Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

signatuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Zou er niet meer verschil moeten bestaan tussen mensen die lidgeld betalen en zij die niets betalen, als heden ten dage ?
    BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

    Comment


    • #47
      Hallo Tilde,

      Er werd beslist om een gedeelte van de topics over te hevelen naar een archief.
      Dat is enkel en alleen gedaan om de snelheid van het forum zo hoog mogelijk te houden want het waren de "diepe" zoekacties die vaak het geheel sterk vertraagden.
      Het was dus een compromis zoeken tussen het één en het ander ...

      Jaja

      Originally posted by tilde
      Jaja, ik dacht dat we het hier over het forum hadden, je weet wel, het archief van het forum met zoveel kennis en antwoorden, zodat de anciens zich kunnen beperken tot een wie zoekt die vindt - antwoord voor de nieuwelingen.
      Zijn we't dan over eens dat dat archief en al die waardevol opgebouwde kennis niet langer toegankelijk meer is sinds de verminking van de zoekfunctie ?
      PS Fijn dat het werk van Mic tenminste gevrijwaard is. Maar wat dan met de ringen topic van RR en het 1000-dingen doekje. Die mag eigenlijk toch ook niet kwijt voor het nageslacht! Of wel ?


      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #48
        Zoals ik het begrijp Jaja, gaat het hier niet om een gedeelte, maar om het OVERGROTE deel van het forum sinds oprichting. Enkel dat wat de laatste 120 dagen actief was is bereikbaar. Iets wat 1 dag langer niet actief was is verloren en onbereikbaar want niemand kan aan dat archief. Dat is dan geen archief meer, maar een versnipperaar. 't Is dat ik de indruk heb dat mensen precies een vals veiligheidsgevoel hebben ivm een archief dat er eigenlijk evengoed niet meer is. Waarom dat gebeurd is, heb ik destijds echt wel meegekregen. Maar goed dat niemand ervan wakker ligt. Maar ik vind het absurd als men zich beroept op een geweldig archief dat verloren zou gaan bij omschakeling naar PHP. Het is al kwijt !

        Comment


        • #49
          Tilde,

          Er staat wel meer in het archief hoor.
          Klik in iemands profiel maar eens op "Find all non-archived posts by ???????"

          Dan ga je heel wat meer terug dan 120 dagen.
          Ik geef toe, echt zoeken kun je hier niet op, maar het staat nog wel online.


          greetz
          In every colour there's the light
          In every stone sleeps a crystal
          Remember the Shaman, when he used to say:
          "Man is the dream of the dolphin"

          Comment


          • #50
            Ik ben ook lid geworden om de lasten van het forum te verlichten... Zelf heb ik bar weinig geld maar ik had het er voor over. Als m'n lidmaatschap betekend dat er nu en dan wat bijeenkomsten in Belgie georganiseerd wordt betwijfel ik of het volgend jaar nog zin heeft voor mij. Er is nu ook sponsering op het forum zie ik. Ook vraag ik me af hoe een site als www.web-log.nl het doet. Bijna 40.000 logs, een prima forum, geen reclame te zien en een trafic van heb ik jouw daar. Affijn, ik heb m'n lol hier (een beetje gehad maar dat is een ander verhaal) en daar ben ik de oprichter en z'n medewerkers dankbaar voor .
            Groeten,
            Ronald
            http://fotografie.jouwweb.nl/

            Comment


            • #51
              Originally posted by jaja
              Hallo,

              We spelen al een tijdje met het idee om de meest gestelde vragen te bundelen zodat ze makkelijk geraadpleegd kunnen worden.
              Als iemand een suggestie heeft naar software die dit heel eenvoudig maakt (ik heb eens ooit een héél goed "FAQ-maker" gehad, maar ben hem kwijt), laat maar komen dus ...

              Jaja

              Originally posted by Annetje
              Originally posted by G.A.

              En dat al die nieuwe mensen veel vragen stellen lijkt mij ook wel normaal, het fijne hier is dan dat je altijd wordt verder geholpen, en dat je hier geen domme vragen kan stellen!!! Voor de oudere garde " u " is dit blijkbaar moeilijk ... voor anderen leerrijk...
              groetjes
              geert
              Ok....maar wat let de nieuwe mensen om de stickies goed te lezen en even moeite te nemen via de 'search' te kijken of de vraag al aan bod is geweest?
              Maar het is wel iets van deze tijd......mensen krijgen nl alles graag makkelijk gepresenteerd. Waarom eerst de manual lezen? Waarom een 'search' uitvoeren?
              Tuurlijk is hier iedereen altijd bereid te helpen maar als je zelf eerst inspanningen hebt gedaan wordt dat des te meer geapprecieerd en kan je veel ook gerichtere vragen stellen.



              Zelf ken ik zo geen programma, maar kga er zeker naar horen bij een vriend van mij, zodra ik iets meer weet laat ik iets horen.

              @ annetje : inderdaad, men zou beter eerst wat rondzoeken, er staat immers enorm veel info op deze site op, ik vond alleen dat het mailtje van roadrunner raar overkwam.
              @ roadrunner : Fijn te lezen dat het om bekommernis gaat roadrunner, mijn reaktie was er als nieuweling, dus ik had geen weet van steeds herhalende topics, vandaar dat je berichtje wat raar overkwam

              en nu, zien dat we een progske vinden voor jaja

              groetjes
              geert
              Ride to live, live to ride

              eos 300d

              Comment


              • #52
                Hallo G.A.,

                Alvast op voorhand bedankt ...
                Als je iets vindt mag je mailen naar webmaster@belgiumdigital.com

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #53
                  ....Als m'n lidmaatschap betekend dat er nu en dan wat bijeenkomsten in Belgie georganiseerd wordt betwijfel ik of het volgend jaar nog zin heeft voor mij. ....
                  Is ook mijn gedachte/gevoel Ronald, maar ik wil eerst nog even "de" reactie afwachten op mijn vra(a)g(en) van eerder, want ergens snap ik iets niet meer.

                  Even off-topic: tis godsgruwelijkmoeilijk 3 kinderen (waarvan 1 vol en de ander pre-puber) fatsoenlijk op een foto te krijgen, hoezo ontspanning!

                  Jan
                  You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                  Comment


                  • #54
                    Ronald, ge weet dat ik u heel graag zie
                    Maar... je hebt het er moeilijk mee dat de bijeenkomsten in Belgie zijn, maar sorry schatje, je zit wel in BELGIUMdigital hé?
                    En geef toe, 4/5 van de crew is Belg, dus...
                    Och Ronald ik weet het zenne, de afstand is heel dikwijls een probleem, maar... we hebben hier al plezier beleefd. Hele toffe momenten gehad. En ik betaal die 25 euro graag. De laatste tijd zit ik veel minder op BD, gewoon geen tijd, en ja, het is zo groot, de herkenning van steeds dezelfde mensen te zien, en er een contact mee te hebben is weg. Maar ja.
                    Dus, ronald, schatje, of je wel of geen lid blijft van BD is jouw eigen keuze, maar probeer eens een dagje te krijgen in Nederland? Ik denk dat dit wel te doen is hoor.

                    Comment


                    • #55
                      Er zijn soms toch ook SD's in Nederland dacht ik.Of vergis ik me?
                      Danny's Photosite

                      Comment


                      • #56
                        RRke, schatje, , het gaat hier volgens mij niet om de SD's maar om de dagen georganiseerd alleen voor de betalende leden.
                        De andere dagen daar kan iederaan aanwezig zijn hé?

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Act
                          RRke, schatje, , het gaat hier volgens mij niet om de SD's maar om de dagen georganiseerd alleen voor de betalende leden.
                          De andere dagen daar kan iederaan aanwezig zijn hé?
                          Euwww,I'm seurrie your Reuyel Highness
                          Danny's Photosite

                          Comment


                          • #58
                            zotteke un poco loco

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by maturin

                              Als m'n lidmaatschap betekend dat er nu en dan wat bijeenkomsten in Belgie georganiseerd wordt betwijfel ik of het volgend jaar nog zin heeft voor mij. Er is nu ook sponsering op het forum zie ik. Ook vraag ik me af hoe een site als www.web-log.nl het doet. Bijna 40.000 logs, een prima forum, geen reclame te zien en een trafic van heb ik jouw daar. Affijn, ik heb m'n lol hier (een beetje gehad maar dat is een ander verhaal) en daar ben ik de oprichter en z'n medewerkers dankbaar voor .
                              Ronald,ik zelf ga niet naar bijeenkomsten van BD.( om prive redenen )
                              En ik lig thuis niet onder de sloef hoor.
                              Dus betalen we niet alleen voor bijeen komsten hé,ik doe het om de VZW te steunen en zijn oprichters.
                              Want die kunnen ook niet alles alleen gaan betalen.
                              mvg FrançoisVM
                              Canon 7D

                              Comment


                              • #60
                                He moppie . Long time no see. SD's bezoeken en zeker organiseren is niks voor mij om prive redenen. Het is wel Belgiumdigital maar eigenlijk zou het Benelux-digital moeten heten. Er zijn veel Nederlandse leden toch?. Een vereniging of VWZ lijkt me om regelmatig met elkaar in contact te komen en daar is het forum en website eigenlijk de enige mogelijkheid toe. Daar lijkt me dus de prioriteit te moeten liggen en geld naar toe te gaan . Maar er wordt aan gewerkt lees ik

                                Originally posted by Act
                                Ronald, ge weet dat ik u heel graag zie
                                Maar... je hebt het er moeilijk mee dat de bijeenkomsten in Belgie zijn, maar sorry schatje, je zit wel in BELGIUMdigital hé?
                                En geef toe, 4/5 van de crew is Belg, dus...
                                Och Ronald ik weet het zenne, de afstand is heel dikwijls een probleem, maar... we hebben hier al plezier beleefd. Hele toffe momenten gehad. En ik betaal die 25 euro graag. De laatste tijd zit ik veel minder op BD, gewoon geen tijd, en ja, het is zo groot, de herkenning van steeds dezelfde mensen te zien, en er een contact mee te hebben is weg. Maar ja.
                                Dus, ronald, schatje, of je wel of geen lid blijft van BD is jouw eigen keuze, maar probeer eens een dagje te krijgen in Nederland? Ik denk dat dit wel te doen is hoor.

                                Groeten,
                                Ronald
                                http://fotografie.jouwweb.nl/

                                Comment

                                Working...
                                X