Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon cashback....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon cashback....

Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
    Een vriend van me heeft begin augustus een 7D gekocht bij Art en Craft Gent.
    Hij heeft nog steeds geen cashback, zelfs na telefoontjes en mails.

Dit is ronduit schandalig, zeer trieste service bij dat merk.
    Dus hieruit besluit je dat er slechte service is bij het hele "merk"?
    Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

Vandaag canon cashback ontvangen, 23 Juli verzonden en nu ontvangen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
        Vandaag canon cashback ontvangen, 23 Juli verzonden en nu ontvangen.
        Al heeft het wel lang geduurd, maar blijkbaar nu toch eind goed al goed.
        Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
          Dus hieruit besluit je dat er slechte service is bij het hele "merk"?
          Neen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
            Had mijn 600d gekocht in Nederland en cashback in belgie ingediend. Op drie weken mijn geld. Dus hier alles toch goed verlopen.

Grt,

Jean-Pierre
            Ik heb ook een 3 weken moeten wachten, wel al 1j terug.
            Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

Comment

Bij Nikon heb ik anderhalve maand gewacht op een visa-kaart.
              Dus gewoon geduld hebben denk ik . . .

Comment

Bij mij tevens hetzelfde probleem. Canon 60d met 18-135 lens aangekocht begin juli. Rond 10 juli alles verzonden. Begin augustus bevestigingsmail gekregen dat alles in orde was, en dat binnen enkele weken geld wordt gestort. Al ettelijke weken hierover. Op mails wordt soms geantwoord. Blijkbaar hebben ze een bug in het systeem gehad, en daardoor kwam vertraging.
                In de actie werd door canon meegedeeld dat na 20-tal dagen geld wordt gestort. Dagen duren lang bij canon. Om eerlijk te zijn ben ik hier toch wel over teleurgesteld.
                Canon 60D, EF50 1.8ii / EF 18-135 IS 3.5 5.6 / EF 70-200 F4 USM L / EF 16-35ii F 2.8 USM L / EF 100ii 2.8 macro IS / EF 50 1.4 / Speedlite 430 EXii, 270 EXii

Comment

Storting gebeurd op 14/10. Nooit opgeven en op je rechten staan. Wel geen mail zoals de vorige keren dat de storting gebeurd was....vandaar nu pas gezien op de rekening.Eind goed al goed....?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jovdt Bekijk bericht
                    ..... Wel geen mail ...
                    tja..dan wordt het moeilijk hè.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Cashback vandaag eindelijk ontvangen
                      FLICKR PHOTOSTREAM
                      Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Hallo, ik wil ook cashback voor mijn canon lens, maar ik vindt op hun site niet hoe je er kunt aan geraken.
                        Kan iemand het uitleggen.
                        Dank bij voorbaat Wim

Comment

Via volgende link misschien. Je kan daar nml je lens kiezen als die meedoet aan de actie.

Comment

3. Deelname

3.1 Om aan de promotie deel te nemen, moet de Deelnemer Actieproducten (geselecteerde lens) binnen de Actieperiode hebben gekocht EN tevens online een geldige aanvraag ingediend hebben in de periode van 28 augustus 2015 tot en met 26 november 2015.

3.2 Om een aanvraag in te dienen, gaat u als volgt te werk:

Vul het online-aanvraagformulier volledig en juist in (inclusief het opgeven van een geldig productserienummer etc.) op canon.be/lens-cashback http://nl.canon.be/lens-cashback/

(i) Scan uw kassabon of een orderbevestiging voor internetaankopen (incl. btw) en upload deze bij het online-aanvraagformulier.

(ii) Deelnemers ontvangen vervolgens een e-mail ter bevestiging dat de aanvraag is ontvangen. Als de Deelnemer binnen 24 uur na het indienen van zijn/haar aanvraag geen e-mail ter bevestiging ontvangt, neem dan contact op met onze Claim Hotline via [+32 (0) 2620 0197] ofmet de Canon Support Helpdesk via: http://www.canon.be/support/consumer...ontact_support

3.3 Na ontvangst en controle van de aanvraag, maakt Canon het betreffende bedrag zoals vermeld onder artikel 2.2.1 via een directe bankoverschrijving (BACS) over op de bankrekening van de Deelnemer. Er worden geen alternatieve regelingen getroffen en er wordt geen contant geld of cheque verstrekt.

3.4 Canon zal er alles aan doen om de betaling binnen 28 dagen na ontvangst van een volledige en geldige aanvraag de betaling via een directe bankoverschrijving (BACS) uit te voeren.

3.5 Canon zal geen aanvragen verwerken die worden ontvangen na de sluitingsdatum van de Actieperiode, noch aanvragen die, uitsluitend naar Canon’s oordeel, onvolledig of onleesbaar zijn. Canon zal niet verantwoordelijk zijn voor aanvragen die zijn vertraagd of die niet met succes zijn ontvangen.

3.6 Er wordt slechts één betaling via een directe bankoverschrijving (BACS) uitgevoerd per geldige aanvraag.

3.7 Indien u een BTW-nummer heeft en een cashbackbedrag ontvangt, kan dit de belastbare waarde van uw aankoop verlagen en dient u mogelijk uw voorbelasting dienovereenkomstig te verlagen.
                            Of alle voorwaarden : http://nl.canon.be/lens-cashback/

Comment

Working...
                            X