GRMBL!!@##°°
Let op als je een 2dehands lens, body of eender welk toestel koopt op de webshop van Fotokonijnenberg.
Mijn verhaal:
Vorige week vrijdag bestelde ik een Leica M8 body.
Omdat die in de Nederlandse winkel was, besloot ik om 'm direct te betalen en te laten bezorgen bij me thuis.
Alles betaald en bevestiging gekregen dat ie gereserveerd was, dacht ik dat er deze week wel een camera in de bus zou zitten.
Plots krijg ik vandaag een e-mail van hun: Klikje
Blijkbaar is een andere klant me voor geweest.
Ik vraag me af welke idioot die webshop gemaakt heeft.![Confused](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/confused_18x21.png)
Wie weet hebben 7 mensen betaald voor die Leica, voor niks...
Dit was dus de eerste keer maar meteen ook de laatste keer dat ik iets bestel (en vooraf betaal) dat in de winkel in Nederland ligt.
Ze konden mij in België ook geen deftig antwoord geven waarom ze de camera niet konden laten overkomen naar Turnhout, vreemd...
Achja, bij deze is er weel 1500 euro uitgespaard voor wat anders.
Let op als je een 2dehands lens, body of eender welk toestel koopt op de webshop van Fotokonijnenberg.
Mijn verhaal:
Vorige week vrijdag bestelde ik een Leica M8 body.
Omdat die in de Nederlandse winkel was, besloot ik om 'm direct te betalen en te laten bezorgen bij me thuis.
Alles betaald en bevestiging gekregen dat ie gereserveerd was, dacht ik dat er deze week wel een camera in de bus zou zitten.
Plots krijg ik vandaag een e-mail van hun: Klikje
Blijkbaar is een andere klant me voor geweest.
Ik vraag me af welke idioot die webshop gemaakt heeft.
![Confused](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/confused_18x21.png)
Wie weet hebben 7 mensen betaald voor die Leica, voor niks...
Dit was dus de eerste keer maar meteen ook de laatste keer dat ik iets bestel (en vooraf betaal) dat in de winkel in Nederland ligt.
Ze konden mij in België ook geen deftig antwoord geven waarom ze de camera niet konden laten overkomen naar Turnhout, vreemd...
Achja, bij deze is er weel 1500 euro uitgespaard voor wat anders.
Comment