Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Hof

    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Mannekens, mannekens.....
    waarom denken jullie dat ik, de twee keer dat één van mijn foto's de HOF haalde, ik ze stante pede liet verwijderen ?
    waarom denken jullie dat mocht die "eer" mij nog eens te beurt vallen, ik ze weer ga laten verwijderen ?
    Groetjes
    Het is toch geen schande als ze per abuis een matige foto van je in HOF plaatsen.

    Comment


    • #32
      Re: Hof

      Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
      waren er geen inzending buiten macro?
      wat een triestig gedoe is het me hier aan worden zeg.
      Idd beetje vreemd. Bvb deze: http://forum.belgiumdigital.com/f44/...er-460776.html, had dit meer dan verdiend.
      70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

      Comment


      • #33
        Re: Hof

        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Ik zou niet weten waarom.
        Klonkt een beetje verwaand, vind je niet.

        Waarom post je hier eigenlijk foto's? Het is toch gewoon leuk om wat appreciatie te krijgen.
        Ik vind het tegendeel. Wie zich uitgebreid laat feliciteren omdat z'n foto toevallig de HOF haalt vind ik meer verwaand dan iemand die zijn toevallig gekozen foto laat verwijderen.
        En ik post omdat ik enkel en alleen wil bijleren door de verschillende positieve en negatieve reacties te horen.
        Ik post foto's waarvan ik denk dat ze goed zijn en uit de reacties die erop volgen leer ik dat het toch nog beter kan, daar kan ik dan op letten bij de volgende.

        Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
        Inderdaad, en als je met je foto in de HoF komt, is dat toch ook mooie reclame als mensen kunnen doorlinken naar je fotografiebusiness (als je er professioneel mee bezig bent).
        Ik ben er niet professioneel mee bezig, verre van, het is gewoon één van mijn vele hobby's.

        Groetjes

        Comment


        • #34
          Re: Hof

          Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
          Het is toch geen schande als ze per abuis een matige foto van je in HOF plaatsen.
          Ik wil niet per abuis in de HOF terecht komen, dat is het hem juist.
          Ben al blij dat je het toch snapt dat de meeste foto's er per abuis in komen .
          Een schande is het niet, maar voor mij kan het niet.
          Dat ik misschien de enige ben die er zo over oordeelt kan mij geen ........ schelen, want misschien is éénoog wel ...... enfin ge weet wel hé, in het land der blinden (olala, wat ben ik verwaand ).
          Groetjes

          Comment


          • #35
            Re: Hof

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Ik wil niet per abuis in de HOF terecht komen, dat is het hem juist.
            Ben al blij dat je het toch snapt dat de meeste foto's er per abuis in komen .
            Een schande is het niet, maar voor mij kan het niet.
            Dat ik misschien de enige ben die er zo over oordeelt kan mij geen ........ schelen, want misschien is éénoog wel ...... enfin ge weet wel hé, in het land der blinden (olala, wat ben ik verwaand ).
            Groetjes
            Ik heb eens door je foto's gebladerd. T moet idd een vergissing geweest zijn.
            The Knight That Says Ni...kon

            Comment


            • #36
              Re: Hof

              Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
              Ik heb eens door je foto's gebladerd. T moet idd een vergissing geweest zijn.
              IDD! @ Djivan: je post foto's op een forum om ze aan mensen te tonen en eventueel bij te leren uit de reacties. Wanneer je foto dan in de HOF komt kunnen nog meer mensen je foto zien en beoordelen. De logica van je om uw foto dan te laten weghalen slaat werkelijk op niks. Post dan aub gewoon niets meer

              Comment


              • #37
                Re: Hof

                Oorspronkelijk geplaatst door primetime Bekijk bericht
                IDD! @ Djivan: je post foto's op een forum om ze aan mensen te tonen en eventueel bij te leren uit de reacties. Wanneer je foto dan in de HOF komt kunnen nog meer mensen je foto zien en beoordelen. De logica van je om uw foto dan te laten weghalen slaat werkelijk op niks. Post dan aub gewoon niets meer
                Voor iemand die zelf niets post kan je wel hard blazen
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                Comment


                • #38
                  Re: Hof

                  ze smijten hier met de bloemen en de potten hngen er nog aan.
                  tis hier triestig aan het worden, op alle vlakken blijkbaar, mensen van toch redelijk leeftijden die op elkaars kap zitten alsof ze pubers zijn.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Hof

                    Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                    Ik heb eens door je foto's gebladerd. T moet idd een vergissing geweest zijn.
                    Allee, toch bedankt dat U toch die moeite genomen hebt om al mijn foto's eens te doorbladeren.
                    En nu toch blij dat er hier toch iemand is die "goed" ziet

                    Oorspronkelijk geplaatst door primetime Bekijk bericht
                    IDD! @ Djivan: je post foto's op een forum om ze aan mensen te tonen en eventueel bij te leren uit de reacties. Wanneer je foto dan in de HOF komt kunnen nog meer mensen je foto zien en beoordelen. De logica van je om uw foto dan te laten weghalen slaat werkelijk op niks. Post dan aub gewoon niets meer
                    Posten om bij te leren heeft niks, maar dan ook niks met HOF te maken.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                    Voor iemand die zelf niets post kan je wel hard blazen
                    Zo zijn er wel meerdere. Maar zo ver ging ik het nog niet gaan zoeken .

                    Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                    ze smijten hier met de bloemen en de potten hngen er nog aan.
                    tis hier triestig aan het worden, op alle vlakken blijkbaar, mensen van toch redelijk leeftijden die op elkaars kap zitten alsof ze pubers zijn.
                    Iedereen mag toch zijn gedacht uiten, of niet. Sommigen zijn blijkbaar enkel uit op lofbetuigingen....... ik niet.
                    Ik zit op niemand z'n kap, enkel op de kap van de HOF....

                    Groetjes
                    Last edited by Guest17; 25 juni 2013, 19:28.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Hof

                      Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                      waren er geen inzending buiten macro?
                      Voor iemand die in HOF wil belanden is een marcolens inderdaad geen slechte investering.
                      De kansen verdrievuldigen gewoon
                      Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
                      Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

                      Comment


                      • #41
                        Re: Hof

                        Deze week (voor mij) de beste hof-reeks in weken ...
                        Bij deze aan allen een proficiat.


                        greetz
                        Cheeta
                        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                        flickr

                        Comment


                        • #42
                          Re: Hof

                          Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                          Deze week (voor mij) de beste hof-reeks in weken ...
                          volgende week wordt het nog beter.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #43
                            Re: Hof

                            Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                            Ik heb eens door je foto's gebladerd. T moet idd een vergissing geweest zijn.
                            Bulder, bulder, bulder .
                            Groetjes

                            Comment

                            Working...
                            X