Originally posted by Annetje
Heb er nog een maar heb iets (eigenlijk alles) tegen Microsoft....dus pech...ik bestel wel ergens anders.
Ben ik meer tijd kwijt aan virussen bestrijden, patches voor honderdduizend lekken te downloaden en blauwe schermen te bekijken ipv er plezier aan te beleven....
Nee laat mij maar prettig en ontspannen werken op m'n G4 en m'n IBook...nog mooer om te zien ook
Originally posted by kjell
U een pc'tje aanschaffen he !
Dan ben je compatibel op alle vlakken
Originally posted by Annetje
U moet eerst de photo.com software downloaden....ja daar staan je dan als je op een mac werkt...want is een .exe bestand en dat moet m'n mac niet.
Dus foto.com

U moet eerst de photo.com software downloaden....ja daar staan je dan als je op een mac werkt...want is een .exe bestand en dat moet m'n mac niet.
Dus foto.com

Ben ik meer tijd kwijt aan virussen bestrijden, patches voor honderdduizend lekken te downloaden en blauwe schermen te bekijken ipv er plezier aan te beleven....
Nee laat mij maar prettig en ontspannen werken op m'n G4 en m'n IBook...nog mooer om te zien ook
dat was X jaar geleden misschien zo maar onder XP/2000 heb ik nog geen 1 crash gehad, op meer dan 10 jaar intens computeren nog nooit een virus,...
het is allemaal maar hoe je het bekijkt. Als je 1x 5 min moeite doet om alles in te stellen heb je een antivirus die zichzelf elke dag update, en stelt windows uit zichzelf voor de beschikbare patches te downloaden...
Comment