Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dutch, maak je geen zorgen: voor je het weet heb je er drie, zoals ik: besefte zelf niet goed hoeveel ik er had gepost tot plots die drie er stonden !
En verslavend is het zeker ! Heb gisteren van 22.00u ononderbroken doorgesurfd op het forum (en naar vermelde links) tot 07.00u deze morgen !! Ik had nl een weekje inactiviteit op het forum in te halen... wat een massa postings was dat !
greetz,
Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 /Ext EF 1.4x II
Hé BD-ers wat een toffe reacties.
Die ***** zijn geen verdienste hoor! Die duiden alleen maar op de graad van verslaving aan dit forum
Maar ja ik kan het niet laten hé, ik heb hier al zo veel geleerd en hoop nog veel te leren dus blijf ik hier maar al te graag zitten .
Bedankt voor dit fijne forum, haar members, de knappe foto's en de toffe en actieve BD-crew!
Comment