Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verboden om audio-of videobeelden vast te leggen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

ben er geweest in 2000 of 2001
    'k weet 't ni meer zo goe
    Toen was er Slayer (persoonlijk vind ik dat één van de beste livebands), Cannibal Corpse (extreme death metal, is dat die drilboormuziek ? I love it ), Iron Maiden (grote show), Entombed (Zweedse death metal), Henry Rollins Band (heeft me wa verrast, lekkere 'gespierde' rock&roll), My Dying Bride (doommetal, vond ik goe in hun beginjaren), Saxon (uit de goeie ouwe tijd), Machine Head (was toen de nieuwe lichting), ...
    Het heeft bijna de godganse dag geregend
    maar de muziek was keigoe
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Vorig jaar was er bvb Sepultura. Hoewel ze een geweldige act neergezet hebben, komt dat toch al dicht in de buurt van wat ik 'drilboormuziek' zou noemen (jongens toch, zo luid )...

Er was ook nog een ander groepke (kben de naam vergeten): vervang hun gitaar en/of drums door elk een drilboor en ge zult het verschil niet horen ...

Maar ik heb ook nog een ander groepke gezien (ze waren van Zweden of zo) die metal brachten met niets anders dan cello's. Dat vond ik geweldig (zo eens iets anders)...
      http://www.digifotofreak.nl

Comment

ah da zal Apocalyptica zijn denk ik
        ze zijn begonnen met liedjes van Metallica te herspelen op cello en aanverwanten
        da's wel es tof om metalklassiekers op die manier te horen

Luid ?
        dan moet je es naar een concert in zaal(tje) gaan
        den Biebob in Vosselaar bvb.
        daar live zien spelen: Rebaelliun (Braziliaanse Death Metal, extremer en sneller dan Sepultura !?! wereldrecord snelheid ?), Nile (Death Metal in oud-Egyptische sferen), Vader (Poolse drilboormuziek ), ...
        of in Hof Ter Lo (als ze 't dak ni naar beneden spelen tenminste ): Morbid Angel (awesome), Dying Fetus (knappe grunt), ...

en iedereen die denkt "wa ne ketelmuziek", probeer 't maar es na te doen hé
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Wat voor een bambimuziek wordt hier allemaal opgenoemd zeg!

NB. Op dit moment DVD in de laptop met Project Pitchfork, Calva Y Nada, Placebo Effect, etc... de beste Gothic dus. 2 DVD's gekregen ...niet slecht.
          http://www.theafricabug.com

Comment

Originally posted by Dirtyharry71
            ah da zal Apocalyptica zijn denk ik
            ze zijn begonnen met liedjes van Metallica te herspelen op cello en aanverwanten
            da's wel es tof om metalklassiekers op die manier te horen

Luid ?
            dan moet je es naar een concert in zaal(tje) gaan
            den Biebob in Vosselaar bvb.
            daar live zien spelen: Rebaelliun (Braziliaanse Death Metal, extremer en sneller dan Sepultura !?!), Nile (Death Metal in oud-Egyptische sferen), Vader (Poolse drilboormuziek ), ...
            of in Hof Ter Lo (als ze 't dak ni naar beneden spelen tenminste ): Morbid Angel (awesome), Dying Fetus (knappe grunt), ...
            Dat was inderdaad Apocalyptica...
            Nile heb ik ook al eens ergens gezien of gehoord denk ik. De rest ken ik niet...
            Poolse drilboormuziek? Dat moet iets zijn...!
            Het is niet dat ik het te extreem vond of zo (ik bedoel, ik ga graag ook uit mijn bol, wie ben ik dan om dat iemand anders te ontzeggen? ), maar ik vind dat het nog genietbaar moet zijn voor het publiek: als het zo luid staat dat alles in mijn hoofd op 'overload' komt te staan (pas op: dan had ik nog watjes in mijn oren! ), dan vind ik er niks meer aan...
            Ik vond Sepultura genietbaarder op een afstand van 150 meter... Maar ja dan kon ik geen fotokes meer maken he...

Comment

En als ge geen fotokes kunt maken, waarom ben je dan in de eerste plaats naar het concert geweest?

Comment

ja, te luid is te luid
                ons trommelvlieskes moeten nog lang meegaan hé

Comment

ja, te luid is te luid
                  ons trommelvlieskes moeten nog lang meegaan hé
                  Mijne frank valt wat laat, maare...
                  dan moet jij ook van het Antwerpse zijn?

Comment

Begint hier echt off-topic te gaan. Effe rechttrekken dus .

Vorig jaar bij het optreden van Robbie Williams in het Sportpaleis in Antwerpen had ik mijn toenmalig fototoestel bij, weggemoffeld in de tas van mijn vrouw. Ook daar mocht niet gefotografeerd worden.
                    Eenmaal op onze plaats gezeten neem ik het toestel in mijn handen en neem 2 foto's om wat te experimenteren. Dat was tussen het voorprogramma en RW in met de lichten in de zaal aan dus.
                    2 sekonden later staat er een security guard bij mij, ik moest hem mee volgen naar een speciale balie waar men deze opgespeurde toestellen verzameld (in bewaring afgeven dus). Na het optreden kon ik hem terug ophalen.
                    Nu het straffe : tijdens het optreden speelt Robbie Williams met het publiek. Hij telt af en alle aanwezige camera's mogen beginnen te flitsen !!!!! Dat waren er ontelbaar veel !
                    Beetje frustrerend en je voelt je dan ontzettend dom
                    De volgende keer neem ik het toch terug mee maar haal het pas boven als de lichten uit zijn.
                    Een tip alvast: als het mogelijk is zet dan de display van het toestel af en werk enkel via de zoeker, valt minder op.

Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

neeje Geraardsbergen in O-VL

ben es gaan zien op de site van Graspop
                      er staat:

3. Mag ik een fototoestel meenemen?
                      Ja, zolang het geen professioneel fototoestel is.
                      Enkel leden van de pers mogen professioneel materiaal meenemen

dus nen D70 met tele: forget it
                      de CP5700: da zou moeten lukken
                      maar ik denk ni da'k ga

Comment

neeje Geraardsbergen in O-VL

ben es gaan zien op de site van Graspop
                        er staat:

3. Mag ik een fototoestel meenemen?
                        Ja, zolang het geen professioneel fototoestel is.
                        Enkel leden van de pers mogen professioneel materiaal meenemen

dus nen D70 met tele: forget it
                        de CP5700: da zou moeten lukken
                        maar ik denk ni da'k ga

Ge gaat binnen met je D70 en Sigma 100-300 en zegt tegen die mensen: "op de website staat dat ge een fototoestel mag meenemen!" en als ze dan zeggen: "Ja, maar er mag geen professioneel materiaal binnen." dan zeg jij: "Maar dat is geen pro matriaal, dat is ocharme ne D70 van 1000€ me 'n lenske van ochottekes 800€. Da's geen professioneel materiaal. Ne Pro zou ne D2x en ne 70-200 VR meegehad hebben..."

Comment

Marcfoto ik ga omdat ik van de muziek van Flip Kowlier houd. Niet in de eerste plaats om foto's te nemen, maar dat wou ik wel natuurlijk. Alleen had ik wat schrik dat ze mijn toestel zouden afnemen, ik het konijn....

Comment

Geloof me, ik ga ook voor de muziek hoor.
                            De volgende keer gewoon foto's maken. Als ge eenmaal binnen bent met je camera kunnen ze weinig beginnen...

En? Ik hoorde dat het optreden goed was?

Comment

Hehehe heel goed... Lekker meezingen, en zo... En tussen de liedjes door is hij grappig

+ de support act Helder was ook niet mis

Comment

Ik ga zelf binnenkort naar een concert waarbij op de site van de artiest staat dat meestal huis-, tuin en keuken toestellen tot 70mm toegestaan zijn en vooralsnog ook digitale toestellen.

Nu is mijn toestel best een beschaafd toestel qua uiterlijk (Olympus CZ-750 UZ), maar kan het tot 380 mm gaan. Hoe goed zijn de mensen die de camera's bij de ingang controleren mbt het herkennen van wat goed is en wat niet? Baseren ze het vooral op hoe groot de camera is (grote lens)? Want die van mij is voor en 10 x optische zoom best compact

En kun je inderdaad je toestel nog 'even in je wagen leggen'? Ik woon zelf namelijk praktisch om de hoek en ik wil gewoon mijn camera niet afgeven, maar daarna wel nog weer bij het concert binnen kunnen komen.

Comment

Working...
                                X