Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slechte punten voor pixum fotolab

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Slechte punten voor pixum fotolab

Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
    Ik gebruik Pixum voor proefafdrukken van 50 op 75 cm -glanzend . Dat kost slechts 8 euro glanzend !!! Die zijn verbazend goed voor dat geld .
    Is de foto ok - laat ik eventueel een pro-afdruk maken voor diasec-verwerking (elders) . Kostprijs (lamda of barriet ) 50 x 50 cm = 34 euro ! je kan moeilijk dat soort kwaliteit bij Pixum verlangen voor 4x mindere prijs ?
    Laat ze dan voortaan via Aldi fotoservice afdrukken, dan komen ze uit dezelfde afdrukcentrale, en het papier is ook hetzelfde (je hebt bij Aldi fotoservice minder keuze in papiersoorten, maar de prijs is nog wat lager dan via Pixum).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Foto's v den Aldi ? da kan ik nie maken man :-)
      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Laat ze dan voortaan via Aldi fotoservice afdrukken, dan komen ze uit dezelfde afdrukcentrale, en het papier is ook hetzelfde (je hebt bij Aldi fotoservice minder keuze in papiersoorten, maar de prijs is nog wat lager dan via Pixum).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
        Foto's v den Aldi ? da kan ik nie maken man :-)
        Ik bewerk de foto's op een computer van den Aldi, dan kan ik ze daar ook wel laten afdrukken.
        Als je een andere computer gebruikt, dan moet je een duurdere afdrukcentrale gebruiken...
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

De wereld is echt niet eerlijk ! :-)
          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Ik bewerk de foto's op een computer van den Aldi, dan kan ik ze daar ook wel laten afdrukken.
          Als je een andere computer gebruikt, dan moet je een duurdere afdrukcentrale gebruiken...

Comment

Working...
          X