Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ARGUS fotowedstrijd 'Natuur en milieu in pixels'

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

het is niet zo ongewoon dat men een bijdrage vraagt voor deelname aan dit soort wedstrijden.

zelf ga ik er meestal niet op in dan, dus stoort me niet echt.
    is spijtig, maar zegt ook veel over je eigen geschatte winstkansen, dwz denk je echt dat je kans hebt om te winnen, stuur je wel in met bijbehorende bijdrage..
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Ik vraag me af waarom er hier zo gezaagd moet worden... Helga laat toch maar gewoon weten dat er een fotowedstrijd wordt georganiseerd... En als je daar wilt aan meedoen betaal je gewoon de gevraagde bijdrage en als je dat er niet voorover hebt, doe je gewoon niet mee... En of je nu bij andere wedstrijden wel of niet een bijdrage moet betalen doet toch helemaal niets terzake... Ik vind het trouwens al heel ver gaan dat die mensen zomaar, zonder enige reden, afzetters genoemd worden...

Jongens, jongens, jongens, ik word van al die nutteloze druktemakerij soms zo moe........

Groetjes,

Tim
      Canon 1DmkIV + 5DmkII + 16-35 2.8 L + 24-70 2.8 L + 70-200 2.8 L IS + 85 1.2 L + 90 TS-E

http://www.timdebacker.be

Comment

Originally posted by Tim De Backer
        Jongens, jongens, jongens, ik word van al die nutteloze druktemakerij soms zo moe........
        maak je dan niet zo druk, je kan toch gewoon het volgende topic aanklikken
        --
        Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

maak je dan niet zo druk, je kan toch gewoon het volgende topic aanklikken
          Niet wanneer dit topic MIJ wel interesseert he!
          Canon 1DmkIV + 5DmkII + 16-35 2.8 L + 24-70 2.8 L + 70-200 2.8 L IS + 85 1.2 L + 90 TS-E

http://www.timdebacker.be

Comment

Working...
          X