Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Toffe website (en mooie foto's ), maar je website is zeer gear-orrientated. En ik denk (hoop) dat het meerendeel van uw bezoekers gewone mensen zijn (geen fotografen). Deze (en zelfs fotografen) hebben niet echt boodschap aan het toestel, de lenzen en de accesoires. Als je de exif kan bekijken is dat al MEER dan voldoende. Uw over mezelf is ook volledig gericht op je gear, terwijl het meer over jezelf moet gaan. (laat alles van dat gear we, en het is een véél betere Over Mezelf)
Sorry als het wat te hard beschreven is . Rest van de website is wel top!
Oorspronkelijk geplaatst door be__silenciorBekijk bericht
Neen, nu volledig naar mijn gedacht en afgewerkt.
Mvg,
Niet om u de grond in te trappen, maar uw (een) website is nooit af. Je zal er weer nieuwe foto's op moeten plaatsen, je schaft nieuwe gear aan, jouw eigen situatie wijzigd. Om het intresant te houden moet je site veranderen/vernieuwen.
Niet om u de grond in te trappen, maar uw (een) website is nooit af. Je zal er weer nieuwe foto's op moeten plaatsen, je schaft nieuwe gear aan, jouw eigen situatie wijzigd. Om het intresant te houden moet je site veranderen/vernieuwen.
Ik bedoel de layout,gelukkig komen er telkens nieuwe foto's bij ;-)
Ik bedoel de layout,gelukkig komen er telkens nieuwe foto's bij ;-)
U website ziet er prima uit, maar zoals hier al gezegd: niet heel je juwelenkistje (materiaal) op de side plaatsen dat is voor anderen niet interessant een kunstschilder meldt ook niet welke verf of penselen hij in een potje heeft staan.
Je webpagina's heb je maar nu komt het echte werk: vaak vernieuwen anders kijkt er niemand meer naar.
U website ziet er prima uit, maar zoals hier al gezegd: niet heel je juwelenkistje (materiaal) op de side plaatsen dat is voor anderen niet interessant een kunstschilder meldt ook niet welke verf of penselen hij in een potje heeft staan.
Je webpagina's heb je maar nu komt het echte werk: vaak vernieuwen anders kijkt er niemand meer naar.
Eens over nagedacht en ik vind dat jullie daarin gelijk hebben, dus alles werd verwijderd wat met materiaal te maken had.
Comment