Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wetgeving fotografie => Communie, optreden, .... van eigen kinderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Wetgeving fotografie => Communie, optreden, .... van eigen kinderen

    Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
    ........

    Gelukkig wordt de maatschappij openen en opener. We moeten alles moeten kunnen en kunnen steeds minder moeten. We hebben nu eenmaal ook naast onze heilige koe 'rechten', ook nog de vervloekte 'plichten'
    Dit moest ik toch een keer of 7 lezen alvorens ik eruit was
    Ben maar tot mijn 14 naar school geweest he en das al een halve eeuw geleden

    Comment


    • #62
      Re: Wetgeving fotografie => Communie, optreden, .... van eigen kinderen

      Ja, ik weet het, ik doe graag moeilijk . Misschien: Alles moet kunnen, voor onszelf, maar liefst niet voor een ander.

      Als ik goed tel, dan ben je nu 2013 - 50 + 14 = 2074 jaar oud. Ik heb leren tellen, maar ben nog niet aan de eindstreep ...
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #63
        Re: Wetgeving fotografie => Communie, optreden, .... van eigen kinderen

        Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
        Ja, ik weet het, ik doe graag moeilijk . Misschien: Alles moet kunnen, voor onszelf, maar liefst niet voor een ander.

        Als ik goed tel, dan ben je nu 2013 - 50 + 14 = 2074 jaar oud. Ik heb leren tellen, maar ben nog niet aan de eindstreep ...

        Je vergeet wat toen ik mijn communie gedaan heb mochten ze nog fotograferen in de kerk
        die ze nog moesten bouwen en waar de uitvinder van de fototoestel nog moest gedoopt worden
        Dus terug naar school jij deugniet


        PS tip ga naar de film the croods kijken
        Echte aanrader vooral die instant camera en hij pinkte juist met zijn oog

        Comment

        Working...
        X