Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door MoreThanWordsBekijk bericht
Ik zoek nog iemand die graag schildert. Onze living en onze gang moeten dringend weer eens een likje verf hebben. Liefst iemand die het doet uit passie voor zijn hobby. Hij mag zeker zijn eigen borstels en verf mee brengen. Dat hebben we eigenlijk zelfs liever zo. Oh ja, hij zou ook nog ervaring moeten hebben. Anders liever niet!
Ik zoek nog iemand die graag boekhoudt. De kwartaalaangifte moet binnenkort weer binnen. Liefst iemand die graag rekent en telt voor zijn plezier. En natuurlijk met ervaring. Ik wil geen problemen met de belastingen achteraf.
Ik zoek nog iemand die graag werkt in de tuin. Ons gras staat redelijk hoog en 't is ook een beetje dor. Liefst iemand met groene vingers die ervaring heeft met dat soort dingen en voor wie tuinieren zo'n beetje zijn hobby is. Als je een foto van een vroeger aangelegde tuin kan doorsturen is dat mooi meegenomen. Wat zeg je, je weet niet hoe je tuinen moet fotograferen? Daar vinden we ongetwijfeld wel iemand voor!
Vind ik leuk !
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Amai, seg, wat een storm. Het zal verkeerd overgekomen zijn. Maar ik heb helemaal niet gezegd dat ik er niks voor wil betalen. Wat ik wel bedoel:
- Ofwel is het iemand die het voor het plezier wil doen en bvb op zoek is om een porfolio op te bouwen. Maar het mogelijk wel al eens een keer gedaan heeft
- ofwel is het iemand die ervaring heeft en er dan uiteraard een prijs op plakt. Ik bedoelde gewoon dat ik geen vast budget heb en dus opensta voor een voorstel en dat dan wel uiteraard doe op voorgaande foto's.
Het is blijkbaar niet overgekomen zoals ik het bedoeld had. Maar ik heb het bericht nog eens gelezen en het lijkt mij wel duidelijk. Ik sta wel versteld van de heftige reacties. Er bestaan wel fotografen die het puur als hobby doen en behoorlijke foto's maken. Daar ben ik zeker van. Ik bedoelde niet dat die dan een professioneel portfolio moeten kunnen voorleggen. De vergelijking met een verver en een tuinman gaan niet op omdat die het door de band niet doen uit passie. Als dat wel zo is dan zijn ze niet op zoek naar een tuin om een portfolio op te bouwen. Dus als je enkel zo'n negatieve commentaar hebt laat het topic dan voor wat het is en reageer dan gewoon niet.
De arrogantie van sommigen hier is werkelijk om het schaamrood op de wangen te krijgen...
Waar lees je dat het gratis moet?
Kunnen de mannen met de ivoren toren dat even aantonen?
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Moderator Note: Het heeft sinds 29 augustus en een vijftiental posts geduurd eer je eindelijk gehoor gaf aan mijn suggestie in post #2.
Maar enfin: wij hebben nu meer bijzonderheden, qua regio en verwachtingen.
Ik zou dan ook aan de volgende posters willen vragen om rekening te houden met de verwachtingen van TS.
De arrogantie van sommigen hier is werkelijk om het schaamrood op de wangen te krijgen...
Waar lees je dat het gratis moet?
Kunnen de mannen met de ivoren toren dat even aantonen?
tis maar om te zeggen dat ze hier rap allemaal opspringen zodra er een suggestie is dat iemand een gratis fotograaf zoekt
Ikvind het ook niet leuk als ik iets wil verdienen, en de vragende partij dan zegt 'ja maar er is spijtig genoeg geen budget dus we zoeken iemand die het vrijwillig doet' en dat er een of andere beginner het dan gratis doet in de hoop van ooit beroemde te worden (want zo iemand is altijd wel te vinden denk ik).
Maar soit, meneer/madame van de beginpost had het blijkbaar niet zo bedoeld. Veel succes, en ik snap niet wat die 'knappe fotografe' erbij doet.
Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 exen pijnlijke nek
Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckessBekijk bericht
... en ik snap niet wat die 'knappe fotografe' erbij doet.
Er wordt naar een fotograaf gezocht en ik vond dat discriminerend voor de fotografes onder ons.
De persoon die ik in gedachten heb vind ik knap ... in haar hobby. Méér moet je er niet achter zoeken.
Comment