Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modellen gezocht.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by dromer
    En ik heb reeds modellen gefotografeerd hoor, maar, ik schrijf regelmatig eens naar een model en stuur ook foto(s op als voorbeeld, maar, het is toch een moeilijke wereld hoor.
    Wat mij ook erg opvalt is dat er weinig mannen zich aanbieden als model,, toch een vrouwelijke bezigheid ??.
    Wat mij ook overkomt is, dat vele modellen vrij veel geld vragen om te werken, verleden week eentje van 150 € per uur, t'is om van je stoel te vallen, en dan vragen ze ook dat je een styliste betaald, nog eens xxx aantal eurokes, t'ja.

zal maar voordoen met TFP-CD.

dromer
    ik denk dat je toch ne keer eens een beetje verder moet zoeken hoor ...ook op 't net... je kan heel leuke meisjes vinden die echt hun best willen doen op TFP of TFCD basis...

ik werk altijd op die manier en heb toch al aanvaardbare resultaten gehaald Je moet gewoon zorgen dat je zowel een goeie CD aflevert en als't kan ook een reeks prints op aanvaardbaar formaat... Als je zo een aantal leuke referenties kan opbouwen begint het heus wel los te lopen! Ook zonder veel geld uit te geven.... 150 €...kom nou!
    some toys 4 big boys
    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Misschien ook eens wat foto's online plaatsen zodat mensen wat van je werk kunnen zien? Je kaartje met je website-adres kan je dan her en der achterlaten na contact gelegd te hebben...
      ***Canon 300D * kitlens * ...

Comment

Hallo

ik ben geen echt "model", maar wel een professionele buikdanseres, en ik wil met de TFP regeling wel met een fotograaf samenwerken.

dus als je eens wat anders wil proberen... een bewegend of dansend model bijvoorbeeld, en een model in een glitterend buikdanskostuum, of een model dat met sluiers danst...
        geef me een seintje.

foto's van mij vind je op mijn website (geen denderende kwaliteit... vandaar...)
        tot dan's
        artemisia

Comment

*SLIK*

Is altijd mijn(een) droom geweest...

Waarom geen mini SD 'ke, met zo een man/vrouw of 5-6, dan heb je foto's in overvloed en wij ook.

Wel op een geschikte locatie.

Idd die foto's op uw site (kuch) kunnen beter...

Comment

Heb een berichtje gestuurd.

groeten

dromer

Comment

Ik wil wel voor model spelen! Hoeveel betaalt dat?

Comment

Originally posted by teddy-bear
                Waarom geen mini SD 'ke, met zo een man/vrouw of 5-6, dan heb je foto's in overvloed en wij ook.

Wel, ik vind dat een schitterend idee Als het na 1 augustus is, dan kan ik vrolijk mijn 3600 HS(D) en omnibounce uitproberen
                Allez.. als ik mee mag he...
                Minolta A1 + X-Drive II + Minolta 3600 HS(D) Flash
                http://users.telenet.be/amano/

Comment

Ha, Ria.

Model spelen zeg je ?, het is geen spel hé, alé, je moet er wel plezier in hebben maar het is ernstige boel hoor, toch voor de fotograaf want instellingen van fototoestel is heel belangrijk, belichting, en dan op het juiste momment......; flasch.
                  Zeg, waarom gaan we zelf niet eens zorgen dat de fotografen model staan, zou eens iets anders zijn ( lol ).
                  Ik heb eindelijk een mail gekregen van een model ( Alexandra ),ik ben hopelijk vertrokken met een hele reeks.
                  Als iemand mailadressen heeft laat ze maar komen, zelf heb ik er al een paar verstuurt.

groeten

dromer

Comment

Ha, Ria.

Model spelen zeg je ?, het is geen spel hé, alé, je moet er wel plezier in hebben maar het is ernstige boel hoor, toch voor de fotograaf want instellingen van fototoestel is heel belangrijk, belichting, en dan op het juiste momment......; flasch.
                    Zeg, waarom gaan we zelf niet eens zorgen dat de fotografen model staan, zou eens iets anders zijn ( lol ).
                    Ik heb eindelijk een mail gekregen van een model ( Alexandra ),ik ben hopelijk vertrokken met een hele reeks.
                    Als iemand mailadressen heeft laat ze maar komen, zelf heb ik er al een paar verstuurt.

groeten

dromer

Zie http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=28762

Comment

Beste mensen

Waarom niet eens een algemene oproep doen aan modellen en fotografen om ergens in open lucht tesamen te komen en een sessie te houden, voorbeeld " het minnewaterpark te Brugge ".
                      We zetten er een datum op en zij die komen zijn welkom.
                      Hopelijk is dit een goed idee.

dromer

Comment

Waarom niet eens een algemene oproep doen aan modellen en fotografen om ergens in open lucht tesamen te komen en een sessie te houden, voorbeeld " het minnewaterpark te Brugge ".
                        dromer
                        Lijkt wel modellendag II
                        Canon 10D, glass, flashes & extra's
                        Fuji S602Z & extra's
                        www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Beste mensen

dromer
                          Moet je geen modellen voor oproepen he.....er loopt daar volk genoeg (misschien niet altijd even schoon maar je kan niet alles willen he).
                          Heb je gelijk een portfolio met internationale modellen.
                          ***Canon 300D * kitlens * ...

Comment

fun en nog eens fun.

aan alle modellen die hier nu een kijkje nemen, meld je aan.

dromer

Comment

Originally posted by teddy-bear
                              *SLIK*

Is altijd mijn(een) droom geweest...

Idd die foto's op uw site (kuch) kunnen beter...

zie ik ook wel zitten!
                              My Portfolio (like!)
                              Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

Comment

Beste mensen

Heb vandaag een mooie model kunnen strikken, volgende week heb ik een afspraak, dus, het begint te lukken

groeten

dromer

Comment

Working...
                                X