Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoalbum geprint en al via internet UPDATE

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Een alternatief is misschien www.mypublisher.com
    MyPublisher.com
    400 Columbus Ave.
    Valhalla, NY10595

    Standard Retail Price: Only $29.95 for 10 pages with up to 80 photos. Additional pages only $2.95 each.
    All MyPublisher Original Hardcover Photo Books have these great features:
    9-inches high and 12-inches wide
    Real, high-quality, four-color offset printing.
    Archival-quality acid-free 100-pound glossy paper stock.
    Custom hardcover book binding in imported linen or leather. Choose from six different colors.
    Single-sided or double-side printing available.
    • Full-bleed or edge-to-edge printing available at no extra charge.
    • Over 60 different page layouts to choose from with from one to eight photos per page
    • Personalized captions available for each photo or each page
    • Most orders ship in just two business days
    • Satisfaction guaranteed or immediate 100% no-hassle, no-questions-asked full refund

    of voor een kleiner album:

    Try a MyPublisher Pocket Book. Get more. Pay less.
    Price: $9.95 for 20 pages with up to 80 photos. Additional pages for only .49 cents each
    Size: 6-inches high and 8-inches wide
    Printing: Genuine 4-color offset printing with real ink on paper
    Paper: Archival-quality acid-free paper that's as thick and heavy as a traditional print
    Binding: Professional perfect binding like paperback books you buy in bookstores
    Album/Jackets: 11 different exclusive album designs by Studio N.
    Other Features:
    Single-sided or double-side printing available.
    Full-bleed or edge-to-edge printing available at no extra charge.
    Over 60 different page layouts to choose from with from 1 to 4 pictures per page.
    Personalized captions available for the cover and each photo or for each page.
    Most orders ship within 24 hours.
    Full 100% satisfaction guarantee.

    Nadeel zijn de verzendkosten vanuit Amerika (ik geloof ongeveer 13 euro of dollar).
    Age si quid agis

    Comment


    • #17
      vandaag terug ne mail gehad van Albumprinter en wat zeggen zij....Dag Jan,
      het is verstandig om even te wachten met bestellen. Om twee redenen:
      de eerste is dat de nieuwe covers nog niet in blauw leverbaar zijn -
      wel in zwart. De andere reden is dat we overstappen op een andere
      drukker en een ander drukprocede, waardoor betere afdrukken mogelijk
      zijn. Dat gaat volgende week gebeuren.

      Je kun nu al een nieuwe Album Editor downloaden bij een van onze
      partners, de Hema (www.hema.nl), die kun je gebruiken, maar we raden
      je aan volgende week bij AlbumPrinter de nieuwe versie te downloaden.
      Je krijgt daaravn per e-mail bericht.

      De covers zijn vernieuwd en zien er mooi (semi-leer) uit.

      Met vriendelijke groeten,

      AlbumPrinter ServiceTeam en wat blijkt nu dat ze met Hema gaan samenwerken of zijn ze misschien overgenomen. ben beniewd naar wat er veranderd is....
      http://www.hema.nl/Hema/page.asp?product_id=1255


      Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
      Hier op dit forum.

      Comment


      • #18
        Ik heb deze service toch maar eens geprobeerd en kan Jan Van Ginkel bijtreden.
        De afdrukken zijn vrij goed tot zeer goed, met een lichte roodzweem. De kwaliteit van de kaft is ondermaats en de bladen zijn met ringen in het boek aangebracht, benieuwd hoe lang dat gaat houden ...
        Ik meende dat na 7 mei terug beter materiaal zou worden gebruikt,
        cfr wat J V Ginkel hier meldt.
        Inmiddels heb ik zelf hierover ook mijn ontevredenheid geuit.
        Nu luidt het dat de nieuwe kaften vanaf 1 juni beschikbaar zullen zijn. Bij een volgende bestelling zou ik een flinke korting krijgen.

        Het stoort me ook dat de beelduitsnede verhouding 4:3 heeft tegen 16:9 op mijn camera, wat spijtig genoeg soms resulteert in een gedwongen minder mooie uitsnede.
        Fotobewerking is hachelijk en kan kwaliteitsverlies meebrengen
        (kom nou!!!).
        Anderzijds: veel foto's in een album mogelijk voor relatief weinig geld en moeite.
        Conclusie: indien betere kaft toch aardige prijs/kwalititeit!

        Hieronder enkele beeldjes van het album. Vriendelijke groet, Hugoke

        -------------------------------------------
        -------------------------------------------





        Comment


        • #19
          Vandaag een fotoboek ontvangen van mypublisher.com
          Persoonlijk vind ik het boek er een stuk mooier uit zien dan die van albumprinter. Het boek is ingebonden in een mooie linnen (of leren) kaft. Het papier is erg mooi en glad en de kleuren zijn veel helderder dan die van albumprinter.
          Als je voor kwaliteit gaat, is de keuze niet erg moeilijk.
          Age si quid agis

          Comment


          • #20
            @bettycanon
            En vielen de verzending en verzendingskosten ook een beetje mee?
            De kostprijs van een album zelf lijkt mij alleszins erg redelijk.
            Vriendelijke groet, Hugoke

            Comment


            • #21
              Ik heb 2 weken op de zending moeten wachten. De verzendkosten bedroegen $13,70 naar Nederland.
              Voor 16 pagina's was ik in totaal $60,90 kwijt.
              Age si quid agis

              Comment


              • #22
                Re: fotoalbum geprint en al via internet UPDATE

                Deze album-makers heb ik kunnen vinden - aanvullingen zijn welkom!

                I found a great domain name for sale on Dan.com. Check it out!



                MILJOENEN FOTO’S EIGEN UPLOAD FOTOBEHANG THEMA’S Wil je iets anders dan standaard behang? Ga dan voor fotobehang, keuze uit miljoenen designs of upload je eigen foto. Op vliesbehang of op hoogwaardige vinyl.Kies uit onze galerij met diverse thema’s of doorzoek miljoenen stockfoto’s. Of ontwerp je eigen fotobehang door je eigen foto of ontwerp te uploaden. […]



                Op zoek naar een gepersonaliseerd cadeau? Koop deze bij de winnaar van beste online cadeauwinkel Shopping Award 2023! Maak zelf gepersonaliseerde cadeaus.

                Met Pixbook schikt u uw mooiste digitale foto's in een prachtig afgedrukt fotoalbum of fotoboek (naast fotoalbums drukken we ook kalenders, agenda's, kaarten, posters)


                Fotobuch erstellen - CHIP Fotobuch Testsieger 2024. Fotokalender selbst gestalten - Fotokalender Testsieger 2023. Beste Fotobuch Software - Fotobuch Software Testsieger 2023.

                Share your favorite photos and best memories in a photo book. Document milestones, special occasions, and everyday moments in a photo book personalized from cover to cover.


                http://www.lulu.com/ (afdrukken van boeken, ook geschikt voor foto’s)

                This domain name has been registered with Gandi.net. It is currently parked by the owner.


                Een aantal sites maken gebruik van dezelfde afdrukcentrale, dit is snel te zien. Zij gebruiken dezelfde software, meestal dezelfde prijzen en vooral, de plaatjes van de albums lijken erg op elkaar.

                Ik heb die apple-jongens (http://www.apple.com/ilife/iphoto/books/) maar even buiten beschouwing gelaten, zij hebben de beste optie. Apple iphoto albums hebben alle mogelijkheden, en fantastische software met alle mogelijkheden die je maar wenst. Ze zijn echter niet goedkoop en tsja,… je hebt een Mac nodig

                Voor mij was de software erg belangrijk, Ik wilde graag full-page afdrukken, zelf de lay out van pagina’s kunnen bepalen en zelf een achtergrond kiezen. Ik heb slechts één site gevonden die dat kon bieden en dat was pixbook. Dit is het enige software pakket dat dit allemaal kan. Daarbij kun je zelf bepalen, per foto, zelfs op één pagina hoeveel dpi een foto is. De software kan gebruikersvriendelijker maar heeft alle door mij gewenste mogelijkheden.

                Helaas vond ik hun albums niet mooi. Het is niet ingebonden, maar een soort (plastic map) Ik wil een echt boekje met linnen of leren kaft. Fotobuch.de heeft ook goede software, bind mooi in, maar drukt alleen heel klein op landscape af.

                Mypublisher en TicTacPhoto leveren dit inbinden wel, kunnen A4 en groter op landscape afdrukken en ook hun software voldoet redelijk. Helaas heeft die een stuk minder mogelijkheden dan die van pixbook. (Zo kun je bij tictacphoto geen eigen achtergrond inladen) Op basis van de prijs heb ik voor TicTacPhoto gekozen, zij bieden ook fullscreen dus met een fotobewerker kun je dan alle lay-outs maken. Ik heb echter nog niets af laten drukken. Dit zal ik binnenkort doen.

                De andere software vond ik echt heel slecht en hadden bijna geen mogelijkheden. Sommige van bovenstaande sites gebruiken geen software op de eigen pc (client software) maar hebben een online bewerkingssysteem. Deze online systemen hebben als voordeel dat je niets hoeft te installeren, ik vond de mogelijkheden echter niet voldoende.

                Groetjes Martijn
                Last edited by mwijnberg; 29 september 2005, 10:48.
                www.rhevak.nl - daar staan mijn foto's! :)

                Comment

                Working...
                X