Tijdens het updaten van mijn bios, via een via MSI liveupdate gedownload programmatje, heb ik gekozen voor "onder windows updaten" en werd de flash netjes gewist en weer vol geschreven en toen moest ik opnieuw opstarten
.
Bij het opstarten gaat het nu fout. direct na de moedeerboard check verschijnt er 10s een MSI military moederboad logo op het scherm en dan in een DOS-scherm: BOOTMGR is missing Press ctrl + alt + del to restart, maar dit levert uiteraard weer hetzelfde op.
Ik kan niet via een CD/DVD opstarten(ik zie wel het ledje oplichten bij de geladen speler) of in de bios komen(dit scherm met press f11 of del wordt niet bereikt).
Onbekend MSI moederbord ongeveer 2 jaar oud met i5 processor.
Heeft iemand enig idee hoe je dit probleem opgelost krijgt?
.
Bij het opstarten gaat het nu fout. direct na de moedeerboard check verschijnt er 10s een MSI military moederboad logo op het scherm en dan in een DOS-scherm: BOOTMGR is missing Press ctrl + alt + del to restart, maar dit levert uiteraard weer hetzelfde op.
Ik kan niet via een CD/DVD opstarten(ik zie wel het ledje oplichten bij de geladen speler) of in de bios komen(dit scherm met press f11 of del wordt niet bereikt).
Onbekend MSI moederbord ongeveer 2 jaar oud met i5 processor.
Heeft iemand enig idee hoe je dit probleem opgelost krijgt?
Comment