Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cornevaniperen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Toch vraag ik me af of corné nog lang zaken zal doen.
    Ik zit daar net op z'n site te kijken, zie ik dat hij de canon EF 1200mm f/5.6L USM tegen € 0,00 weggeeft!!!!!!!!!!!!!!!

    IK heb d'r dus gelijk maar 2 besteld (ik wilde niet te hebberig zijn)



    (voor de mensen die het niet weten de EF 1200mm f/5.6L USM kost normaal zo rond de € 100.000,--)

    In every colour there's the light
    In every stone sleeps a crystal
    Remember the Shaman, when he used to say:
    "Man is the dream of the dolphin"

    Comment


    • #17
      Originally posted by loco
      Maar weet iemand toevallig ook hoe het staat met de naservice, met de dienst na verkoop. Heeft iemand ooit een probleem gehad met een lens of body die in herstelling moest of voor onderhoud weg moest. Hoe is dit verlopen. Vlekkeloos zoals je mag verwachten.
      Vraag maar eens aan Pieter G. Of lees er het forum maar eens op na...
      Over de naservice moet je niet klagen. Corné zal alles doen wat hij kan, maar op een bepaald moment (als het echt niet anders kan), moet je cam naar het servicecenter en dan ben je van die jongens afhankelijk...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #18
        Originally posted by loco
        Ik geloof best dat als prima loopt bij de aankoop van een nieuw toestel of lens.
        Maar weet iemand toevallig ook hoe het staat met de naservice, met de dienst na verkoop. Heeft iemand ooit een probleem gehad met een lens of body die in herstelling moest of voor onderhoud weg moest. Hoe is dit verlopen. Vlekkeloos zoals je mag verwachten. Met welk merk en welk toestel heb je problemen gehad, of is ook hier alles verlopen zoals je gehoopt had?
        Loco
        Ikke..

        Had eens ernstig probleem aan mijne "Bigma" gehad (in garantie) .

        Sigma geloofde mijne uitleg niet('t was toch de waarheid), het was mijn schuld, had hem laten vallen en zo(niet waar), enz... enfin conclusie Sigma; 350euro!! ophoesten of noppes!

        Corné geloofde mij wel!!

        Heeft bemiddeld op "HééL HOOG en héél ver niveaux", na enkele weken heeft Corné mij een spiksplinternieuwe Bigma THUIS gebracht.
        Hij heeft voor alles zelf bemiddeld, hij is er vollop tegenaangegaan voor zijn klant, zelf heb ik haast niets moeten doen!!

        Al ooit zo een staaltje service meegemaakt!?

        PS, dit is de eerste maal dat ik dit verhaal naar buiten breng(wou Corné niet in verlegenheid brengen), maar de waarheid mag ook eens gezegd worden hé en Corné zelf is TE discreet om zelf naar voren te komen!
        Buiten een goede leverancier heb ik ook het gevoel er een kameraad bij gekregen te hebben.

        Ik was toen een van de eerste klanten van hem uit de BD fam. En 'k stel vast dat de BD-tamtam hier zijn werk uitstekend gedaan heeft het laatste jaar, C. kan beter hier(in Belgie) een filiaal openen


        Comment


        • #19
          Originally posted by Dolphin
          Toch vraag ik me af of corné nog lang zaken zal doen.
          Ik zit daar net op z'n site te kijken, zie ik dat hij de canon EF 1200mm f/5.6L USM tegen € 0,00 weggeeft!!!!!!!!!!!!!!!

          IK heb d'r dus gelijk maar 2 besteld (ik wilde niet te hebberig zijn)



          (voor de mensen die het niet weten de EF 1200mm f/5.6L USM kost normaal zo rond de € 100.000,--)

          Ja zijn batterijen staan ook aan 0.00 euro ,zo'n lens had ik nu niet nodig maar ik ben een hebberig persoon en heb dan maar 100 batterijen
          besteld...kan die later wel op het BD forum verkopen voor een zacht prijske ...
          Genoeg gelachen nu,
          Ik heb er niks dan positieve ervaringen over gehoord.En iedereen vecht voor zijn boterham !!Zo lees je wat teddy-bear zijn reply was.Dus ik zou niet twijfelen om daar te kopen !!!!
          Maar moet nog wat sparen voor een goed lenzeke !! Ik heb hier trouwens ook nog een vrouw en 2 kinderen die aan mijn portemonneeke
          zitten !!!



          Comment


          • #20
            Hiero ook alleen goede ervaringen met Corne, zal zeker in de toekomst nog meer bestellingen bij h'm doen.
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

            Comment


            • #21
              mijn 70-200 is +2x converter komt van hem ,vriendelijke mens

              Comment


              • #22
                En zou die vriendelijke ,en eerlijke mens ook tot het verre w.vlaanderen leveren,zelfs voor een 500 € ?
                Imac en Canon... de max

                Comment


                • #23
                  Hele vriendelijk en betrouwbara man.
                  Heb em ook al thuis mogen ontvangen

                  Comment


                  • #24
                    Het klinkt ondertussen misschien afgezaagd maar ook hier een heel tevreden klant. Corné is begin vorige maand ook een lens thuis komen afgeven. Vriendelijke kerel. Betrouwbaar en goede service.


                    Comment


                    • #25
                      corné geeft blijkbaar zeer goede prijzen maar wil niet leveren zonder btw voor iemand die een belgisch btw nummer heeft en die lens voor zijn zaak wil gebruiken (de reden hiervoor wil hij blijkbaar niet geven )

                      weet iemand soms waarom ?
                      krijgen jullie een factuur met belgische of nederlandse btw ?

                      mark

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by markymark
                        corné geeft blijkbaar zeer goede prijzen maar wil niet leveren zonder btw voor iemand die een belgisch btw nummer heeft en die lens voor zijn zaak wil gebruiken (de reden hiervoor wil hij blijkbaar niet geven )
                        Lap da's minder Maakt nochtans niets uit voor hem en is volgens de wetgeving zoals het hoort.
                        Gallery: http://www.fotogallerij.be

                        Comment


                        • #27
                          'k heb hier mijn licht eens opgestoken bij de hoofdcontroleur van de B.T.W het zou iets te maken hebben met intercomunitaire B.T.W. de verkoper is vanuit Nederland niet verplicht goederen te leveren zonder B.T.W, in het verleden werd er veel misbruik gemaakt met valse B.T.W nummers, zodat de verkoper later de B.T.W uit eigen middelen moest betalen, wat je wel kan doen is in Belgie de B.T.W terugvorderen, maar dan zit je met een franchise aan je broek van +/- 250 Euro, dus enkel geschikt voor zeer grote bedragen, voor zover mijn summiere uitleg je kan natuurlijk ook altijd eens bellen met je B.T.W kantoor
                          BD0235BE

                          http://www.pbase.com/macchap

                          We do what we can with what we have and where we are

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Macchap
                            'k heb hier mijn licht eens opgestoken bij de hoofdcontroleur van de B.T.W het zou iets te maken hebben met intercomunitaire B.T.W. de verkoper is vanuit Nederland niet verplicht goederen te leveren zonder B.T.W, in het verleden werd er veel misbruik gemaakt met valse B.T.W nummers, zodat de verkoper later de B.T.W uit eigen middelen moest betalen, wat je wel kan doen is in Belgie de B.T.W terugvorderen, maar dan zit je met een franchise aan je broek van +/- 250 Euro, dus enkel geschikt voor zeer grote bedragen, voor zover mijn summiere uitleg je kan natuurlijk ook altijd eens bellen met je B.T.W kantoor
                            Dat is correct. De belastingdienst in NL is daar ook niet geheel duidelijk in. Ik heb in het verleden BTW moeten betalen aan de belastingdienst omdat zij de bedragen die zakelijk aan Belgie door mij werden geleverd te laag vonden Hierdoor ben ik wat huiveriger om zonder BTW te leveren zonder toestemming van de NL belastingdienst. Het moet leuk blijven uiteraard .
                            Ik factureer overigens altijd de Nederlandse BTW.
                            Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

                            Comment


                            • #29
                              Goede, positieve verhalen. Mijn belangstelling is gewekt...
                              Een vraagje nog: waar komen de camera's vandaan ? M.a.w. garantie in Nederland ???
                              Jos
                              www.picturelifestyle.nl

                              Comment


                              • #30
                                om zonder btw te leveren hoef je enkel te bewijzen dat je in een ander land geleverd hebt, dan kan geen enkele belastindienst je wat maken (als het tenminste een correct btwnummer is)

                                Comment

                                Working...
                                X