Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Als je toch naar Aken gaat kan je beter even verder rijden naar Topfoto... ongeveer twintig minuutjes verder met de wagen ... maar het scheelt echt vele Euro's.
Ik ga heel veel naar Aken... Bijna iedere week nu ik op pensioen ben... ( is hier maar 30 min. vandaan).
Maar als ik fotospullen koop is 't bij Topfoto.
Naar Aken ga ik om te Windowshoppen en om terrasjes te doen.
Ja, als ik een klein accesoire nodig heb.
Klopt eerlijk is Ingo zeker !
Ben ook klant daar en heb vorige week nog een bestelling geplaatst.
Ik ga er zelf achter om de verzendkosten uit te sparen, Ingo stuurt mij altijd een mailtje als het materiaal binnen is en dan ga ik een dagje shoppen in Duitsland.
Ik denk er ook aan om mijn camera in Duitsland aan te schaffen, een Canon S60, maarre, je heb je de bediening menu's van de camera dan ook in het Nederlands(of ten minste in 't Engels)?!
Mein Deutsch ist nicht so goet
Originally posted by Chef pll
Ik denk er ook aan om mijn camera in Duitsland aan te schaffen, een Canon S60, maarre, je heb je de bediening menu's van de camera dan ook in het Nederlands(of ten minste in 't Engels)?!
Mein Deutsch ist nicht so goet
Dat is geen enkel probleem, de menu's heb je altijd in alle beschikbare talen. Het enige waar je wat mee moet opletten is de handleiding. Die is soms enkel in het Duits (maar dat is merkafhankelijk). Misschien dat even navragen...
Ben er zaterdag ook geweest en mijn canon a75 stond mooi opzij. Heel vriendelijk mensen en nederlandstalig en nog eens 2 jaar waarborg.
Een echte aanrader.
Comment