Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: BTW actie Mediamarkt 6 t.e.m. 9 maart

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    zou leuk zijn, want ik vind dit wel een erg goedkope manier hoor.
    eigenlijk niets voor zo,n groot concern als MM.
    grt,bouk.
    Graag willen we benadrukken dat we hier geen reclame maken. We merkten op dat sommige mensen op het forum met vragen zaten i.v.m. onze BTW-actie. Na overleg met de beheerder van dit forum hebben we dan ook een profiel aangemaakt om jullie vragen te kunnen beantwoorden, zonder verdere bedoelingen. Mochten onze bedoelingen verkeerd over komen, willen we ons daar graag voor verontschuldigen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Media Markt Bekijk bericht
      Graag willen we benadrukken dat we hier geen reclame maken. We merkten op dat sommige mensen op het forum met vragen zaten i.v.m. onze BTW-actie. Na overleg met de beheerder van dit forum hebben we dan ook een profiel aangemaakt om jullie vragen te kunnen beantwoorden, zonder verdere bedoelingen. Mochten onze bedoelingen verkeerd over komen, willen we ons daar graag voor verontschuldigen.
      aha..nu/wordt het een en ander duidelijk.
      dacht al wat moet zo,n grote zaak nou met BD..!
      bedankt hoor en goed opgelost.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik ben vandaag naar mediamarkt geweest en het valt echt tegen hoeveel artikelen er maar een "geel" etiket (= 21% korting) hebben gekregen. Ik had een nieuwe harde schijf nodig en op schijven is die korting niet van toepassing natuurlijk. Ik heb wel een Canon 600 met 2 lenzen gezien een 650D met kitlens en een 1100D met kitlens dacht ik. Ook nog enkele compactjes van diverse merken.

Dus misleidende reclame vind ik, te veel uitzonderingen op de regel. Er zijn veel meer artikelen zonder korting dan met korting, dit laten ze niet uitschijnen in de publiciteit voor de actie.

mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
          Ik ben vandaag naar mediamarkt geweest....
          Er zijn veel meer artikelen zonder korting dan met korting.......
          denk artikelen met korting zo,n 21 %.
          grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
            Ik ben vandaag naar mediamarkt geweest en het valt echt tegen hoeveel artikelen er maar een "geel" etiket (= 21% korting) hebben gekregen. Ik had een nieuwe harde schijf nodig en op schijven is die korting niet van toepassing natuurlijk. Ik heb wel een Canon 600 met 2 lenzen gezien een 650D met kitlens en een 1100D met kitlens dacht ik. Ook nog enkele compactjes van diverse merken.

Dus misleidende reclame vind ik, te veel uitzonderingen op de regel. Er zijn veel meer artikelen zonder korting dan met korting, dit laten ze niet uitschijnen in de publiciteit voor de actie.

mir
            Graag verwijzen we naar onze eerste comment van 12:22.

Verdere vragen en opmerkingen zijn steeds welkom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Media Markt Bekijk bericht
              Graag verwijzen we naar onze eerste comment van 12:22.

Verdere vragen en opmerkingen zijn steeds welkom.
              Dan moet je zo'n actie gewoon niet doen, dit geeft veel meer negatieve reclame dan positieve hoor...
              Ben ook even gaan kijken en was ook verschoten van wat er allemaal niet van toepassing is.
              Zo'n actie is eerder iets om mensen naar de winkel te lokken. Ze willen dan iets kopen met 21% korting, komen aan de kassa en merken dat het niet van toepassing is, kopen het toch.
              De Aldi doet ook regelmatig dit soort van lokpraktijken (denk maar aan de Lumia 800 en andere camera-apparatuur waarvan er dan slechts 1 of 2 exemplaren in de winkel liggen), je bent er dan toch en koopt toch wat.

Comment

Ik heb vandaag de D7000 + 18-105 kit voor 767 euro gehaald bij Mediamarkt.
                Wat een deal zeg! De goedkoopste D7000 body volgens Tweakers pricewatch is 740 euro dus heb ik zogezegd de lens er gratis bij gehad!
                In de ene winkel waren de 3 beschikbare exemplaren al voor 19u de deur uit. In een andere lagen er nog 2.

Ik moet wel zeggen dat ik merkte dat er toch wel vreemde praktijken aan de hand zijn.
                De prijs wordt blijkbaar eerst omhoog gehaald om dan 17,5% korting te geven...
                En dit zuig ik niet uit mijn duim, ik heb hier foto's van. Bovendien heeft de verkoper dit min of meer toegegeven.
                De prijzen vorige week waren "concurrentiële" prijzen. Nu niet meer...
                Er is wel nog steeds een kleine korting ten opzichte van de marktprijs maar de reclame is op die manier misleidend.

Ik moet ook toegeven dat alle camera's van Nikon stonden afgeprijsd, behalve de D800, wat ik dan ook weer correct vind van Mediamarkt.
                De stelling van één van bovenstaande posts is dus beetje overroepen.
                De prijzen daar heb ik dan weer mijn vragen bij.

Ik ben alleszins tevreden want ik heb korting op een concurrentiële prijs gehad!

Comment

Toch even melden dat ik hier al enkele keren zag staan: 21% korting. Dit is uiteraard niet zo hé, het wegvallen van de BTW is geen 21% korting hé

Comment

Ik vind dat er hier iets teveel gevit wordt op de Mediamarkt. Ok, ik vond het niet leuk dat de 5D3 niet meedeed aan de actie en er zijn misschien niet gigantisch veel producten die meededen aan de actie, maar zeg mij eens welke andere winkel(keten) de BTW laat vallen op een product?
                    550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Heb Canon 10-22 gekocht.
                      Super blij met korting

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
                        Ik vind dat er hier iets teveel gevit wordt op de Mediamarkt. Ok, ik vond het niet leuk dat de 5D3 niet meedeed aan de actie en er zijn misschien niet gigantisch veel producten die meededen aan de actie, maar zeg mij eens welke andere winkel(keten) de BTW laat vallen op een product?
                        Denk je nu werkelijk dat ze dat doen om u een plezier te doen . Marketing, marketing en euh... marketing? Ik denk niet dat ze dit zouden doen mochten ze er geen extra winsten mee maken (weet het eigenlijk zelfs zeker...).

Comment

volgens mij moet er toch altijd btw betaald worden, of hebben ze trucje opgezet om dat te omzeilen.
                          dus gewoon korting op het product en hun minder winst.
                          Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                            volgens mij moet er toch altijd btw betaald worden.....
                            dus gewoon korting op het product...
                            juist.
                            grt,bouk.

Comment

Mogen je bij MM met eco-cheques betalen?
                              Bij Makro is dat mogelijk met alles met een batterij, dus een laptop bv zou OK zijn, maar is dat ook bij MM?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MatzN Bekijk bericht
                                Mogen je bij MM met eco-cheques betalen?
                                Bij Makro is dat mogelijk met alles met een batterij....
                                dat zou mooi meegenomen zijn hè.
                                grt,bouk.

Comment

Working...
                                X