Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

signatuur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

k denk dat je me totaal verkeerd begrijpt.Je moet eens goed lezen wat ik schrijf.
    Hey Danny:

Beetje raar is het, om onze Roadrunner op een paar maanden tijd (nou ja, minder dan een jaar, wat moeten de echte pioniers daar van vinden), en een paar duizend posts later, te zien verworden van “intelligente vragensteller”, naar zelfverklaarde oldtimer, die sinds zijn aanstekelijk hilarisch begin, niet meer weet van welk merk pijlen maken. Sony? Nikon? Canon? Welke lens? Verdorie, hij krijg steeds minder respons op zijn foto’s in Showcase (en laat ons niet zeveren: er zaten echt pareltjes tussen. Respect!) en die de lol van dit forum met de dag minder voelt worden.

The Hustler

Comment

Originally posted by ravasjol

Hey Danny:

Beetje raar is het, om onze Roadrunner op een paar maanden tijd (nou ja, minder dan een jaar, wat moeten de echte pioniers daar van vinden), en een paar duizend posts later, te zien verworden van “intelligente vragensteller”, naar zelfverklaarde oldtimer, die sinds zijn aanstekelijk hilarisch begin, niet meer weet van welk merk pijlen maken. Sony? Nikon? Canon? Welke lens? Verdorie, hij krijg steeds minder respons op zijn foto’s in Showcase (en laat ons niet zeveren: er zaten echt pareltjes tussen. Respect!) en die de lol van dit forum met de dag minder voelt worden.

The Hustler

Hoe is het ermee,John Ik ben geen zelfverklaarde oldtimer hoor Ik heb dit gewoon geschreven daar ik vaker en vaker hoor van medeBD'ers dat BD erg druk wordt en minder gezellig(normaal ook,digitale fotografie trekt steeds meer en meer mensen aan).De topics zoeven sneller voorbij en er wordt minder gereageerd.

Persoonlijk voel ik misschien wel minder de lol van het forum aan elke dag.Kan best zijn dat je daar wel eens gelijk hebt.Ik vind het in elk geval minder gezellig dan een jaar geleden toen ik hier eerst nog onder mijn eigen naam op het forum kwam.Roadrunner is er inderdaad pas gekomen in mei of juni toen ik de 717 had en van nick veranderde.Het zal wel voor een deel aan mezelf liggen en deels aan de vloed die over BD trekt (en dit laatste bedoel ik niet negatief,John,het is een normale evolutie).Denk wel dat ik wat dingen geprobeerd heb (oa Topic Nikon en Canon gaan samensmelten met de REL(relativeer en lach) maar echt veel respons is er niet.De topics bloeden makkelijker dood.Misschien dat de loltopics er nog wel zijn maar dat ik ze niet meer opmerk??Er zijn er in elk geval heel wat minder dan pakweg een half jaarke geleden.En zeker vergeleken met een jaar geleden.Toen had ik soms de indruk dat elke topic ontspoorde in een spontane grapkespartij (dat hoeft natuurlijk niet).

En de zoektocht naar het ideale "fotogerief" gaat natuurlijk onverdroten verder.Ik heb gisteren nog een topic geopend ivm m'n 300mm op het Nikoniansforum en weer erg veel bijgeleerd ivm lenzen en converters.Een plezante hobby is het in elk geval nog steeds hoor,maar je verlegt zelf steeds je grenzen zeker.That's life.
      In elk geval tof je nog eens te horen op BD al zal niet iedereen die menig delen
      Danny's Photosite

Comment

'k ben blij om nog eens iets van je te horen, RR.

(waarschijnlijk waren enkele vastgeroeste zuurpruimen op dit forum zeer opgetogen over mijn terechte verbanning wegens ontoelaatbaar taalgebruik, maar in de categorie "hou eens een blad voor uw mond" zal ik wel eeuwig gebuisd blijven. het helpt ondertussen wel enorm dat mijn rugske voorlopig niet zo veel pijn meer doet.)

see you,
        john

Comment

Originally posted by ravasjol
          'k ben blij om nog eens iets van je te horen, RR.

(waarschijnlijk waren enkele vastgeroeste zuurpruimen op dit forum zeer opgetogen over mijn terechte verbanning wegens ontoelaatbaar taalgebruik, maar in de categorie "hou eens een blad voor uw mond" zal ik wel eeuwig gebuisd blijven. het helpt ondertussen wel enorm dat mijn rugske voorlopig niet zo veel pijn meer doet.)

see you,
          john
          Ben waarschijnlijk zelf zo'n vastgeroeste zuurpruim geworden als ik m'n postings hier lees dus pas maar op

Danny's Photosite

Comment

RR, van mij mag je gerust nog zo'n paar REL-topics opstarten. De laatste tijd staan de verschillende merken hier meer met "getrokken messen" tegenover elkaar, druk bezig hun eigen "merk" te verdedigen en de rest onder de zoden te proberen duwen... En ik die dacht dat fotografie een hobby was waar je rustig van werd
            Ach ja, als een mens serieus geld in een hobby steekt wordt het moeilijk om de gebreken te bekennen zeker...

Jongens: peis ende vree is de boodschap en vooral LOL trappen... AL dat gezeur over x-metering en y-compensatie welles nietes..; We weten het wel dat de ene het kan en de andere niet: wij gaan het niet veranderen! Dat is voor de producenten. Terug naar de hobby en de fun aub...
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Waarover gaat deze topic eigenlijk
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

Comment

En de zoektocht naar het ideale "fotogerief" gaat natuurlijk onverdroten verder.
                Pas maar op Danny, het kan dezelfde kant opgaan als met HIFI. Op zoek naar het perfecte geluid. Ik kijk in de bieb wel eens zo'n tijdschrift in en een voorsversterker van 6900€ is heel normaal. Ook heb ik me een tijdje onledig gehouden met dat spul kopen en verkopen; als een soort hobby. Nou, hoe duurder de versterker hoe zuurpruimeriger de kopers. En kijk naar Marjo, fotografeerd nog steeds met haar Nikon 2500! Ik nog steeds met m'n Minolta'tje met een prijs waar je net een stofkapje voor een DSLR van kan kopen. En m'n foto's worden vertoont op de drijvende bios hier ook nog dus zo slecht kan het niet zijn zo'n point en shoot.

Weet je, fotograferen is vaak reageren. En snel ook. Dat gaat met zo'n DSLR niet, veels te zwaar!

Groeten,
                Ronald
                http://fotografie.jouwweb.nl/

Comment

Ai,moest ff lachen met jullie reply (en dat deed pijn aan m'n wangen dus ik ben het blijkbaar zelf aan 't verleren )Niet te fel overdrijven met de grappen hé,rustig opbouwen of ik krijg misschien spierscheuringen

Je kan daar best een punt hebben,Mat.Ik beleef veel plezier aan m'n hobby en aan m'n gerief al hangt dat lenzengesleur soms m'n botten uit.En dan koop ik er me nog een zwaarwegende 300mm bij.Zot zijn doet niet zeer (hoop ik ).

Moest gisterenavond naar een communiefeest en tegenover me zat een mijnheer met zo'n erg compacte camera van Olympus die me allerlei zaken vroeg en toen ie hoorde van mijn kameraad dat ik een DSRL heb viel ie bijna van opperste verbazing en aanbidding van zijn stoel.Ik heb hem na enige tijd terug op moeder aarde gekregen hoor maar 't heeft veel moeite en tijd gekost

Danny's Photosite

Comment

Danny, op het moment dat vrouwen in opperste aanbidding voor je zijgen koop ik ook een DSLR .
                    Groeten,
                    Ronald
                    http://fotografie.jouwweb.nl/

Comment

Originally posted by maturin
                      Danny, op het moment dat vrouwen in opperste aanbidding voor je zijgen koop ik ook een DSLR .
                      Alle truukjes zijn goed,hé Ronald.Hopelijk leest Marjo dit niet of we krijgen ervan langs.
                      Danny's Photosite

Comment

Originally posted by roadrunner
                        Originally posted by maturin
                        Alle truukjes zijn goed,hé Ronald.Hopelijk leest Marjo dit niet of we krijgen ervan langs.
                        Ach mannen , jullie weten toch inmiddels wel: it’s not what you’ve got, it’s what you do with it that counts !!!

Comment

Maar alle beetjes helpen
                          Fuji S602Z & extra's
                          www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Originally posted by jaja
                            Hallo,

Het grote probleem bij het omschakelen naar andere forum-software is dat we dan waarschijnlijk het ganse "archief" kwijt zijn en dus eigenlijk helemaal van voren af aan zouden moeten beginnen ...

Jaja
                            niet noodzakelijk:
                            http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=111471&start=220&postdays=0&postor der=asc&highlight=&sid=ed5a37638e7e86dc838fb827a26 00784

en concreter:
                            http://mraluca.go.ro/snitz2phpbb2.htm
                            D600 | Nikkor 50mm | Nikkor 18-200mm | Sigma 10-20mm

Comment

Originally posted by marjo

Ach mannen , jullie weten toch inmiddels wel: it’s not what you’ve got, it’s what you do with it that counts !!!
                              Eigenlijk doe ik er niet echt veel meer mee maar ik doe mijn best
                              Danny's Photosite

Comment

Hallo Manta,

Dat zijn links die we zeker gaan bewaren - bedankt.
                                Maar dat wil uiteraard nog niet zeggen dat ...

Jaja

Originally posted by Manta99
                                Originally posted by jaja
                                Hallo,

Het grote probleem bij het omschakelen naar andere forum-software is dat we dan waarschijnlijk het ganse "archief" kwijt zijn en dus eigenlijk helemaal van voren af aan zouden moeten beginnen ...

Jaja
                                niet noodzakelijk:
                                http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=111471&start=220&postdays=0&postor der=asc&highlight=&sid=ed5a37638e7e86dc838fb827a26 00784

en concreter:
                                http://mraluca.go.ro/snitz2phpbb2.htm
                                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Working...
                                X