag binnen ( aan de stad ) om ( hun eigendom ) een verlaten fabriek te mogen betreden met een 5 tal fotografen en een 5 tal modellen

ik zou er opnieuw een kleine modellendag van maken, behalve zonder materiaal ( flitsers, achtergronddoeken, enz... ) zo kunnen we de kosten ook veel lager houden, mischien enkel het gebruik van de lokatie, die we zullen moeten betalen maar met een beetje geluk moeten we die toch gratis krijgen he !!! ( t'is tenslotte voor cultuur he ! )
                          dus als we de lokatie gratis ter onze beschikking krijgen kunnen we ook een gratis modellendag organiseren he !!!
                          t'is te zeggen, de modellen die ik kan/mag vinden werken wel voor een paar foto's zoals de vorige keer

indien je interesse hebt, laat dan maar iets weten en ik hou u op de hoogte lieven.vandergheynst@pandora.be
                          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Lieven, ik ben zeker ook geinteresseerd.
                            zou 't graag 's meemaken daar 'k in de toekomst me wat meer wil gaan toeleggen om dit soort werk.
                            My Portfolio (like!)
                            Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

Comment

Lieven, schrijf mij maar in, ben zeker kanidaat.
                              Je moet mij dan wel mailen op volgend adres.

jean.leeman@skynet.be

Ik verhuis binnenkort en dit mailadres komt dan te vervallen.

groeten

dromer

Comment

Dag Lieven,
                                Als dat in het weekend kan vallen, heb ik ook interesse.
                                https://waltertalboom.be-
                                Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Working...
                                X