Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mijn geheugenkaartje doet het niet meer. In het display verschijnt de melding 'Kaart schrijfbeveiligd'.
Weet iemand hoe ik dat moet oplossen want zelfs de ontspanner gaat niet meer af.
Lijkt mij een instelling in een menu.
Heb he het boekje van de camera al geraadpleegd?
Check ook even of er een palletje op je geheugen card zit.
Vriendelijke groet, jessey
Ha! ik zie nu net dat er op de geheugenkaartje een geel schuifertje zit op de zijkant en dat stond op lock.
Heb ik nooit geweten dat dit bestond.Wel handig om je data te beschermen.
Probleem opgelost alweer wat wijzer . Bedoelde je dat met palletje jessey? Bedankt in inder geval.
Ha! ik zie nu net dat er op de geheugenkaartje een geel schuifertje zit op de zijkant en dat stond op lock.
Heb ik nooit geweten dat dit bestond.Wel handig om je data te beschermen.
Probleem opgelost alweer wat wijzer . Bedoelde je dat met palletje jessey? Bedankt in inder geval.
Pas er in ieder geval toch maar mee op. Mijn Canon gaf ook aan dat mijn kaart 'gelocked' was, kreeg mijn foto's (op de allerlaatste dag van een superreis) niet meer te zien ! Terug thuis heb ik verschillende kaartlezers gebruikt, maar geen enkele detecteerde het kaartje (SD kaart 8 GB Emtec). Na ook verschillende soorten software uitgeprobeerd te hebben (die uiteraard niet werkte gezien geen enkele het kaartje kon detecteren) heb ik het uiteindelijk opgestuurd naar Recoverfab (http://recoverfab.com/) die het grootste deel van de 400 foto's hebben kunnen recupereren, hoera ! Het is wel niet goedkoop, maar dat heb ik er wel voor over. Dus beter verschillende kaartjes gebruiken, en elke avond backup maken op laptop of zo !
Fotografiewereld is de vergelijkingssite voor fotografie producten. Hier vind je onder andere: Camera's, drones, product fotografie, video, achtergronden, verlichting, studio toebehoren, statieven en nog veel meer. Wij vergelijken meerdere aanbieders en leveranciers zodat je het ruimste aanbod vind en nooit teveel betaald. Klik eenvoudig op het product dat je gevonden hebt en wij leiden je door naar de meest aantrekkelijke aanbieder. Veel shopplezier!
Fotografiewereld is de vergelijkingssite voor fotografie producten. Hier vind je onder andere: Camera's, drones, product fotografie, video, achtergronden, verlichting, studio toebehoren, statieven en nog veel meer. Wij vergelijken meerdere aanbieders en leveranciers zodat je het ruimste aanbod vind en nooit teveel betaald. Klik eenvoudig op het product dat je gevonden hebt en wij leiden je door naar de meest aantrekkelijke aanbieder. Veel shopplezier!
Vriendelijke groet, jessey
Vroeger misschien wel. Tegenwoordig zijn de geheugenkaartjes per Gb goedkoper dan een Gb op een imagetank.
Spreid je risico over 4 kaartjes van 2Gb in plaats van 1 8Gb kaartje te gebruiken.
Comment