Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hobby fotograaf gezocht voor Airsoft evenement.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hobby fotograaf gezocht voor Airsoft evenement.

Oorspronkelijk geplaatst door UAS-events Bekijk bericht
    We gaan informeren bij onze verzekering hiervoor. Zelf ken ik niets van fotografie, maar bestaat er geen bescherming voor de lenzen zelf? In het veld spelen wij met sportcameras gemonteerd op helm of replica, en die zijn voorzien van plexi bescherming voor impact van bb's. (Alsook onze (dure) scopes, acogs, en andere sights)
    De gemiddelde sportcamera is voorzien om een stootje te kunnen verdragen...
    de gemiddelde camera is dat niet...
    onderwaterbehuizing zou dan wel de beste oplossing kunnen zijn,
    maar het gaat niet enkel om het pure glas te beschermen... ook de zoomring en andere zullen we schade kunnen krijgen...
    en gewoon plexi voorhangen... dan zal de foto' plots een pakje minder scherp worden...
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door UAS-events Bekijk bericht
      Hey BD-leden,

Eerst en vooral hoop ik dat dit bericht op de juiste plaats staat, zoniet, mijn excuses!

Wij zijn een (beginnende) organisatie die airsoft evenementen (skirms) organiseert op een paintballdomein ergens in de Ardennen. Voor diegenen die nog niet bekend zijn met de sport "airsoft", hier een woordje uitleg:
      Airsoft is een sport soortgelijk aan paintball. Het grote verschil zit in het gebruik van "wapens" en "ammo". De wapens zijn 1:1 namaak van de echte en er wordt geschoten met 6mm (bio)bb's. Airsoft is meer een simulatie van het echte werk, m.a.w. oorlogje spelen

Op zondag 7 april hebben we onze volgende skirm en zijn daarvoor op zoek naar een fotograaf om (uiteraard) een aantal mooie actiefoto's te maken tijdens dit evenement, welke nadien op onze facebookpage en/of website mogen worden geplaatst. Omdat we nu slechts een Feitelijke Vereniging (in overgang naar een vennootschap) zijn kunnen we de fotograaf hiervoor (nog) niet vergoeden. Dit is dus geheel vrijwillig als doel je eigen hobby uit te oefenen tijdens een sport evenement.

Indien er iemand onder de forum leden interesse heeft mag je ons een mail sturen (wesley@urbanairsoftsquad.be) of pm via dit forum, op deze manier kunnen we je meer info in detail geven via mail, alsook onze website en facebook pagina met reeds gemaakte (amateur)foto's, om een idee te hebben wat we zoeken.

Bedankt voor jullie aandacht

Wesley

Ik doe het met plezier
      De L-lenzen van canon kunnen tegen een stootje, tgaat niet over paintball dus geen verf op het materiaal.
      (ene over die verzekering volgens mij lichaamlijk-airsoftorganisatie materiaal-eigen verzekering van de fotograaf)
      Alleen heb ik één voorwaarde.
      Om het airsoft-event realistisch te houden draag ik idd een fluo-vestje zodat andere niet op mij schieten,
      maar ik neem mijn eigen airsoft wapens mee waar ik op de andere mee kan schieten (euh om de perfecte foto's te kunnen nemen )
      Ik dacht dat er een bepaald max FPS was voor airsoft events, mijn handwapen ligt rond de 300FPS geen idee of dat teveel is en 2 MP7 230FPS (dat zal ok zijn) maar dus voor de fotograaf is er geen limiet.
      Betalingsformaliteiten: green gas - batterijen & bolletjes
      Rondrennen tussen de kogels in de bossen...wie wil dat nu niet?
      Ik geef mijn witte lens alvast een groen kleurtje
      grtz lex

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
        een amateur die dat wil kan dat.
        En amateur moet dat doen in bijberoep dan ben je geen amateur meer

Comment

Op zondag 7 april hebben we onze volgende skirm en zijn daarvoor op zoek naar een fotograaf
          Oorspronkelijk geplaatst door fotolex Bekijk bericht
          Ik doe het met plezier
          Dat moet ik zien. Back to the future in't echt
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

Comment

vrees wel dat je serieus te laat bent...
            En hij is opzoek naar een fotograaf, niet naar iemand om mee te spelen ,he
            Oorspronkelijk geplaatst door fotolex Bekijk bericht
            Ik doe het met plezier
            Dez L-lenzen van canon kunnen tegen een stootje, tgaat niet over paintball dus geen verf op het materiaal.
            (ene over die verzekering volgens mij lichaamlijk-airsoftorganisatie materiaal-eigen verzekering van de fotograaf)
            Alleen heb ik één voorwaarde.
            Om het airsoft-event realistisch te houden draag ik idd een fluo-vestje zodat andere niet op mij schieten,
            maar ik neem mijn eigen airsoft wapens mee waar ik op de andere mee kan schieten (euh om de perfecte foto's te kunnen nemen )
            Ik dacht dat er een bepaald max FPS was voor airsoft events, mijn handwapen ligt rond de 300FPS geen idee of dat teveel is en 2 MP7 230FPS (dat zal ok zijn) maar dus voor de fotograaf is er geen limiet.
            Betalingsformaliteiten: green gas - batterijen & bolletjes
            Rondrennen tussen de kogels in de bossen...wie wil dat nu niet?
            Ik geef mijn witte lens alvast een groen kleurtje
            grtz lex
            - Photography made me look at things differently -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk bericht
              vrees wel dat je serieus te laat bent...
              En hij is opzoek naar een fotograaf, niet naar iemand om mee te spelen ,he
              Volgens mij gaan die wat meer dan één keer een event organiseren, dus voor de volgende keer.
              Volgens mij zoeken ze zeker en vast mensen om mee te spelen, anders zouden ze dit niet organiseren
              Dus ik wil wel eens meedoen...(en dan ist ineens gratis als ik mijn wegwerp toestelleke meeneem )

Ah, en misschien kunnen ze ondertussen wel mijn facturen betalen

En ja, ik had idd het zinnetje "Op zondag 7 april hebben we onze volgende skirm" niet gelezen waarsch.

Comment

(on4bam: Dat moet ik zien. Back to the future in't echt )

Doc quote "Once this baby hits 88miles per hour, you're going to see some serious s**t"
                Wie gaat er lachen als je morgen mijn verbrand rubber (van mijne ford) opt straat ziet die ik overmorgen heb achtergelaten om dit bericht vandaag te posten.

Comment

Alvast bedankt voor de reacties! En we organiseren dat inderdaad regelmatig ;-) Volgende open skirm is op 21/07/2013, terug in Agimont. We zijn bezig met een terrein in het Antwerpse, maar dit staat nog niet op punt.

Comment

Working...
                  X