Beste BD'ers
binnenkort krijg ik de kans om een tentoonstelling op te starten.
Maar nu ben ik op zoek naar een manier om mijn beelden voor te stellen.
Mijn eerste idee was heel simpel: ik zoek een goede plaats voor fotoprints, ga om een deel grote kaders bij Ikea et voila.
Maar ik begin een beetje verder te kijken en kwam op profotonet uit bij de wanddecoratie.
Alleen weet ik niet goed wat het verschil is, behalve dan de dikte van de materialen.
Ik zag Dibond, polystyreen en forex staan, ze hebben ook nog duurdere maar het moet nog betaalbaar blijven.
Maar wat is nu het verschil? En wat is er aan te raden?
Ik heb niet veel tijd om al mijn beelden te laten 'drukken/printen' dus alles moet in 1 keer goed zijn.
Kan er iemand tips geven hoe ik dit best aanpak?
alvast bedankt
binnenkort krijg ik de kans om een tentoonstelling op te starten.
Maar nu ben ik op zoek naar een manier om mijn beelden voor te stellen.
Mijn eerste idee was heel simpel: ik zoek een goede plaats voor fotoprints, ga om een deel grote kaders bij Ikea et voila.
Maar ik begin een beetje verder te kijken en kwam op profotonet uit bij de wanddecoratie.
Alleen weet ik niet goed wat het verschil is, behalve dan de dikte van de materialen.
Ik zag Dibond, polystyreen en forex staan, ze hebben ook nog duurdere maar het moet nog betaalbaar blijven.
Maar wat is nu het verschil? En wat is er aan te raden?
Ik heb niet veel tijd om al mijn beelden te laten 'drukken/printen' dus alles moet in 1 keer goed zijn.
Kan er iemand tips geven hoe ik dit best aanpak?
alvast bedankt
Comment