Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaring met foto.com

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by Annetje
    Originally posted by kjell
    Originally posted by Annetje
    U moet eerst de photo.com software downloaden....ja daar staan je dan als je op een mac werkt...want is een .exe bestand en dat moet m'n mac niet.
    Dus foto.com

U een pc'tje aanschaffen he ! Dan ben je compatibel op alle vlakken
    Heb er nog een maar heb iets (eigenlijk alles) tegen Microsoft....dus pech...ik bestel wel ergens anders.
    Ben ik meer tijd kwijt aan virussen bestrijden, patches voor honderdduizend lekken te downloaden en blauwe schermen te bekijken ipv er plezier aan te beleven....
    Nee laat mij maar prettig en ontspannen werken op m'n G4 en m'n IBook...nog mooer om te zien ook

OT
    dat was X jaar geleden misschien zo maar onder XP/2000 heb ik nog geen 1 crash gehad, op meer dan 10 jaar intens computeren nog nooit een virus,...

het is allemaal maar hoe je het bekijkt. Als je 1x 5 min moeite doet om alles in te stellen heb je een antivirus die zichzelf elke dag update, en stelt windows uit zichzelf voor de beschikbare patches te downloaden...

mvg,
    Dieter

Comment

Heb vandaag eerste bestelling binnen en ben best tevreden over het resultaat. Heb eens alles geprobeerd, mat, glanzend met en zonder kader en het resultaat is steeds zeer behoorlijk. heb ze zaterdag opgestuurd, maandag werden ze verwerkt (mailtje gekregen) en vandaag in de bus.
      Ben benieuwd naar reacties van anderen. Ik denk alvast vanaf nu mijn bestellingen bij hen te doen. Hopelijk blijft de aktie nog een tijdje duren !
      "Roel" (Coolpix 5700 - Sony DSC S75)

Comment

thx roelpa, leuk om te horen dat de kwaliteit goed is
        ik ga mijn bestelling vandaag of morgen plaatsen.. als ik eerst ff tijd vind om de foto's te selecteren (de slechte te dumpen) en te bewerken (filesize wat naar beneden halen voor de datatransfer, prints zijn toch maar 11*15cm)

Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

Comment

ik heb de foto's proberen up te loaden naar foto.com
          maar nadat ik van elke foto het afdrukformaat kan kiezen (10x15 of 11x15), kan ik nog op Ga Verder klikken en vanaf dan krijg ik niets buiten een wit scherm en een zandloper (denk dat die dan de foto's upload).. maar na een half uurtje verdwijnt dat wit scherm gewoon ( programma = afgesloten!) .. dus ik kan de foto's niet bestellen?!?!?
          Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

Comment

de bestelling is uiteindelijk gelukt.. blijkt dat je maar max. 99 bestanden tegelijk kunt inzenden.

ik had per mail gevraagd of de verzendingskosten voor 420 foto's ook nog steeds 1,95 euro was => ik kreeg bevestiging.

ik heb dus 5 bestellingen moeten doen om mijn foto's er allemaal door te krijgen = 5x 1,95 euro ipv 1,95 zoals ze zelf zeiden!!

ik heb de bestellingen maar geplaatst omdat het nog steeds in totaal 30 euro goedkoper was dan bij hema maar ben toch niet tevreden over het feit dat ze tegen mij zeggen dat er geen extra kosten bijkomen voor de grootte van de bestelling en dat die er dan uiteindelijk wel bijkwamen.

Comment

Ook eens geprobeerd en de kwaliteit valt, zo te zien, best mee.
              Snelheid ook: zaterdag-avond besteld, maandag confirmatie-mail en dinsdag geleverd.
              Voor de prijs moet je het niet laten
              Groetjes,
              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Gisteren, maandag, voor de eerste keer photo.com geprobeerd. Resultaat :
                * 6 foto's ontbreken maar staan wel op de factuur
                * 3 foto's extra van een baby en jonge moeder. Gelukkig geloofde mijn vrouw dat het geen portretten van mijn minnares en bastaardkind waren
                Kwaliteit was, voor 0.09 € meer dan aanvaardbaar.
                Heb een mail met klacht gestuurd, ben benieuwd naar het resultaat!

Comment

Originally posted by mic
                  Originally posted by FotoFré
                  Het enige wat me een beetje afschrikt is het doorgeven van je kredietkaartnummer ...
                  Je moet toch altijd je cardnummer doorgeven als je online iets koopt...
                  Heb al veel online met Visa betaald en tot nu toe nog nooit problemen mee gehad.
                  Misschien ter informatie hier nog effe op verder gaan...

Blijkbaar weten vele mensen niet dat het doorgeven van je kredietkaartnummer geen enkel gevaar met zich meebrengt. Het is namelijk zo dat elke aankoop met visa in principe ongeldig is zolang er geen handtekening aan te pas komt. Het wordt weliswaar wel toegelaten om aankopen bijvoorbeeld op het internet of postorder mogelijk te maken. Maar als er een dispuut is, dan heb je, zolang er geen handtekening is gezet, ALTIJD gelijk.

Het komt er dus gewoon op aan je visa-uittreksels te checken. Als daar iets op staat dat niet klopt moet je visa contacteren. Dan is het hun taak dit verder uit te zoeken en jou terug te betalen.

Greets, MVanker

BEWERKT: Voor de personen met een MAC, kijk es op het item "nieuws" op de site van foto.com...

Comment

Nog eens terugkomen op de kwaliteit.
                    Eerst de foto's zo bekeken, kwaliteit redelijk goed.
                    Nu naast een andere afdruk van dezelfde foto gelegd. Iets of wat kleurzweem, maar het valt nog mee. Wat meer stoort is het gebrek aan scherpte, hier duidelijk verschil t.o.v. een andere afdruk.

Mijn conclusie, te gebruiken voor het afdrukken van gewone foto's die niet zo belangrijk zijn. Voor belangrijkere foto's toch iets meer betalen en uitstekende kwaliteit krijgen!
                    Groetjes,
                    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Heb een mail met klacht gestuurd, ben benieuwd naar het resultaat!
                      Deze ochtend een franssprekende man aan de lijn gehad die me vertelde dat er dit weekend problemen waren geweest. Ze zouden mijn bestelling helemaal opnieuw maken en dit gratis. Toch kreeg ik later vandaag een nieuwe factuur in mijn mail-box. Ben benieuwd naar het uittreksel van mijn VISA-kaart.

Comment

Zaterdag foto's gestuurd en maandag lagen ze in de brievenbus.
                        Heel goed verpakt.
                        De kwaliteit is redelijk goed, soms zijn ze wat donker of zit er een waas over. Maar dit is niet zo heel erg opvallend, enkel als je het origineel door en door kent.
                        Een deel kan ook te maken hebben met de al dan niet correcte afstelling van het beeldscherm natuurlijk ... dat laat ik in het midden.

Ben minder te spreken over de software om up-te-loaden.
                        Drie keer sloeg hij vast nadat ik 90 foto's had 'bewerkt'.

Al bij al is het meer dan de moeite waard voor die 9 cent!

Comment

Working...
                        X